#101 Skrevet August 14, 2009 Så fint da. jeg tar en tur vett Godt det finnes optimister..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 14, 2009 Takk, takk Da bør jeg greie å finne frem Hvis du vil slå følge med noen så er det ett par som drar fra gjøvik i morgen tidlig.. Send pm til Gunn, hun er en av de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 14, 2009 uff, hadde gledet meg til treffet lenge, men nå har vannpumpa begynt å rote å bråker fælt så tør ikke å bruke bilen før jeg får den skiftet:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 14, 2009 uff, hadde gledet meg til treffet lenge, men nå har vannpumpa begynt å rote å bråker fælt så tør ikke å bruke bilen før jeg får den skiftet:( Rekker vel å få tak i en vannpumpe tidlig i morra og komme deg på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 14, 2009 Hvis du vil slå følge med noen så er det ett par som drar fra gjøvik i morgen tidlig.. Send pm til Gunn, hun er en av de.. Prata med Gunn før i dag så vi reiser sammen fra Gjøvik Hørtes ut som om planen var å møte deg og så finne et sted å vaske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 14, 2009 Jepp! Møtes på Ikea *forhåpentligvis før 10 en gang) og vasker borti gata her og cruiser videre til kjelsås.. Har du med guttungen Vivian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 14, 2009 heeeheeej dette kan jeg klare møte opp til men så tidli det skulle være... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 14, 2009 Jepp! Møtes på Ikea *forhåpentligvis før 10 en gang) og vasker borti gata her og cruiser videre til kjelsås.. Har du med guttungen Vivian? Supert Det har hele tiden vært meningen å ha ham med, men så var mamma veldig ivrig på å passe ham så jeg er litt usikker på hva det blir til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 14, 2009 heeeheeej dette kan jeg klare møte opp til men så tidli det skulle være... 10 er jo vanlig tid å starte utstillingstreff da Og så er det jo først bedømming fra kl. 12, så du MÅ ikke være der akkurat kl. 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 14, 2009 heeeheeej dette kan jeg klare møte opp til men så tidli det skulle være... de skal jo rekke opp til hamar igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 14, 2009 Supert Det har hele tiden vært meningen å ha ham med, men så var mamma veldig ivrig på å passe ham så jeg er litt usikker på hva det blir til Jeg har med meg trollet hvertfall.. gubben skulle mekke på nybilen sin som han henta i dag så han kunne ikke se etter henne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 14, 2009 flott rundt 11-12 da er bra åssn er veiene i området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 14, 2009 Jeg har med meg trollet hvertfall.. gubben skulle mekke på nybilen sin som han henta i dag så han kunne ikke se etter henne.. Krabaten var veldig klar på at han skulle være med mamma til Oslo i morra når han la seg, så det er ikke umulig han blir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet August 14, 2009 flott rundt 11-12 da er bra åssn er veiene i området? Frysjaveien kan være greit å ta det litt med ro for de som har senket MYE. Ring 3 og veien opp til Frysjaveien er veldig fine Og bare så det er sagt, så starter treffet i Drammen neste helg også kl. 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet August 14, 2009 Da sees vi i morgen kl 09 da Mikael? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet August 14, 2009 (endret) Frysjaveien kan være greit å ta det litt med ro for de som har senket MYE. Ring 3 og veien opp til Frysjaveien er veldig fine Og bare så det er sagt, så starter treffet i Drammen neste helg også kl. 10 hmm best jeg tar med meg ekstra bunnpanne takk for infoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet August 14, 2009 Da sees vi i morgen kl 09 da Mikael? Det gleder jeg meg til Kristian Jeg er der iallfall litt før kl. 9, og vi kan fint trenge hjelp til å sette opp alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet August 14, 2009 Da begyner jeg å tenke på køya så ses vi i morgen tidlig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet August 14, 2009 Det er meldt greit mye regn imorgen folkens... Vet at det sikkert ikke er en hindring for de garva folka her inne, men jeg melder pass om det høljer ned:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet August 14, 2009 Da begyner jeg å tenke på køya så ses vi i morgen tidlig;) Det gjør vi! Husk gjerne walkie talkie hvis du har Natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 14, 2009 Har ikke. Eller jeg har men de passer ikke sammen med de dere har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 14, 2009 nei fan skal det regne... =/ bilen min ser bedre ut i solskinn og jeg som vasket den idag hvilken frekvens på talkien ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 14, 2009 Kanal 7 på walkien på de standard Cobra-variantene(og noen andre merker med samme kanaler). Usikker på frekvens. Bilen er fiksa igjen(etter et lite vakuum-problem), så jeg skal prøve å dukke opp rundt 9. Sees imorra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet August 15, 2009 avreise fra Hamar nuh, sees snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 15, 2009 Straks avreise ifra Drammen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...