15 august 2009: Oslo lokallag arrangerer utstillingstreff

Anbefalte innlegg

Kan ikke si nei til pøølser og brus :)

Dette må jeg få med meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DOMMERE TIL UTSILLINGEN:

 

Vi ønsker hjelp til bedømming av utstillerne. Trengere 6 stk som vil ta på seg denne oppgavene. De som melder seg og som blir valgt ut (regner med at pm`boksen min er full i morgen). blir bellønnet med pølser og brus. Send meg en PM om du ønsker å hjelpe til. Skriv også om du stillere ut selv og om du da stilleer ut Vw eller Audi.

 

: vinke :

 

Nå må alle dere som påstår det ikke er noe problem å skaffe dommere til dømming våkne opp. ER ikke EN persom som har medlt seg frivilig enda!!! DET ER FOR DÅRLIG.............: bråk : Uten dommere INGEN UTSTILLING!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må alle dere som påstår det ikke er noe problem å skaffe dommere til dømming våkne opp. ER ikke EN persom som har medlt seg frivilig enda!!! DET ER FOR DÅRLIG.............: bråk : Uten dommere INGEN UTSTILLING!!!!

 

Trodde jeg var skrevet opp som dommer? Om jeg ikke er så kan du skrive meg opp med engang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde jeg var skrevet opp som dommer? Om jeg ikke er så kan du skrive meg opp med engang;)

 

Supert Henrik. Da er du notert på listen:)

 

Trenger da en til som kan bedømme Audi/Classic og tre til som kan bedømme VW/Beste felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Henrik. Da er du notert på listen:)

 

Trenger da en til som kan bedømme Audi/Classic og tre til som kan bedømme VW/Beste felg.

 

: vinke : Det vet du da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Det vet du da ;)

 

Supert Rolf, du vil ha pølser og brus i år også ser jeg ;)

 

Da trenger vi bare tre stykk som ikke stiller i VW klassen og som dermed kan bedømme denne.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange pølser og brus får vi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For vel prøve å ta meg en tur, lenge siden jeg har vært på treff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Henrik. Da er du notert på listen:)

 

Trenger da en til som kan bedømme Audi/Classic og tre til som kan bedømme VW/Beste felg.

 

Slenger inn samme svar her som i den "bedømmings tråden" Da jeg syntes det er for kjipt at folk ikke stiller opp som dommere. Veit det er folk som er intereserte i å få bedømming av biler, så da får man prøve å sørge for at det faktisk lar seg gjennomføre.:)

 

 

Om det skulle mangle dommere for VW klassen og beste felg klassen og det tydeligvis er overflod av dommere for Audi klassen. Så kan jeg sikkert dømme disse 2 klassene. Jeg kommer uansett ikke til å "stille ut" bilen min på treffet. Men ja jeg kommer til å ha den stående med resten av bilene på parkeringen, men ikke med noe synlig stemme nummer/lapp i ruta. Jeg kan tilogmed legge en lapp i ruta om at jeg ikke er med i utstillingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange av dere oslo folka som kommer til og dra oppover til hamar?

og er det noen av hamar folket som skal nedover til oslo treffet og oppover igjen?

lurer litt da jeg er usikker på om jeg skal prøve og rekke begge to ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er i hvertfall tre stk som tar turen fra Hamar på morran og skal opp igjen. Om det blir noen flere og hvem vet jeg ikke enda. Avreise ca en og halv time før det starter i Oslo. tenker vi finner et sted og spyler av bilene der nede også før vi kjører i samlet tropp inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så iallefall klubbvognen komme i dag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så iallefall klubbvognen komme i dag. :)

 

Klubbvognen er på plass : ja :

 

For de som ikke er sikker på hvor det er og hvordan de skal finne frem, så er det bare å følge skilt til "Teknisk Museum", da går veien rett forbi Møller, og der vil vi sette opp skilt og ta godt imot dere :) Bare å krysse fingre for godt vær nå ;)

 

Jeg tror helt klart vi blir en del som blir med til Hamar etterpå, men er det noen som ikke blir med i kolonnen hadde vi satt veldig pris på om noen kunne bli igjen og hjelpe med å rydde. Og selvfølgelig oppfordrer vi alle til å bruke søppelposene som vi kommer til å sette ut, så det blir minst mulig å rydde etterpå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med og ta turen igrunn.... !

 

Stilles det med vaffelgaranti ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange pølser og brus får vi?

 

Så mange du gidder å bruke penger på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dømme:) Og Ørjan lokker med pølser og brus så man burde da få en kvote:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er kriterie for at du vil stille som dommer så er det jo gøy da :P 1 pølse og 1 brus har vært standard. og støtte lokallaget med en 10'er pr stk senere er ikke store greiene vel? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med og ta turen igrunn.... !

 

Stilles det med vaffelgaranti ? :D

 

Ørjan og jeg har vært og handlet i kveld, så eneste som kan forhindre at det blir vafler, syltetøy og brunost er strømsvikt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er kriterie for at du vil stille som dommer så er det jo gøy da :P 1 pølse og 1 brus har vært standard. og støtte lokallaget med en 10'er pr stk senere er ikke store greiene vel? ;)

 

Ettersom vi serverer grillpølse i lompe har vi valgt å sette prisen til 20,- for pølse i lompe og 10,- for en brusboks. Da passer det akkurat med 50,- for to pølser og en brus :)

 

Pølsene blir grillet på gassgrill, så ingen risikerer å få kalde pølser : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker bedre når man er mett vettu Rolf, derfor jeg mp beregne hvor mange 20kroninger jeg skal ta med meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og er det noen av hamar folket som skal nedover til oslo treffet og oppover igjen?

lurer litt da jeg er usikker på om jeg skal prøve og rekke begge to ;)

 

Jeg har litt lyst til å rekke begge treffene jeg også - så jeg laget en liten tråd her :

 

Oslo og Hamar på lørdag 15.august?

 

 

Men til dere Oslofolka; hvor er det best å stoppe å vaske på tur til treffet da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å rekke begge treffene jeg også - så jeg laget en liten tråd her :

 

Oslo og Hamar på lørdag 15.august?

 

 

Men til dere Oslofolka; hvor er det best å stoppe å vaske på tur til treffet da ? :)

 

 

Ligger en ESSO med selvvask på Olavsgård hotell rett før dere entrer Oslogrensa:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon vil det også bli avduking av den nye Audi A5 Sportback under treffet på lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.