15 august 2009: Oslo lokallag arrangerer utstillingstreff

Anbefalte innlegg

Fett!!

Ser ut til at jeg ikke får igjen bilen til da..

Så får enten ta en kikketur med firmabilen eller no! Veldig lyst å komme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange av dere oslo folka som kommer til og dra oppover til hamar?

og er det noen av hamar folket som skal nedover til oslo treffet og oppover igjen?

lurer litt da jeg er usikker på om jeg skal prøve og rekke begge to ;)

 

Jeg skal hvertfall på begge treffene, tror det blir moro med kolonnekjøringen til Hamar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anngående kolonna:

 

Vi blir tydligvis mange biler som skal oppover. og vi vil ha mange km med tofelt vei til rådighet for bildetagning / filming, Hvis det er noen som er drevne på dette (gjerne flere) som vil ta noen bilder og filme på veien hadde det vært kjempegøy. vil nok trolig bli en av de lengre kolonnene som har vært i klubben. ( ? ) Håper såklart alle klarer å holde seg litt i skinnet uansett når det gjelder kjøringa her. Holder oss i fartsgrensa stort sett hele veien. De som evt skal filme er det jo fint om de legger seg helt bak og så kjører forbi hele kolonna ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja håper det ikke blir noen som bare drar i fra.. kjett det egentlig =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon vil det også bli avduking av den nye Audi A5 Sportback under treffet på lørdag :)

 

Kult, Jan Tore.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åhh, dette gleder jeg meg til, selvom golfen ikke er helt ferdig men:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er oppmerket parkering på lørdag, og vi henstiller alle til å holde seg innenfor linjene, og heller være veldig forsiktig når dere går mellom bilene samt inn og ut av bilene :o Det er ca. 80 plasser der, og i fjor kom det vel 83 biler på Oslo treffet : rolleyes

 

Jeg kommer uansett ikke til å "stille ut" bilen min på treffet. Men ja jeg kommer til å ha den stående med resten av bilene på parkeringen, men ikke med noe synlig stemme nummer/lapp i ruta. Jeg kan tilogmed legge en lapp i ruta om at jeg ikke er med i utstillingen.

 

Hvis du betaler for å kjøre inn får du utstillerlapp, som du kan velge å la være synlig eller ikke. Hvis du ikke vil betale for innkjøring må vi dessverre be deg parkere på gjesteparkeringen, da plassen vi har til rådighet som sagt ikke er alt for stor :o

 

Gjesteparkering vil være på den øverste parkeringsplassen, og utstilling vil være på den nederste plassen. Vi håper at folk er våkne nok til å følge skiltene vi setter opp, så besøkende ikke stiller seg i kø med de som skal stille ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar nok turen (hvis felgene har tørket) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på oppholdsvær! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubbvognen er på plass : ja :

 

For de som ikke er sikker på hvor det er og hvordan de skal finne frem, så er det bare å følge skilt til "Teknisk Museum", da går veien rett forbi Møller, og der vil vi sette opp skilt og ta godt imot dere :)

 

Muligens dumt spørsmål, men er ikke kjent der i det hele tatt så jeg spør ; er det skiltet Teknisk museum helt fra Ring 3 ?

Kommer jo fra Sinsenkrysset og følger ring3 så langt jeg kan se fra kartet, men aner ikke hvor jeg skal svinge av deretter : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens dumt spørsmål, men er ikke kjent der i det hele tatt så jeg spør ; er det skiltet Teknisk museum helt fra Ring 3 ?

Kommer jo fra Sinsenkrysset og følger ring3 så langt jeg kan se fra kartet, men aner ikke hvor jeg skal svinge av deretter : flau :

 

Det er skiltet klart og tydelig fra Ring 3 til Teknisk Museum, både for de som kommer fra Sinsen og de som kommer fra Smestad :)

 

Adressen for de som har navi er Frysjaveien 31A. Men for alle er det enkleste å følge skiltning til Teknisk Museum ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er skiltet fra ring 3 og opp;)

 

 

EDIT: To late. Da fikk du hvertfall svaret ditt da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å rekke begge treffene jeg også - så jeg laget en liten tråd her :

 

Oslo og Hamar på lørdag 15.august?

