Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å dra i år, spesielt siden det ikke ble noen tur i fjor.. Vi får se hva madamen sier. He he..

 

Mad paint-skills Rolf!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Rolf der Wolf hadde laget tegning med riktig så fin brann, jeg: smil :. Men skal vi iverksette en så vidt vidstrakt "utbygging" på partycampen må vi nok begynne bygginga allerede på torsdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra med kjerringa å ta turen;) En gang å hu er hekta:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Rolf der Wolf hadde laget tegning med riktig så fin brann, jeg: smil :. Men skal vi iverksette en så vidt vidstrakt "utbygging" på partycampen må vi nok begynne bygginga allerede på torsdagen.

 

Man bør vel også være nok folk til å "rettferdiggjøre" det store opptaket av plass.. Sikkert greit om det er flere enn to karer som okuperer mer land enn en viss herre med bart på 40 tallet.

 

Ole Petter: Tror nok ikke det er håp for det gitt, hun takler maks to timer med biltreff i gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heldig der jeg da som har ei bilgal kjerring;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Teltet som var i fjor ble betalt av at folk betaler noen få kr ekstra for t-skjortene og stickers for at vi da ordner telt. Andre forslag kan dere evt komme med. men å øke feks t-skjorte pris med en 50 lapp er mulighet. Men ser da også for meg at vi ikke får like mange som er int i de. derav mindre samhold. :(

 

Får si ifra hva det blir til. Spytter gjerne i litt ekstra cash for litt mere telt;) Så slipper man å sitte oppi bålet: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redd dere ikke slipper unna meg i år heller :P

 

Camp Norwegen for life! :D

 

Spytter greit inn noen kroner i partytelt jeg, men begrensa hvor mange hundrelapper når jeg vet hvordan det ender opp,hehe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen med det bålet var av vi slapp unna med og bare rydde opp sorte teltstenger på søndag:D

 

Jeg kan være bålmester, men vi dropper 2.Liter tennvæske tenker jeg: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen med det bålet var av vi slapp unna med og bare rydde opp sorte teltstenger på søndag:D

 

Jeg kan være bålmester, men vi dropper 2.Liter tennvæske tenker jeg: haha :

 

Jeg vet ikke om det er tennvesken eller de TRÆRNE du er å henter som er det største problemet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med i år tenkte jeg. Aldri vært der nede så gleder meg.

 

Hva er tingene men BØR og MÅ ha med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med i år tenkte jeg. Aldri vært der nede så gleder meg.

 

Hva er tingene men BØR og MÅ ha med da?

 

Bør:

Vanlig treff-stash. Varme klær og klær til godvær. Ikke stol på værmeldingen.

Telt, sovepose ++

Stol

 

Må:

Bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør:

Vanlig treff-stash. Varme klær og klær til godvær. Ikke stol på værmeldingen.

Telt, sovepose ++

Stol

 

Må:

Bilen

 

Ikke hvis du sitter på med noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør:

Vanlig treff-stash. Varme klær og klær til godvær. Ikke stol på værmeldingen.

Telt, sovepose ++

Stol

 

Må:

Bilen

 

Glemte noe under MÅ:

Drekke og godt humør;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solkrem er å lurt å ha med. hvis det blir varmt så er det som ei gryte på høyde med rudskogen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solkrem ja, det stemmer, kan være rimelig varmt her ja. Husker tilbake til 2006 tror jeg det var, måtte ta et bilde av temp'n i instrumentet på bilen jeg kjørte (ja det var en volvo) og denne sto i skyggen.

 

vaaaarmt.jpg

 

Så da var det å reise på kjøpe senteret og kjøpe seg et lite "swimming pool" så en kunne kjøle seg ned.. : haha :

 

Runebader.jpg

 

og om det skulle være manko på øl så har våre svenske naboer som regel noe å by på :P

 

lbrettel3.jpg

 

ellers litt grill stemning, ender som regel bra da... hehe

 

jadenbrenner.jpg

 

(legg merke til VW merke av køll)

VWkull.jpg

 

og skulle det bli regn, så finnes denne løsningen. haha ;)

 

regnellerikke.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en liste når vi nærmer oss ang hva man burde ta med. været kan lure deg og i fjor var det kaldt til tider. Men klok av skade tar man med skikkelig superundertøy til neste runde for å være sikker. Frostnatt er kjett i telt. :P

 

Godt humør, drekke og peeng holder lenge på lista ;) City-Gross ftw.

 

Men, tenkt litt på det med telt. Fant en litt annen vri også som kan fungere.

 

Tenker vi også ser på litt andre løsninger med å få duken lagt skikkelig nedtil og tett i hjørnene / skjøtene. Duct tape ruller i fleng burde duge men ;)

 

Forslag 2

 

bugrunteltversjon2.jpg

 

EDIT: håper dere forstår mine mad paint skills :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er tennvesken eller de TRÆRNE du er å henter som er det største problemet...

 

HAHA!

Tar med meg øks iår:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leca peis i år eller gutter? Det hadde gjort seg. Også lage "automatisk" tennveskeoverspylingsanlegg av en gammel spylertank : haha : Hadde sikkert vært mye tryggere enn det "manuelle" tennvekseoverspylingsanlegget vi hadde i fjor : smil :

 

I år skal jeg ha med mere varmt tøy. I fjor var det grisekaldt på natta!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke dette krasjer med alt annet i år og må det vel bli en tur, selv om det blir med auda. Må jo få testet denne:

 

DSC00647.jpg?t=1263722219

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall skills med painten, Mohn! : ja : Ser tydelig nødvendigheten av å ha et skikkelig luftehull - dessuten mye mer stabilt enn de flengene som visstnok oppstår...

 

Leca peis i år eller gutter? Det hadde gjort seg. Også lage "automatisk" tennveskeoverspylingsanlegg av en gammel spylertank : haha : Hadde sikkert vært mye tryggere enn det "manuelle" tennvekseoverspylingsanlegget vi hadde i fjor : smil :

 

I år skal jeg ha med mere varmt tøy. I fjor var det grisekaldt på natta!!!

 

Automatisk tennvæskespylingsanlegg? Hva pokker skal Tom-Rune finne på da...? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helt høl i huet og bli med i Ævdi? :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, det går nok bra med audi også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..jaja, jeg får se ann. Frister jo ikke så mye å være den eneste non-vw heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..jaja, jeg får se ann. Frister jo ikke så mye å være den eneste non-vw heller.

 

Sitt på med Anders eller noen andre fra Mjøsa da vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltids noen som vil ha en co-pilot så det ordner seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.