gatebil 09 våler 10-12 juli

Anbefalte innlegg

Ble avskiltet jeg, hoff :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble avskiltet jeg, hoff :(

 

Hvorfor det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå lav Passat :P Må legge deg nærmere bilen foran deg når slike kontroller kommer :P Så du prøvde men ikke fort nok. Jeg som kjørte den koksgrå Touran'n foran deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dro forholdsvis tidlig nedover til Våler på torsdag, jeg med ei lita campingvogn full med stereo og annet materiell og bilen rimelig full, samt en dansk registert matt svart Ford Econoline og en Sharan med stoor statoil henger full med enda mer stereo, monter, scooter, basskasser ++++

Da var det ingen kontroll noen stand.

 

Kjørte Vest siden nedover og plutselig kom det opp et skilt om at veien var stengt og vi måtte svinge av og kjøre en dårlig grusvei flere kilometer : bh : Kunne jo godt ha stått et skilt om at veien var omdirigert eller noe FØR vi begynte å kjøre på den... haff (men det gikk bra,bare litt irriterende...)

 

Ble dreven på ganske sent på søndagskveld med å rigge ned standen så vi kom ikke avgårde før nærmere 22 tiden, og da var det heller ingen kontroll hjem igjen, phu...

 

Men ja jeg å hørte det av flere at det var MYYYE kontroller.

En kompis av meg ble stoppet med sin Mazda RX-7 og der må vi nok bygge om litt div igjen ja, siden han fikk mangel lapp på div... :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dro forholdsvis tidlig nedover til Våler på torsdag, jeg med ei lita campingvogn full med stereo og annet materiell og bilen rimelig full, samt en dansk registert matt svart Ford Econoline og en Sharan med stoor statoil henger full med enda mer stereo, monter, scooter, basskasser ++++

Da var det ingen kontroll noen stand.

 

Kjørte Vest siden nedover og plutselig kom det opp et skilt om at veien var stengt og vi måtte svinge av og kjøre en dårlig grusvei flere kilometer : bh : Kunne jo godt ha stått et skilt om at veien var omdirigert eller noe FØR vi begynte å kjøre på den... haff (men det gikk bra,bare litt irriterende...)

 

Ble dreven på ganske sent på søndagskveld med å rigge ned standen så vi kom ikke avgårde før nærmere 22 tiden, og da var det heller ingen kontroll hjem igjen, phu...

 

Men ja jeg å hørte det av flere at det var MYYYE kontroller.

En kompis av meg ble stoppet med sin Mazda RX-7 og der må vi nok bygge om litt div igjen ja, siden han fikk mangel lapp på div... :shf:

 

Hehehe... Vi og Egil havnet på akkurat samme veien! Heldigvis så kjørte Egil forran oss så vi så hvor han kastet bilen og vogna, så vi fikk det litt lettere på den veien! ;)

 

Vi kjørte faktisk igjennom beltekontroll på veien tilbake. Merkelig at vi ikke ble stoppet uansett siden vi kjørte forbi de uten lys:p

 

Takk for en bra helg ja Egil! Må gjentas! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kanonbra treff, hvis enn ser bort fra regnet og enn punktering med campingbussen jeg var med i, på vei hjem....Mye fint å se på, å mye tøff kjøring....

 

Litt vell langt å reise med campingbuss fra 19 pil og bue, fra Sandnes til Våler. Tok 13 timer bort, med ett stopp innom Sverige), å 12 timer hjem pga pungteringen mellom Arendal og Kristiansand.

Så neste år kjører jeg nok selv med vanlig personbil vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor det?

 

For senk å spacere:( fikk kjøreforbud gitt!!

pluss at jeg må ta av senon kitene... dritt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå lav Passat :P Må legge deg nærmere bilen foran deg når slike kontroller kommer :P Så du prøvde men ikke fort nok. Jeg som kjørte den koksgrå Touran'n foran deg :)

Stemmer det ja ;D

Tenkte ikke på det jeg da vettu:( hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Hører jeg begynner å bli glad for at jeg ikke ble stoppet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir visning den 22juli på meg gitt :P Får håpe jeg får godkjent den med intercooler da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var faktisk veldig greit og kjøre coupe med campingvogn. brukte nesten 5 timer hjem te molde fra våler. :) med 1,3 i snitt forbruk. kansje jeg får fikset bremsene og lysene til nest tur da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.