15 august 2009: Oslo lokallag arrangerer utstillingstreff

Anbefalte innlegg

Første post oppdatert med info om tider, priser og hvilke klasser som blir premiert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve på det. Det er hvertfall målet. Håper jeg har fått på plass andre deler til da.

 

nå har du jo fått klemt på litt deler Reinart så jeg forventer å se en MEGET pen audi der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har du jo fått klemt på litt deler Reinart så jeg forventer å se en MEGET pen audi der....

 

Det er veldig mye som skjer den dagen så vi får se, men håper jeg får dratt til treffet.

 

Hei Arve. Har du sett bilen/meg i det siste? Var det deg som blinka med fjernlysene en sen ettermiddag på ned mot Stovner/Vestli?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shøøøøøn Helga isj kommen isj kommen!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker nok innom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig mye som skjer den dagen så vi får se, men håper jeg får dratt til treffet.

 

Hei Arve. Har du sett bilen/meg i det siste? Var det deg som blinka med fjernlysene en sen ettermiddag på ned mot Stovner/Vestli?

 

tror nok ikke det var meg gitt. er ikke så ofte på de traktene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meget lyst til å slenge meg med på både Oslo treffet og Hamar treffet, ser ut som om det kan bli en heftig kollone oppover.

Må bare høre om hvordan det ligger ann her på Hamar da vi bør ha noen folk her som kan organisere plasser,sette opp teltet,forberede grill,pølser,brus osv... til hele oslo rekka(og seff til de som ikke har tenkt seg på Oslo treffet)

Det kommer nok muligens til å være med noen fra Møller som kanskje kan bistå litt,men kan ikke akk belage oss på de.

 

Så vi får se når den tid kommer.. hmm : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Blir det dømming av dommere eller blir sms-stemming?

Hører rykter om det siste nemlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Blir det dømming av dommere eller blir sms-stemming?

Hører rykter om det siste nemlig.

 

Er bare rykter som er satt ut for å vekke deg fra dvalen:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

INFO: DOBBELT TREFF, OSLO / TOUR DE MJØSA

 

Velger å legge ut litt info her da det virker som det er litt misforståelser rundt dette treffet og vårt på Hamar som er samme dag.

 

 

Lokallag Mjøsa har som mange vet Tour De Mjøsa hvert år i de største mjøsbyene (Hamar, Lillehammer og Gjøvik)

 

Lørdag den 15 har vi da samtidig som Oslo Lokallag klart å booke hvert vårt treff. For at dette skal funke og at alle skal kunne evt komme på begge har vi løst det med å ha premieutdelingen litt før i Oslo og velge å la innkjøringa stenge litt senere på Hamar.

 

Det vil bli arrangert kolonne kjøring fra Oslo treffet opp til Hamar etter endt premieutdeling så alle skal komme seg fram sammen. For de som ikke ønsker å være med på treffet på Hamar så er det jo såklart ingen tvang. Men desto mere morro det blir med 2 treff på samme dag med enda mere pølser, vaffler, brus og kaffe.

 

Mere info om Tour De Mjøsa finner dere HER

 

Så da ser jeg fram til å se så mange av dere som mulig på Hamar etterpå. Men vi sees først i Oslo ;)

 

PS: vi stemmer heller ikke med sms :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bli en snasen kolonne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten prøve å få med meg begge treffene!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg kan få med meg dette,da jeg reiser på ferie søndagen :) får ta golfen øst over :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det kun 14 dager igjen og vi håper på samme vær som i dag! Sol fra skyfri himmel og opp i 21 grader :D

 

Veldig hyggelig at det ser ut til å komme så mye folk fra nær og fjern : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som er på oslo treffet må jo såklart komme oppover da vi også vil se bilene deres ;) mere folk, mere moro ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 dager igjen.... klarer jeg å bli ferdig til det så skal jeg prise meg selv lykkelig. har ikke fått sendt ting til lakkeringe enda engang..... huff... Begynner å stresse nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir morro. Kan jo bli skikkelig fin kolonne. Jeg dukker opp på Frysja, og blir med opp til Hamar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som er på oslo treffet må jo såklart komme oppover da vi også vil se bilene deres ;) mere folk, mere moro ;)

 

Det er jo lov for dere å komme til Oslo også, og vise oss andre veien til Hamar ;) Mere folk, mere moro gjelder i Oslo også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DOMMERE TIL UTSILLINGEN:

 

Vi ønsker hjelp til bedømming av utstillerne. Trengere 6 stk som vil ta på seg denne oppgavene. De som melder seg og som blir valgt ut (regner med at pm`boksen min er full i morgen). blir bellønnet med pølser og brus. Send meg en PM om du ønsker å hjelpe til. Skriv også om du stillere ut selv og om du da stilleer ut Vw eller Audi.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare og dukke opp eller må man melde ankomst på forhånd når det gjelder utstilling av bil?

 

Blir evt mitt første treff noensinne, så noen typiske jomfru spørsmål er jo obligatorisk: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare og dukke opp eller må man melde ankomst på forhånd når det gjelder utstilling av bil?

 

Blir evt mitt første treff noensinne, så noen typiske jomfru spørsmål er jo obligatorisk: smil :

 

Bare å dukke opp det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å dukke opp det :D

 

Den er mottatt og forstått: vinke :

 

Men rekker vel ikke bli ferdig med divers småtterier som er på bilen før treffet...so please be kind og gentle:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er mottatt og forstått: vinke :

 

Men rekker vel ikke bli ferdig med divers småtterier som er på bilen før treffet...so please be kind og gentle:tilber:

 

Bare å komme med det du har : ja : De fleste av oss kjører rullende prosjekter, og det som ikke er ferdig til ene treffet blir ferdig til neste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri ferdig uansett så kom med det du har og vis frem. Det er ALLTID ett eller annet folk ikke har gjort ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri ferdig uansett så kom med det du har og vis frem. Det er ALLTID ett eller annet folk ikke har gjort ennå.

 

Godt og høre:)

 

Er spent på folks reaksjoner på den nye bilen altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.