#76 Skrevet Juni 2, 2005 Det skjer litt på en kveld med 2 stykker som kan sveise 1000takk så langt Dette blir meget bra Fredoil Hilsen Frode/Jarle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 2, 2005 Mårnmårn! Får vel legge ut et bilde av bilen min jeg også kanskje Velkommen i klubben;) Veldig kul bil du har fått deg ola...Grattis. må være med oss på noen treff oxo nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 2, 2005 Takk for det! Hermegås? Det er vel ikke min feil at dere rakk å bruke mine gode ideer før jeg fikk brukt dem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 3, 2005 Har trylla litt på egenhånd i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 3, 2005 Dette får kanskje bli siste på en stund, dette er jo ikke noen prosjekttråd heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 3, 2005 Det er gutten som har sveisa til 3 om natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 19, 2005 Får poste et bilde av nye bilen her å da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 1, 2005 jaja.. kommer med tiden jeg å tok sin tid føre jeg fikk somla meg inn her jeg å.. får legge ut ett par bilder jeg å da Bilen: Motor: På tide det Lars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 1, 2005 Hei lars det var da på tide hehe... Grattis!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 1, 2005 Crap... mine er blitt borte... laster opp ett par til her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 6, 2005 ta noen bilder av min jeg oxo, og få dem på print:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 6, 2005 upps, glemt å sette på skilt på min jeg så ble stoppet i i dag\går. 2000spenn i bot og en helvetes irritasjon var det jeg fikk for å ikke ha skilt bak. flaks i uflaksen var at dem ikke sa noe på stripe og sotiiiing:D men på en måte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 6, 2005 litt uflaks ja:/ men du må legge ut noen bilder av bilen din nå hans petter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 6, 2005 Har du fått lakka bilen hætty? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 6, 2005 Har du fått lakka bilen hætty? Svarer for han jeg... : Ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 6, 2005 Svarer for han jeg... : Ja Tøft... Må jeg få sett en dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 28, 2005 Jaja.. da var Golf'n solgt.. å ny bil har å kommet legger ut ett bilde jeg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 28, 2005 Schmidt's!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 28, 2005 Gratulerer med ny fin bil Åssen motor og sånn er det i ny bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 28, 2005 Det må jeg si.. Fin bil det der Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 28, 2005 Den var fin ja... Hvor kjøpte du den og hvor mye ga du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 28, 2005 takk å takk.. det er en 1.8 Sport.. Automat hehe skal inn noe ny motor å girkasse.. så er nok ikke så lenge det er Automat håper jeg bilen ble kjøpt litt sør for drammen å ga 23.000kr ferdig regga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 29, 2005 Får legge ut et par av min nye oxo da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet September 17, 2005 Et par oppdateringer her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 17, 2005 Får legge uit en liten oppdatering og bilen til fruen da.. Ønsker seg justerbart til sommeren, så har senka'n litt i photoshop intil videre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...