#76 Skrevet Februar 12, 2010 Frister å dra avgårde med R19. Eneste jeg har som kan ta meg til og fra og i tillegg slipper inn:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 12, 2010 Har da plass jeg, Tore! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 12, 2010 Espen, for svarte! Da sitter jeg på med deg hvis du skal dit og dama di ikke skal være med(ikke-tema uansett). Deal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 12, 2010 Sier det samme som hvert år jeg da, kanskje jeg skulle tatt turen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 12, 2010 Du blir med Dinge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 12, 2010 Har kanskje bil du kan låne Tore... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 12, 2010 Tipper jeg tar en tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg kommer:) fri fra jobben er ordnet så har ingen unnskyldning for å ikke dra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 12, 2010 Frister litt å prøve ut dette en gang også da jeg aldri har vært på Bug før. Hvor langt er det å dra fra Oslo? Har liksom alltid prioritert klubben først da det har kræsjet. Men siden det ligger på 2 forskjellige helger i år er jo muligheten til stede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 13, 2010 Hvor langt er det å dra fra Oslo? Fra: Oslo (By), Oslo - Oslo Til: Motor Events Sweden AB - Mantorp Park - 59017 Mantorp - Tlf: 0046 142298850 Distanse: 452.58 km. Estimert tid: 6 timer, 22 minutter I følge ABC kart søk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 13, 2010 Har kanskje bil du kan låne Tore... Tore meg-Tore?? Det hadde vært utrolig gøy isåfall, samme hva det er forno! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 16, 2010 Trenger en combicamp jeg kan hekte på Marino'en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 17, 2010 Selv trenger jeg enten A) hengerfeste til Ingolf, eller B) trekkbil til lokallagsvogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 17, 2010 hva skjedde med det gode gamle teltet? Har vi blitt så fine på det at man må ha med seg hus;) Dårlig med kappkjøring med huset bak;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 17, 2010 Campingvogna mi er definitivt langt fra noe hus Spørs egentlig om den overlever vinteren og snøen Og kappkjøring blir det lite av med Ingolfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 17, 2010 hehe vi kappkjørte til og med med vår superspreke golf med 1.6l strikkmotor.. Den butta på 180 km/H gitt:( Kjerringa som kjørte da:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 17, 2010 Telt? Må da finnes en eller annen usenka bil der man kan sove under:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 20, 2010 Maaaange år siden jeg har vært på dette treffet, hadde kanskje vært kult å tatt en tur igjen i år! Ser jo ut som planene med teltleier over her kan bli morro! Er det samlet kjøring nedover på fredag eller? Coolt å komme en liten kolonne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Februar 20, 2010 Blir vel flere kolonner, jeg reiser i alle fall fredag, sammen med en hel del andre ( virker det som) Vært kult om du ble med, Christian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Februar 21, 2010 vi har brukt å være en gjeng som tar 10 båten fra sandefjord fredag morgen men er visst snakk om å reise torsdag da det bare var så vidt vi fant plass for 2 år siden.... men kolonner blir det nok mange av...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 21, 2010 tror det blir bugrun på meg og! Bare bilen blir klar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 21, 2010 tror det blir bugrun på meg og! Bare bilen blir klar... Du får kjøpe noen kasser øl og samle sammen til dugnad;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 21, 2010 Har så frøktelig lyst til å bli med i år igjen, men har jo ikke VW so I think I'l drop out 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 21, 2010 er da mange som kjører andre biler... har en kompis som dukket opp med en ford scorpio der.. gikk da bra det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 21, 2010 er da mange som kjører andre biler... har en kompis som dukket opp med en ford scorpio der.. gikk da bra det å Vet det.. Men er ikke hypp på at en full svenske skal kaste en ølflaske inn i vinduet på bilen Men mulig jeg tar corollaen.. Får se ann litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...