23 august 2009: Drammen lokallag arrangerer utstillingstreff

Anbefalte innlegg

Da får vi vell bare starte vår egen lille invitasjon.. Hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å! vi som skal arrangere gleder oss! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingstreffet vårt faller, som tidligere nevnt, på samme helg som Elvefestivalen arrangeres i Drammen by. Dette betyr et yrende uteliv i byen hele helgen, massevis av konserter og happenings!

 

Sjekk gjerne mer info her :)

 

Av band som skal spille kan nevnes:

 

Fredag

* Jonas Fjeld & Chatham County Line

* Bobby Kimball & Chris Johnson

* Lind, Nilsen, Fuentes & Holm (de såkalte "nye" Gitarkameratene")

* Bo Kaspers Orkester

 

Lørdag

* The Hives

* Timbuktu

* Waterboys

* Travis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter opp tråden igjen med informasjon om overnatting:

 

Overnatting campinghytter/motell

- NAF Drammen Campingplass - http://www.drammencampingplass.no/Cabins_No.htm

- ByTheWay Lier motell - http://www.bytheway.no/lier.html

- Hokksund Camping - http://www.hokksund-camping.no/index.cfm?id=191023

 

Det finnes også flere hoteller i byen for de som kanskje ønsker å bo litt mer sentralt ifb Elvefestivalen, se info her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra hedmarken som skal nedover a? : p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på jobb kl 2300 den kvelden men skal nok klare å ta meg en tur alikevel. Er jo bare et kvarters kjøring for min del. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aldri så liten bump midt i fellesferien :)

 

Bare en drøy mnd igjen nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra hedmarken som skal nedover a? : p

 

Må prøve på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir helt sikkert kolonne fra Oslo den dagen : ja :

 

Blir nok mest sannsynligvis med på den kolonnekjøringen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm må jo prøve og få med meg dette... Bare håpe det ikke skjer så mye den helgen, er jo helgen etter skolestart :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som skal dra fra Oslo..går det ann å gjøre det slik at vi som kommer fra Trysil/Hamar/Elverum møter dere i Oslo et sted og tar følge videre innover mot Drammen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som skal dra fra Oslo..går det ann å gjøre det slik at vi som kommer fra Trysil/Hamar/Elverum møter dere i Oslo et sted og tar følge videre innover mot Drammen?

 

Er på ingen måte umulig det : ja : Vi kjører E18 utover, så det er jo bare å finne ut hvor det er lettest å møtes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro å samla en gjeng fra østfold oxo som kunne møtt dere i oslo:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro å samla en gjeng fra østfold oxo som kunne møtt dere i oslo:D

 

Spørs vel om ikke dere kjører Oslofjord tunnelen : klø : Men kjører dere innom Oslo hadde det vært kult å samle hele gjengen en plass : ja :

 

Blir muligens litt press på Drammen Lokallag når de skal ta imot så mange på en gang, men såpass får de tåle :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Mikael - det blir verst for dere som må stå i kø i porten og vente ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på ingen måte umulig det : ja : Vi kjører E18 utover, så det er jo bare å finne ut hvor det er lettest å møtes ;)

 

Ja, regna med dere tok E18. Vi fra Hedmarken kjører vel mot Göteborg/Stockholm og rett inn på Ring 3 for så å fortsette mot E18.

 

Forslag til møtested eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært så sløv å dra på treff i år så dette skal jeg få med meg, er tilbake fra ferie da... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ofre litt da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra hedmarken som skal nedover a? : p

 

regner med jeg tar turen nedover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve å få kommet meg nedover jeg også. Men er "bursdagshelga" så er alltids muligheter for litt pils på lørdagen ;) Hvor samles Oslo folket før avreise nedover? er jo garantert langs veien et sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle si ifra om at Drammen camping var full for ca 1 uke siden. Den er veldig populær og det er alltid mye folk der hele sommeren.

 

Så hvis folk skal overnatte ville jeg ringt rundt NÅ! Rica Park er feks utsolgt ca et år før neste elvefestival.

Eller så har jeg en liten hageflekk, så hvis noen vil campe så er det bare å spørre! Blir nok vill fest på lørdagskvelden pga Elvefestivalen.

 

Og hva med å ta kontakt med Drammen elvefestival, eventulet DT og få med utsillingen i programmet til elvefestivalen? Vi hadde "annonse" i DT før treffet i 2004.

 

Ang inngangspenger så anbefaler jeg å ha gratis inngang, husker vi fikk skryt for ikke å ha tatt inngangspenger i 2004.

Selg heller mat og drikke (som jeg ser dere skal), men dere kan også ha loddsalg.

Har dere vært i kontakt med Fort Xnox / Sound people? Jeg vet ikke, men kan jo være Audun gidder å sponse en liten premie i bytte mot litt reklame. Kanskje noen andre bilstereo/bilrekvisita butikker vil sponse litt?

Hørt med KRB? Kanskje http://www.ultimo.no/ er interessert i å ha tilbud på chip denne dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel møte opp der ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg møter opp på denne! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sted

Treffplassen er Montér Stormarked Drammen, Tomtegata 64 (Brakerøya/Fjordparken) Plassen er stor, og ligger meget sentralt til, og det er veldig lett å finne fram!

 

Klikk her for kart: http://www.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=drammen&sll=59.91382,10.738741&sspn=0.394471,1.448822&ie=UTF8&ll=59.741531,10.228561&spn=0.003098,0.011319&t=h&z=17&iwloc=A

 

 

Til info for de som ikke har noe bedre å foreta seg førstkommende søndag(2/8), så skal Porsche-klubben kjøre slalom på samme sted. Mye morsom kjøring å se. Fra ca. kl. 1200 og utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sted

Treffplassen er Montér Stormarked Drammen, Tomtegata 64 (Brakerøya/Fjordparken) Plassen er stor, og ligger meget sentralt til, og det er veldig lett å finne fram!

 

Klikk her for kart: http://www.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=drammen&sll=59.91382,10.738741&sspn=0.394471,1.448822&ie=UTF8&ll=59.741531,10.228561&spn=0.003098,0.011319&t=h&z=17&iwloc=A

 

 

Til info for de som ikke har noe bedre å foreta seg førstkommende søndag(2/8), så skal Porsche-klubben kjøre slalom på samme sted. Mye morsom kjøring å se. Fra ca. kl. 1200 og utover.

 

Gromt, dette må jeg få med meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.