gatebil 09 våler 10-12 juli

Anbefalte innlegg

So det er ingen forehands på melding eller liknande?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ralphs Däck kommer garantert, de pleier å ha med seg et pent lass med dekk og omleggingsmaskin.

 

http://ralphsdack.jetshop.se/

 

Pratet med han nå, og han kommer, men hadde ikkje 225/35/19 dekk i sitt sortemang, so får håpe noken andre seller den dimensjonen so kunne han hjelpe til med omleggingen sa han:)

 

Trevleg kar BTW:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. noen her som vil stille ut bilen sin på gatebil til helgen. Har standplass inne på hoved området og trenger 2-3 biler til. Det følger med camp,2 billetter pr bil torsdag til søndag :) ta kontakt snarest for de som vil bli med på dette. dette er billigere enn om du skal kjøpe deg helge pass, camp pass for hele helgen ;) nr 41523866 må vite innen i morgen helst.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

iselin syn coupen ikke er ferdig så kunde jeg vert inntresert. men har ikkenoe oppå der og gjøre med a6.

 

noen som vet åsen det er med strøm på campen. har jo vært mulighet til det på vacn camepen lure på om det er det nå. i såfall skule vi jo kommet i nerheten av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke faktisk! Veldig intr i det samme selv, da vi skal dra med vogn nedover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det snart så man skal reise bare sove nå så blir det avreise i morgen. håper det blir fint vær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser snart oppover i Audi R8! Gleder meg sykt til denne helgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da drar jeg straks. så da ses vi kansje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som et tips til alle som skal til Våler i helga! Politi og Biltilsyn er allerede godt i gang med storkontroller her oppe!

-Så kjør pent folkens!

 

Og enda et tips. riksvei 505, vestsiden mellom Elverum og Braskereidsfoss er meget dårlig like nord for Braskereidsfoss. Regnet har forårsaket en del skader, så anbefales ikke for en pen og godt senket bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknisk kontroll på Rv 20 mellom Elverum og Vålerbanen akkurat nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mottatt minst 10 meldinger om div kontroller mellom Elverum og Flisa hittil i dag. Dette tar helt av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle egentlig dratt i dag, men på grunn av sykdom må jeg desverre jobbe halv dag.. :(

Kommer ikke med egen bil da den kom tilbake fra lakk i dag (tatt grumsomt lang tid men men)

Kommer vel oppover ved ett-to tiden i morgen regner jeg med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laser og teknisk i snålroa-krysset. Altså avkjøring til flisa fra Fv210 vestsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg skal holde grensa til punkt og prikke i morgen ja... teknisk er ikke så farlig.. en svær vivaro er ikke så spennende.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også fått opplyst om at det var/er teknisk og laser utefor Elverum. Har alt i orden, men gidder ikke å dra på slikt når biltilsvinet stiller seg opp i porten på Våler for å ta ALT! Det blir bare for dumt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det virker som at dem bare trapper opp mer og mer for hvert år for å ta alt. Så derfor gidder jeg ikke kjøre bilen min selv i helga. Gidder ikke det jævla peset fra Politi og Biltilsyn ang felger og senk.

Dette blir for dem som å fiske med nett i et oppdrettsanlegg.

Vi bilfolk er jo mer kriminelle enn de verste narko-baroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

resizer.php?maxwidth=580&maxheight=500&i

 

Bakstillingen skeiv her??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

resizer.php?maxwidth=580&maxheight=500&i

 

Bakstillingen skeiv her??

 

Som jeg sa til deg isted så har han noen syke breddere bak som har blitt revet av. hjula hans stikker så langt utenfor.

 

tsracing_big.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ingen kommentar om bredderen ;) Men ja, ser poenget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte ifjor og iår med bredere skjermbreddere og bredere oppsett på felger og dekk, ser sinnsykt gromt ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avskiltet politibil

 

En av politibilene som holdt stand under Gatebil-treffet på Vålerbanen ble natt til søndag frastjålet begge skiltene. Registreringsnummeret er HB 66640.

 

lol... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... Genialt! Men kansje purken tar til vett og holder seg unna neste gang?! ;)

 

Vi kjørte med en audi Coupe quattro med 5meter lang campingvogn, og igjennom 3 kontroller uten og bli vinka inn en eneste gang.. Alle andre så ut til å bli stoppet i hytt og pine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... Genialt! Men kansje purken tar til vett og holder seg unna neste gang?! ;)

 

Vi kjørte med en audi Coupe quattro med 5meter lang campingvogn, og igjennom 3 kontroller uten og bli vinka inn en eneste gang.. Alle andre så ut til å bli stoppet i hytt og pine..

 

bra dere kom hjem uten problemer da. takk for en hygelig helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.