gatebil 09 våler 10-12 juli

Anbefalte innlegg

noen som skal på gatebil på våler da?

skule jo prøvd og fått til en gjeng som kunne kjørt inn samtidlig og fått til en vacn camp. er vel prøvd mange år? så kan vel prøve i år att.

har selv planer om og dra dit på torsdag. er det noen andre som har planer om det?

er visst litt vanskelig og få samlet oss hvis vi ikke kommer samtidlig.

noen som vet når campen åpner opp på gatebil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde tenkt meg bortover til våler, hadde vert artig å kjørt samlet en gjeng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal på gatebil på våler da?

skule jo prøvd og fått til en gjeng som kunne kjørt inn samtidlig og fått til en vacn camp. er vel prøvd mange år? så kan vel prøve i år att.

har selv planer om og dra dit på torsdag. er det noen andre som har planer om det?

er visst litt vanskelig og få samlet oss hvis vi ikke kommer samtidlig.

noen som vet når campen åpner opp på gatebil?

 

et vacn camp kan vi tenke osså bli med på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal, jeg skal! Drar mellom 17-18 på torsdag fra Lillehammer. Å Raymond med Emphaser Boraen skal dit, han drar tidligere på torsdagen vet jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har planer om en tur jeg også men d blir på fredagskvelden da:S da jeg jobber:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer om å dra dit jeg også. Men har jobbhelg, så er veldig usikkert enda.

Blir vel ikke noe camp på meg, da vi har bestillt hytter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

planen var jo å reise ja.. men hvor skal / kan jeg overnatte? dama har ikke lyst til å sove i telt på campen:D hehe

men må jobbe den uka så reise ikke før fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal! Drar fra Molde onsdags ettermiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal! Drar fra Molde onsdags ettermiddag :)

 

mange da? dere skal overnatte første natta hen da??

noen andre som skal dit på torsdag? alle som skule være mmed meg har backe ut så vet da fader hva det blir til jeg.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjøre natten nedover. så jeg satser på og være der rundt 6-7 tia på morran. og dem åpne inn på campen kl 9. bruke og være "litt" kaos da. hehe :) overnatting bli ikke problem. campingvogn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjøre natten nedover. så jeg satser på og være der rundt 6-7 tia på morran. og dem åpne inn på campen kl 9. bruke og være "litt" kaos da. hehe :) overnatting bli ikke problem. campingvogn ;)

 

Kan itte dere prøve og ta av noen plasser da? Så vi som kommer litt sener kan stille opp med dere. Blir så jeg kommer på torsdag jeg også. Så vertfall plass til ei vogn ekstra men gjerne flere også vis der får låv. Kunde du sendt meg mobil nr på pm. Så kunde jeg hørt med dere når jeg nermer meg. Andre som skal med på torsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sittere Anette lenger opp her og si det som så at jeg skal dit, men stiller i regi av sponsoren min , sammen med bla bilen min så er det også en rosa mini,en ford econoline med mye bass,sølv skoda med crom felger,en eller 2 danske stereo biler, kanskje fort knox pick up mini, + + +

 

En annen ting kan jo også sies at vi skal rigge opp en stor bass vegg som også blir koblet opp på PS 3 som igjen kommer til å ha Guitar Hero og Rock band.

Skal også ha med en Solberg Edition stol med ratt,gir og pedaler rigget opp på en stor tv, (kanskje 2..)

 

Så stikk innom standen vår og bli med på moroa :D

 

Jeg stikker forresten nedover på torsdag formiddag.

 

Vi ses der folkens - og vi satser på goo vær : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar vell en tur dit :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan itte dere prøve og ta av noen plasser da? Så vi som kommer litt sener kan stille opp med dere. Blir så jeg kommer på torsdag jeg også. Så vertfall plass til ei vogn ekstra men gjerne flere også vis der får låv. Kunde du sendt meg mobil nr på pm. Så kunde jeg hørt med dere når jeg nermer meg. Andre som skal med på torsdag?

 

Skal prøve så godt vi kan og ta av noen plasser rundt oss, så godt det lar seg gjøre:) Er bare og rope ut om det er flere som vil campe ilag med oss:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også bortover....men da uten egen bil......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også bortover....men da uten egen bil......

 

Når kommer dere da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser bortover på onsdagen. Men jeg reiser ikke med noen andre fra klubben. Jeg reiser med en gjeng utenom klubben.

Jeg har ikke hørt om noen andre fra Stavanger lokallag som skal bortover !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) Uansett bra folk tar veien til våler til helga:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg ser frem til det. Har aldri vært på Gatebil-Festival tidligere på Våler og Rudskogen. Kun vært når de har det treffet på glattkjøringsbanen i Kristiansand....Så det skal bli morsomt å se hvordan det blir : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst bortover eg også, men pga mangel på lappen for tiden så blir det litt vanskelig virker det som :(

men visst noen skulle ha en ledig plass så skrik ut :D sier ikke nei takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve så godt vi kan og ta av noen plasser rundt oss, så godt det lar seg gjøre:) Er bare og rope ut om det er flere som vil campe ilag med oss:)

 

det er knall. venter på og høre fra deg på torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer sterk turen visst min bedre halv del går med på det:o

 

Noken som veit ka en må gjere for å få lov og kjøre på bana?? og om der er folk som seller og legger på dekk om det blir nødvendig med eit skifte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Vet ikke om det er noen som legger om dekk der, men bruker og være stands som selger de hvertfall...

 

For å kjøre på bane (vanlig bane kjøring for gateregistrerte biler) trenger du vell bare og ha skilt på bilen, hjelm og at bilen skal gå igjennom teknisk kontroll, samt førermøte.. :) Husk også at vognkort må medbringes da det vil bli sjekket at dette stemmer overens med ch nr. Oblater på skilt må være gyldige. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og om der er folk som seller og legger på dekk om det blir nødvendig med eit skifte..

 

Ralphs Däck kommer garantert, de pleier å ha med seg et pent lass med dekk og omleggingsmaskin.

 

http://ralphsdack.jetshop.se/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.