 

 

Men til dere Oslofolka; hvor er det best å stoppe å vaske på tur til treffet da ? :)

 

Det ligger også U-Wash på østre aker vei ved kalbakken *anbefales*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å dra med meg knøttet å komme!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er skiltet klart og tydelig fra Ring 3 til Teknisk Museum, både for de som kommer fra Sinsen og de som kommer fra Smestad :)

 

Adressen for de som har navi er Frysjaveien 31A. Men for alle er det enkleste å følge skiltning til Teknisk Museum ;)

 

Ja det er skiltet fra ring 3 og opp;)

 

 

EDIT: To late. Da fikk du hvertfall svaret ditt da.

 

Takk, takk :) Da bør jeg greie å finne frem :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja man er ganske i tåka om man misser MøllerGruppen-logoen på vei til Teknisk Museum :)

 

Forøvrig kan jeg ikke skjønne annet enn at det er mer enn 80 plasser der, så "vanlig" parkering burde ikke være noe problem å få til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal hvertfall på begge treffene, tror det blir moro med kolonnekjøringen til Hamar!

 

Det tror jeg også, men tror jammen ikke jeg rekker det.. Må jo være tilbake i Oslo senest kl.21:00 pga. jobb.

 

Shit!! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med en bil eller to jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan forresten være en fordel å ha med campingstol for det er ingen benker eller stoler der ;)

 

Vi gleder oss til å se så mange som mulig i morgen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok morro imorra! Får se om jeg får fiksa bilen da... Skjer alltid noe vettu:p

Kommer nok uansett, med eller uten min bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja man er ganske i tåka om man misser MøllerGruppen-logoen på vei til Teknisk Museum :)

 

Forøvrig kan jeg ikke skjønne annet enn at det er mer enn 80 plasser der, så "vanlig" parkering burde ikke være noe problem å få til.

 

Vi telte faktisk 76 p-plasser på nedre plan der vi skal stille ut + 10-15 ekstra under taket som etterslengerne blir stuet bort hvis det blir fult;) Så lønner seg å komme så tidlig som mulig;)

Kommer til å ha firma utstillere, klubb vogna og servering på midtre plan og besøkende som bare kommer for å se på øvre plan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi telte faktisk 76 p-plasser på nedre plan der vi skal stille ut + 10-15 ekstra under taket som etterslengerne blir stuet bort hvis det blir fult;) Så lønner seg å komme så tidlig som mulig;)

Kommer til å ha firma utstillere, klubb vogna og servering på midtre plan og besøkende som bare kommer for å se på øvre plan.

 

Halla Knut-Erik jeg kommer imorgen, men jeg blir en av dem som kommer etter 10...vil det da være mulighet for at jeg ikke kommer.. eller evt andre som kommer sent ikke kommer in??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Knut-Erik jeg kommer imorgen, men jeg blir en av dem som kommer etter 10...vil det da være mulighet for at jeg ikke kommer.. eller evt andre som kommer sent ikke kommer in??

 

Det skal godt gjøres å fylle opp plassen, og blir det for mange biler, så tar vi i bruk "gjesteparkeringen", så det er absolutt plass til alle som ønsker å stille ut : ja :

 

Det er ingen risiko for at folk som kommer "sent" ikke har noen plass å stå med andre ord ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil også bli mulighet å beskue Audi R8 :)

 

Jeg tenkte komme kl. 09:00 og låse opp museet. Jeg har jo også fått nøkkelen til campingvogna.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil også bli mulighet å prøvekjøre Audi R8 :)

 

 

Så fint da. jeg tar en tur vett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.