#126 Skrevet Februar 9, 2006 Gøy med quattro nå. Men jeg vil å ha sommer nå. Endelig få testet litt Audi langs fjordsveien. Fjordsvegen blir artig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 10, 2006 Må virkelig si den bilen din begynner og bli fin nå Bare å glede seg til sol og sommer så det går ann og få gjort noe mer.. Hvis jeg ikke blir kvitt bilen innen den tid da, men den som lever får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 10, 2006 Som di fleste vet så er audin solgt og en nyere bmw har kommet i hus... Kansje litt feil med en bmw her men jeg er fortsatt medlem i klubben så jeg legger ut litt info.. Model: Bmw 320DAT 2004mod som har gått 22000tusen;) Beskrivelse: Stor M-Sport pakke med M-aerodynamikk pakke, sportsunderstell, sportsratt m/multifunsjonstaster og cruise, Navigasjon proff med 16:9 skjerm, soltak i glass, Steptronic, Park Distance Control, Xenonlys, klimaautomatikk, Bluetooth Handsfree til mobiltelefon, Avtagbart hengerfeste, multifunksjonsratt, 17"sommerhjul med alufelger, Nye 17" BMW felger med Yokohama piggfrie, Nye typen m3 speil, CD-spiller, el.vinduerx4, stor HIFI-pakke, alarm, midtarmlene, skipose, regnsensor, velourmatter, blank grill. Utstyr: Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Hengerfeste Xenonlys Takrails Metallic lakk Oppvarmede seter Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Servostyring Takluke Klimaanlegg Radio/CD Cruisekontroll Farget glass Bagasjeromstrekk Navigasjonssystem Kjørecomputer Regnsensor Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Alarm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 10, 2006 veldig bra kjetil:) selvom audin var innmari fin den også.. hvor mye fikk du igjen for a4'en da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 10, 2006 249000,- fikk jeg for den.. så da blei det litt mellom legg på bmw'n;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 12, 2006 249000,- fikk jeg for den.. så da blei det litt mellom legg på bmw'n;) ....Nesten så du heller kunne kjøpt Impreza eller EVO.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 12, 2006 ....Nesten så du heller kunne kjøpt Impreza eller EVO.. Tenkte faktisk både på en nesten ny evo eller en wrx sti;) men tviler på at jeg di bilene går så billig som denne å ikke minst så god å kjøre.. Min mening etter at jeg har hatt audi og fått over til bmw så mener jeg at audi mangler mye på kjøre komfor på bilene sine.... Men audi er en god bil å kjøre, ikke noe å si på det men det kan desverre ikke sammenlignes i dumper;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 12, 2006 Par år eldre Audin vøtt ikke noe som er som 240 væ ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 12, 2006 Par år eldre Audin vøtt ikke noe som er som 240 væ ? Joda sant det at den er 2år eldre.. men før jeg bestemte meg for bmw`n var jeg å prøvde en 06audi a4 1,9tdi men den var rimelig lik den gamle audin å kjøre... 240 ja.... hmmmm... den er god å kjøre den men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 12, 2006 Litt topic a jenter. Skal være bilder av bilene i lokallaget her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 13, 2006 Off topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 14, 2006 Joda sant det at den er 2år eldre.. men før jeg bestemte meg for bmw`n var jeg å prøvde en 06audi a4 1,9tdi men den var rimelig lik den gamle audin å kjøre... 240 ja.... hmmmm... den er god å kjøre den men.. Registrere deg på Bmw car club Norway da vøtt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 14, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46374 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Februar 18, 2006 ikke heeeelt Hadeland men Her er min nye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Februar 18, 2006 Hønefoss er jo nesten da konge bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Februar 18, 2006 Er nærmere enn Bmw. Går nok bra, fin bil som sagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mars 4, 2006 tja, hva kan dette nå være da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mars 4, 2006 tja, hva kan dette nå være da??? Vinner jeg noe hvis jeg sier Audi S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mars 4, 2006 Vinner jeg noe hvis jeg sier Audi S3? Nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mars 4, 2006 s3 fra Prestmarken bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 4, 2006 s3 fra Prestmarken bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 4, 2006 åjada:) stod solgt i annonsen igår:) idag er den fjernet.hehe. Hvem har handla s3? Luis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 4, 2006 åjada:) stod solgt i annonsen igår:) idag er den fjernet.hehe.Hvem har handla s3? Luis? Stemmer, stemmer. Vært på en liten.................... tur til Telemark i dag, artig men lang. Even: Grunnen til du ikke vant noe var at det ikke var noe premie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 5, 2006 Så ut som en fin bil dette, Luis. Må jo nøye meg med å titte på bilder av den på nettet, du dukka jo aldri opp i garasjen for å vise fram gliset i kveld så... (skikkelig fornærma) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 5, 2006 Stemmer, stemmer. Vært på en liten.................... tur til Telemark i dag, artig men lang. Even: Grunnen til du ikke vant noe var at det ikke var noe premie. Ville jo ha premie da... men da får jeg vel kanskje se den på vårmønstringa deres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...