#126 Skrevet August 15, 2009 Snart et par tre biler fra Hadeland på vei innover å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 15, 2009 Mulig vi rekker en tur innom her i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 15, 2009 God tur alle sammen og kjør pent Så ses vi på Hamar senere i dag, været er overskyet men ikke noe regn. c-yaalll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 15, 2009 Kosli happening Men jeg kom litt for sent til utstillinga, så da tusla jeg hjemover igjen ganske fort pga været blandt annet Takk til de som har stått ute i regnet og rigga istand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 15, 2009 Synes treffet gikk bra, dessverre ble det regn, noe som gjorde at jeg ihvertfall droppet turen videre til Hamar p.g.a. våte klær osv... Gratulerer til vinnerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 15, 2009 (endret) Bilder, legges det ut i denne tråden? Edit: Flott treff og mye fint å se på, selv om jeg egentlig hadde regna med at det kom litt flere Men så var det dette været da.. Grattis til Vivan og resten av pokalfolkene:) Vel fortjent alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 15, 2009 (endret) Var vått.. men veldig hyggelig å være på Oslo-treff igjen! Pølser og vafler smakte fortreffelig! Blei ingen pokal (veldig overraskende), men ble litt mer futt i kjærra.. Takk Johan! "Spinner på første - spinner på andre...... " PS! Legg ut resultatene her ja.. Fikk ikke med meg hvem som vant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 15, 2009 Grattis til vinnerne, godt gjennomført treff bortsett fra været.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 15, 2009 Takk for treffet ja! Bra opplegg! Håper å se mange i Drammen neste helg! Legg ut bilder da folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 15, 2009 Jeg har opprettet en bildetråd her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1730155#post1730155 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 15, 2009 Takk for ett hyggelig treff til tross for været folkens! Grattis til Vivian og de andre pokalfolka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 15, 2009 Takk for dagen idag. Noen som har lagt en ny tråd med bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 15, 2009 Se to innlegg opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 15, 2009 Se to innlegg opp.. se der ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 15, 2009 Da var Oslo og Hamar treffet over. Takk for i dag folkens. Synes vi klarte det bra bortsett fra været. Vil også bruke annledningen her til å takke Møller for lov til ha treffet der og at de åpnet museet for oss. Da er det bare 1 år til neste gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 15, 2009 Da var Oslo og Hamar treffet over. Takk for i dag folkens. Synes vi klarte det bra bortsett fra været. Vil også bruke annledningen her til å takke Møller for lov til ha treffet der og at de åpnet museet for oss. Da er det bare 1 år til neste gang;) Du er kjempeflink å selge lodd... Takk for et hyggelig treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 15, 2009 hehe. Jepp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 15, 2009 takker for et flott treff folkens. hyggelig at så mange tok seg tiden til å komme tross det dårlige været. masse flotte biler nok en gang. og gratulerer til alle vinnerne. vil også benytte muligheten til å takke Jan-Tore og møller for plassen og lokaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 15, 2009 Pøs på med bilder folkens. Bjørn har lagt ut link til bilde tråden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 15, 2009 Takk for ett hyggelig treff til tross for været folkens! Grattis til Vivian og de andre pokalfolka.. Grattis til Vivian og resten av pokalfolkene:) Vel fortjent alle sammen! Takk, takk Takk for et bra treff til tross for været Og en ekstra takk til dere som stemte på bilen min slik at den vant Peoples Choice i dag! Det var moro! Jeg kommer helt klart neste år også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 15, 2009 kjempe bra treff kommer igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 15, 2009 "Spinner på første - spinner på andre...... " du får rocke når du får det til med quattro da er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 16, 2009 du får rocke når du får det til med quattro da er det Hehe.. Q er sikkert ekstra moro det.. Men foreløpig er jeg veldig fornøyd.. spess m at jeg slapp å legge til 50-100.000,- ekstra for å få Quatro'en.. 185 og 420 hjalp godt det.. Det rocker for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...