BBS RS/RM Tråden (spørsmål/svar/info/bilder)

Anbefalte innlegg

Mine er ikke originale gull men sølv...gullfargen som er på dem er litt mørkere/dypere enn den originale BBS gullfargen, jeg personlig liker at det på en måte er litt mer smell i fargen på mine enn de originale, men skal man ha det mest mulig likt originalt så er det jo greit å finne tilnærmet riktig kode. Man kan vel eventuelt bruke "gammelmetoden" med lakkprøver og bare bla gjennom gull metallic-prøvene og legge mot felgen (gitt at de har originalgullfargen da).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lønner det seg å handle bolter fra? Med bra finish..

Tror det blir dyrere og kromme opp org. boltene selv om det hadde vært morro og beholdt BBS logoen på skruene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel litt an på hva slags skruer du vil ha.

Iclair, felgenfuchs, felgenmann, tunershop eller ebay..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye får du betalt av ebay?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på iclair og ebay, men usikker på finishen på de..

samt om hva som er bra/holdbart.. edelstål, krommet? er jo så mange typer å velge mellom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett at det RS finnes i 18" og blir da kalt Super RS. Noen som vet hva noe slikt kan koste og hvor det eventuelt er mulig å få kjøpt nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"ofte" RS i 18" for salg, både skikkelige RS og super RS.. Går for rundt 35-4000 dollar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samt om hva som er bra/holdbart.. edelstål, krommet? er jo så mange typer å velge mellom..

Vet det er mange på E38 og WW som handler fra Kirsten på felgenfuchs og er fornøyd

Jeg kjøpt nye muttere til mine OZ fra iclair, men har ikke skrudd sammen og testet enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er mange på E38 og WW som handler fra Kirsten på felgenfuchs og er fornøyd

Jeg kjøpt nye muttere til mine OZ fra iclair, men har ikke skrudd sammen og testet enda

supert :) Da får jeg se hvilken jeg handler.. Synes at på bildene av skruene så virket krommen så "nuppete".. Men får håpe de ikke er sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iclair sine var bare " Driten" synes jeg , Flere skruer som Chromen flasset av ved første vask, Dog ikke så dyre .. men, helvetes irriterende når man er " Pirkete ":o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da blir det ikke de!

Edelstål er det rustfritt de mener? men de er vel litt gråere i finishen kontra krommet vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er rustfritt ja, men tar jo ikke mange rundene på poleringsskiven før finnishen er like blank

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et spørsmål ang pris på BBS RS skal selge mine nå.

Dim 8x15 og 8,5x15 er ny lakk på senter nye ytteringer nye nankang dekk 195 45 og 185 45 følger og med nye skruer og muttrer da de som står på har begynt å ruste.

dekk og felger er kjørt ganske nøyaktig 1500km etter oppusing

Hva er fornuftig pris på dette ?har lagt det ut til 10 000 noe eg selv føler de er verdt, men har fått en tilbakemelding på at en synst det var litt dyrt. eg vil jo ikke være urimelig så derfor spør eg her er 10 000 for mye for disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kvor mye kr må man regne med for å få ringer og bolter/muttre til å få 9x15 rm? mange ringtyper å velge imellom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: vil ikke si det er en upris! Med dekk så er det billig vil jeg si! RS er mere verdt enn RM!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et spørsmål ang pris på BBS RS skal selge mine nå.

Dim 8x15 og 8,5x15 er ny lakk på senter nye ytteringer nye nankang dekk 195 45 og 185 45 følger og med nye skruer og muttrer da de som står på har begynt å ruste.

dekk og felger er kjørt ganske nøyaktig 1500km etter oppusing

Hva er fornuftig pris på dette ?har lagt det ut til 10 000 noe eg selv føler de er verdt, men har fått en tilbakemelding på at en synst det var litt dyrt. eg vil jo ikke være urimelig så derfor spør eg her er 10 000 for mye for disse?

For dyrt??

Tror ikke de som har sagt det vet hva det koster å pusse opp felger..

For å si det enkelt, jeg selger ikke mine RM for under 15 lapper med dekk...!

Selv da går jeg i tap...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte som så at 10k måtte du nå ha inntil jeg så det var RS og ikke RM. Da kan du med fordel legge på noen lapper! Nye ringer = 5k, dekkene nesten 3k inkl omlegging, pluss skruer og tiden det tar å pusse opp. Selger du for 10k får du knapt noe for "selve" felgene (senter/tønne) som du jo også har shinet opp. Nei, 10k er et røverkjøp for pene RS med dekk. Synes JEG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW Replica Club Norwegen er ikke rette stedet å selge kvalitetsfelger.

Enten kjøper folk dyre felger og pusser opp, eller griner de over at de ikke får biff til pølsepris og kjøper reps

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW Replica Club Norwegen er ikke rette stedet å selge kvalitetsfelger.

Enten kjøper folk dyre felger og pusser opp, eller griner de over at de ikke får biff til pølsepris og kjøper reps

hehe...beste jeg har hørt på lenge..! :)

Beste er nok å selge felgene på finn.no...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar følte i grunn 10k var fornuftig pris selv. vil jo unødig lure noen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: 10 er for lite for nybygde rs med dekk!

Org. skruene til rs hjula er de bare forniklet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: 10 er for lite for nybygde rs med dekk!

Org. skruene til rs hjula er de bare forniklet?

Er jo det jeg har skrevet...tenkte 10k var en grei pris helt til jeg så det var RS og ikke RM.

10k for RM er vel kanskje ok pris, RS mener jeg skal opp flere lapper som jeg har skrevet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo det jeg har skrevet...tenkte 10k var en grei pris helt til jeg så det var RS og ikke RM.

10k for RM er vel kanskje ok pris, RS mener jeg skal opp flere lapper som jeg har skrevet.

Herregud, akkurat som RM er så mye mindre verdt..bare fordi di er todelte?

Jeg har begge deler, og hadde betalt like mye for et sett RM om de er strøkne seff..

De er jo tross alt mye sjeldnere enn RS.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er jo tross alt mye sjeldnere enn RS.. :)

Sikker på det ikke er omvendt? VW spyttet jo ut Golf/Corrado G60 med RM felger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.