#151 Skrevet Mai 31, 2010 4 biler blir det vel;) på torsdag:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juni 1, 2010 værprognose pr dags dato ser MEGET lovende ut http://www.yr.no/place/Sweden/%C3%96...torp/long.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Juni 1, 2010 Ai ai ai, dette gleder jeg meg til... TO kanonhelger etterkvarandre... Jihu lissom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Juni 1, 2010 Ai ai ai, dette gleder jeg meg til... TO kanonhelger etterkvarandre... Jihu lissom... enig med du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juni 4, 2010 Skal også dra på Torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juni 7, 2010 Haavard, er du med oss med oppmøte på Kiwi Gullaug kl 0800? Se egen tråd under Drammen Dette gjelder selvfølgelig også gjengen fra Hønefoss!! Værprognose på Yr for helgen. Ikke gærne temperaturer Krysser fingrene for at legendarisk BæggRænn-vær slår inn igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juni 7, 2010 blitt en endring i planene, så jeg blir ikke å se på bugrun allikevel.. kjipt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juni 7, 2010 blitt en endring i planene, så jeg blir ikke å se på bugrun allikevel.. kjipt! dummen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juni 8, 2010 http://www.meanbugs.com/punbb/upload/viewtopic.php?id=14904&p=1 Camp Norwegen bør dukke opp tidlig på torsdagen ser det ut til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juni 8, 2010 Ja, det er bare å slenge seg på, Nils Avreise fra Drammen er planlagt rett over kl 0800 fra Kiwi Gullaug, Lier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juni 9, 2010 Dagens værprognose fra Storm (femdagersvarsel): http://www.storm.no/vaer/58.35166744154822_15.286102294921875#dag=5 Dette forteller Yr oss om helgens vær: http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96sterg%C3%B6tland/Mj%C3%B6lby_Kommun/helg.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juni 9, 2010 Noen kolonner som fyker forbi sarpsborg fredag morgen? Tenkte kaste oss med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juni 9, 2010 Hørte i dag at den flekken som er øverst på campen er fyllt opp med jord, så er fare for at campen må flyttes litt lengere nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juni 9, 2010 det var den i fjor å , men hadde nå håpet på at deet skulle vært borte nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juni 9, 2010 Hehe ja der ser en hvor mye jeg får med meg:full: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juni 9, 2010 Hvor mange er det som kjører nedover på fredag? Hvor pleier dere fra oslo og møte resten av gjengen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juni 10, 2010 I dag, 1630 fra sandefjord-strømstadbåten her.. I Audi , bussen ble ikke kjøreklar i år heller. Tut de som ser 3 bobler med en 80 på slep, på vei nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juni 10, 2010 Hvor mange er det som kjører nedover på fredag? Hvor pleier dere fra oslo og møte resten av gjengen? Jeg og Joachim Vågen møtes på Statoil/McDonalds på Furuseth kl 08:00 imorgen hvertfall, så drar vi mot skarnes for og møte Hamarsfolket der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 10, 2010 Da pakkes det for harde livet. Forhåpentligvis husker jeg å ta med brødkniv denne gangen (i motsetning til sist helg). Husken er ikke god, så når er det vi pleier å møtes på Shellen ved Momarken? Var det 9 eller 10? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 10, 2010 Da pakkes det for harde livet. Forhåpentligvis husker jeg å ta med brødkniv denne gangen (i motsetning til sist helg). Husken er ikke god, så når er det vi pleier å møtes på Shellen ved Momarken? Var det 9 eller 10? Mener å huske det var klokka 9 på mysen/momarken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 10, 2010 Jeg blir forsinket, pakker også for harde livet men ikke akkurat til Bug Run... Regner med å starte 10 jeg, så tar dere igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juni 10, 2010 Straks reiseklar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juni 10, 2010 Skulle ønske jeg hadde bilen klar å kunne blitt med:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juni 10, 2010 Så folket møtes kl 9 på shell ved momarken altså? noen som har en adresse dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juni 10, 2010 Prøv å søke Momarken på Gule sider. Det er tvers over veien, så da er det bare å ikke høre på dama inni GPS'en når du spotter stasjonen (og en stor forekomst av VW'er). Ferdig pakka og siste handletur er unnagjort. Nå gjenstår det bare å skohorne alt inn i Lupoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...