Bilder av bilene i Hadeland lokallag

Anbefalte innlegg

mye gromme biler hos dere folkens,

 

Det verste er at det er veldig mye gromt her som det ikke er bilder av også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var da som svarte da, få frem bilene deres da folkens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler en del bilder ja!

Post'em up! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var da som svarte da, få frem bilene deres da folkens

 

Er da et par tre som ikke poster selv om de er inne her og en del som ikke er "medlemmer enda"....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man melde seg inn i lokallaget el no? Eller er jeg medlem? Hvis jeg fixer dette innlegget m bilder, så må vel det være bestått opptaksprøve nok for en skikkelig hiddenNERD! :confused:

 

Her er litt underveis-bilder av bilen min i hvertfall.

 

Litt inni, motorrom, bagasjen og et bilde av senkinga foran : haha : Og til sist et bilde av litt av et panser. : gråter :

Mar11943.JPG

Mar11945.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser det ut her!! : rolleyes

Mar11946.JPG

Mar11947.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fryktelig til mas a gitt......

 

P1010040.jpg

 

Så nær som alle bildene er fra høstcruisningen til Lillehammer, og er det eneste jeg har inn på photobucket`n min for øyeblikket... (her jeg sitter på jobb)

 

Ett lite tips til Fredrik: Høyreklikk på ett av bildene mine, og trykk egenskaper.. Her kan du se hvor bildet er hentet fra ;) Så den IMG kommandoen kan jo da selfølgelig brukes til å legge ut bilder du finner på hjemmesidene til andre, og diverse andre plasser på nettet, ved og kopiere den linken der og legge inn under IMG funksjonen :)

Bilen min så utrolig matt ut i lakken ved siden av din.. : bh : Pen bil du har forresten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min så utrolig matt ut i lakken ved siden av din.. : bh : Pen bil du har forresten:)

 

Takk for det du :)

 

Så bitte litt matt ut ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man melde seg inn i lokallaget el no? Eller er jeg medlem? Hvis jeg fixer dette innlegget m bilder, så må vel det være bestått opptaksprøve nok for en skikkelig hiddenNERD! :confused:

 

Her er litt underveis-bilder av bilen min i hvertfall.

 

Litt inni, motorrom, bagasjen og et bilde av senkinga foran : haha : Og til sist et bilde av litt av et panser. : gråter :

 

Du er medlem Fredrik. :)

Ikke verst at du klarte bildene. Kommet noe lenger med det andre til bilen og sånn a?

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er medlem Fredrik. :)

Ikke verst at du klarte bildene. Kommet noe lenger med det andre til bilen og sånn a?

: ja :

 

Skjedd svært lite i det siste, har fått kyssesyken! Ikke skjønner jeg noe av det, for når du har vært samboer så lenge som meg så er det ikke nok kyssing til å bli sjuk av det... :D

 

Skulle være klart for å sveise inn bur rett etter påske, lakkering av motorrom og inni er avtalt, lakkern er klar når bilen har fått bur. Stoler, seler og ratt kjøpes til neste uke. Og da mangler vi bare bensinpumpe og slanger, eksos, justerbare fjærbein, større bremser, pluggkabler, nye motor/girkassefester, fuelcell, tenningsforsterker, instrumenter, karbonplater, råder, nye hjul, helst ny intercooler og turbo og sikkert en hel masse greier jeg ikke kom på nå. : bh : Så en liten telefon fra Norsk Tipping hadde vært ekstra velkommen nå.

 

Hvis jeg husker/fixer det skal jeg legge ut et bilde eller to når bilen er full av rør og er lakkert inni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedd svært lite i det siste, har fått kyssesyken! Ikke skjønner jeg noe av det, for når du har vært samboer så lenge som meg så er det ikke nok kyssing til å bli sjuk av det... :D

 

Skulle være klart for å sveise inn bur rett etter påske, lakkering av motorrom og inni er avtalt, lakkern er klar når bilen har fått bur. Stoler, seler og ratt kjøpes til neste uke. Og da mangler vi bare bensinpumpe og slanger, eksos, justerbare fjærbein, større bremser, pluggkabler, nye motor/girkassefester, fuelcell, tenningsforsterker, instrumenter, karbonplater, råder, nye hjul, helst ny intercooler og turbo og sikkert en hel masse greier jeg ikke kom på nå. : bh : Så en liten telefon fra Norsk Tipping hadde vært ekstra velkommen nå.

