#76 Skrevet August 13, 2009 ooohhh dekkene mine er estimert levering 21! satser på det holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 13, 2009 Vurderer å ta turen her selv om sjefen er snill å gir meg fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 13, 2009 Vurderer å ta turen her selv om sjefen er snill å gir meg fri Dvs du hadde tatt turen hvis du ikke fikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 13, 2009 Vurderer å ta turen her selv om sjefen er snill å gir meg fri Dvs du hadde tatt turen hvis du ikke fikk? Hehehehehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 13, 2009 Dvs du hadde tatt turen hvis du ikke fikk? Vel, det burde vel vært et komma etter selv ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 14, 2009 Ska du har fri Doffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 14, 2009 Ska du har fri Doffer? Ja men tenkte kun lørdagen...hvis det går greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 16, 2009 Vi satser iallefall på pent vær på treffdagen 23. august Langtidsvarselet fra yr.no ser bra ut! http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Drammen/Drammen/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 16, 2009 Da har jeg lagt ut info om felleskjøring fra Oslo http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164354 Folk fra andre lokallag er så klart velkomne til å slå følge med oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 16, 2009 (endret) Vestfold felleskjøring: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164349 Telemark felleskjøring: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=159776 Østfold felleskjøring: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163667 Hva med Hadeland, Mjøsa, Valdres osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 16, 2009 Har tidligere vært snakk om at noen fra Mjøsa og noen fra Follo slår følge med oss iallfall Blir vel lettere for dem å planlegge avreise nå jeg har lagt ut avreisetidspunkt for Oslo Lokallag Krysser fingre for at dere er litt heldigere med været enn det vi var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 16, 2009 får se om jeg ikke tar turen innom med 80Quattro`n da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 16, 2009 hmm, kanskje jeg burde ta meg en tur og.. hvis søndagsformen tillater det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 17, 2009 får se om jeg ikke tar turen innom med 80Quattro`n da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 18, 2009 Tar nok turen ja! Med inngrodde felger og shabby bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 18, 2009 Kommer nok en tur i denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 18, 2009 Oj, den skal bli spennende å kikke på! Har sett på de tyske VW-sidene, og det er utrolig mye mer å velge mellom der!! Bare noen dager igjen til treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 18, 2009 Da har forberedelsene for helgen begynt i stavanger i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 18, 2009 Kan bistå med dømming eller annet om dere trenger hjelp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 18, 2009 Hvordan er det med biler fra hamar/ Gjøvik traktene, kjører dere om hønefoss..?? Tipper det kommer noen fra oss oxo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 18, 2009 Hvordan er det med biler fra hamar/ Gjøvik traktene, kjører dere om hønefoss..?? Tipper det kommer noen fra oss oxo... Blir vel omvei på dårlig vei det. i hvertfall fra Hamar. Tenker vi som reiser fra Hamar tar E6 strakaste vegen til Oslo og så videre derfra. Venter litt på tilbakemelding på hvor Oslo skal samles og avreise for de. Hadde vært greit å møtt de et sted og kjørt samlet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 18, 2009 Da har jeg lagt ut info om felleskjøring fra Oslo http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164354 Folk fra andre lokallag er så klart velkomne til å slå følge med oss Blir vel omvei på dårlig vei det. i hvertfall fra Hamar. Tenker vi som reiser fra Hamar tar E6 strakaste vegen til Oslo og så videre derfra. Venter litt på tilbakemelding på hvor Oslo skal samles og avreise for de. Hadde vært greit å møtt de et sted og kjørt samlet også Bare å se litt lenger opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 18, 2009 Blir vel omvei på dårlig vei det. i hvertfall fra Hamar. Tenker vi som reiser fra Hamar tar E6 strakaste vegen til Oslo og så videre derfra. Venter litt på tilbakemelding på hvor Oslo skal samles og avreise for de. Hadde vært greit å møtt de et sted og kjørt samlet også jeg er med fra Hamar Rolf, når er det planlagt avreise fra Hamar og hvor fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet August 18, 2009 jeg er med fra Hamar Rolf, når er det planlagt avreise fra Hamar og hvor fra? ikke blitt bestemt noe som helst enda. Rådslår litt nærmere helga tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet August 18, 2009 Oppdatert første post med den ene 'offisielle' treffplakaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...