 

Hvis jeg husker/fixer det skal jeg legge ut et bilde eller to når bilen er full av rør og er lakkert inni.

 

Høres fett ut! : ja :

Blir vel ikke klar denne sesongen ? eller ?

Hvilken effekt håper du å legge deg på ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man melde seg inn i lokallaget el no? Eller er jeg medlem? Hvis jeg fixer dette innlegget m bilder, så må vel det være bestått opptaksprøve nok for en skikkelig hiddenNERD! :confused:

 

Her er litt underveis-bilder av bilen min i hvertfall.

 

Litt inni, motorrom, bagasjen og et bilde av senkinga foran : haha : Og til sist et bilde av litt av et panser. : gråter :

 

Synes det mangler noe her jeg... Jeg klarer bare ikke sette fingern på HVA.. : rolleyes:P;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres fett ut! : ja :

Blir vel ikke klar denne sesongen ? eller ?

Hvilken effekt håper du å legge deg på ?

 

Det var målet at den skulle være ferdig til første treff i sommer, men det ser litt stygt ut. : gråter : Men den MÅ gå i sommer, jo bedre cashflow i lomma mi, jo fortere er bilen på hjul. :evil:

 

Motormessig? Hmm. Det er her cashflowen spiller størst rolle. : gråter : Har deler til 350 hk liggende klare i hvertfall, men man ønsker seg jo selvfølgelig mer. Etter fjærbein og bremser. Har en 26/27-turbo, 550-dyser, ordentlig grenrør, hjemmelaget innsug og Haltech E6K. Tenningsforsterkeren er bestilt, kommer en av de første dagene. Så utover dette får vi se. Hadde jo håpet å ta en tur i løpet av sommeren på et lokallagstreff m bilen da, på prøveskilter selvsagt. :o Det blir ingen skilter, kun vognlisens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det mangler noe her jeg... Jeg klarer bare ikke sette fingern på HVA.. : rolleyes:P;)

 

Hehehe, blir jeg erta nå, eller er det bare noe jeg tror? : gråter : Skal hjelpe deg litt på vei: Antenna og rattet er i hvertfall borte. I tillegg til alt skrotet Audi putter inn i bilene dem lager. Dem gjør det jo helt håpløst. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut det her. Penger trenger vel egentlig alle men sånn er det bare.

Blir gøy å se den når den blir ferdig sånn du vil ha den.

Og må ta den med på et lokallagstreff ja. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut det her. Penger trenger vel egentlig alle men sånn er det bare.

Blir gøy å se den når den blir ferdig sånn du vil ha den.

Og må ta den med på et lokallagstreff ja. : ja :

 

Litt off-topic: Er lokallagstreffa på tirsdager om sommeren også? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-topic: Er lokallagstreffa på tirsdager om sommeren også? :confused:

 

 

Ja, er det.

Edit sånn det er nå iallfall.

Vært pga det er tordager og Mandager i Oslo og tirsdag har passet for de fleste.

Men kan ta det opp med resten av styret om det er andre dager som folk heller vil ha det på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er det.

Edit sånn det er nå iallfall.

Vært pga det er tordager og Mandager i Oslo og tirsdag har passet for de fleste.

Men kan ta det opp med resten av styret om det er andre dager som folk heller vil ha det på. :)

 

Helst ikke så mye styr for min del a! :o Jeg får heller ta en frikveld el tre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helst ikke så mye styr for min del a! :o Jeg får heller ta en frikveld el tre. :)

 

Bare å si ifra iallfall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut et par bilder for Andreas. Plutselig sto det to S2'er i garasjen min : bh : S2'n hans er under demontering for å bli kvitt litt unødvendig skrot. : ja :

Mar16951.JPG

Mar16952.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer av motor og inni. Ja, den Gildekassa som ligger opp ned bak rattet har vært førerstol et par ganger (hvis noen lurte).

Mar16953.JPG

Mar16955.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten like møkkete som i motorrommet mitt! : ja :

 

Men hva er specs på det Andreas skal gjøre ?

Og når håper han å være ferdig ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten like møkkete som i motorrommet mitt! : ja :

 

Men hva er specs på det Andreas skal gjøre ?

Og når håper han å være ferdig ?

 

Ribba bil og til å begynne m noen ikke altfor store modifikasjoner på motor. Datasprut og noe småtteri til å begynne m ;)

 

Ferdig? Hmm, tidlig på sommeren en gang, tror det er målet : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det NOEN her som har glemt noe i det siste!???? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.