Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med Nankang ns II dekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen erfaring med Nankang ns II dekk?

 

Fungerer helt greit :) har slike selv.

Bråker ikke mye i forhold til mange andre billige dekk, og er relativt slitesterke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørt med det på 2 er golf nå,syns de heng godt på å ganske stillegående..

stive som f men det er pga dimmen jeg har,185-35 r17.

får de jo utroli billige på dekkonline...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får det du betaler for..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de er helt elendig, har disse selv på golf 2 og min erfaring er mye støy og elendig på vått føre.. Gå opp et par hundre kroner i pris og du får noe som er en god del bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dem er glatte på vått føre, men sitter på Passat stasjonsvogna og det er ingen racerbil og kommer

heller aldri til å bli det, et dekk jeg ikke anbefaler forann Nankang må være Falken, det er de største dritdekka jeg noen

gang har hatt, MYE støy og slites veldig fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen dekk anbefaler dere og hvor bør jeg kjøpe. Skal ha i 225, 40, 18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bytte fra Conti sportcontact 3 til Nakang NSII da det var det eneste å oppdrive i riktig dimensjon der hvor jeg flerra dekk..

Tja..hva skal man si.. sammenlignet med sportcontact 3 er de jo temmelig elendige..

Vannplaner lett..sklir litt på våt vei..og en del støy..

Men til hverdagsbruk fungerer det jo på et vis så lenge man vet at dekkene har begrensninger og kjører deretter.

 

Har du mulighet til å gå opp et par hakk i pris ville jeg absolutt gjort det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører på nakang NSII på passaten i 20" og det fungerer helt fint for min del ihvertfall. klarer å provoserer fram dekka på glatta. men, ikke noe dårligere enn mye annet jeg har kjørt med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen forslag på hvor og åssen dekk jeg bør velge i så fall? Kjører en A4 og relativt viktig at dekka ligger GODT på veien og ikke stikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bytte fra Conti sportcontact 3 til Nakang NSII da det var det eneste å oppdrive i riktig dimensjon der hvor jeg flerra dekk..

Tja..hva skal man si.. sammenlignet med sportcontact 3 er de jo temmelig elendige..

Vannplaner lett..sklir litt på våt vei..og en del støy..

Men til hverdagsbruk fungerer det jo på et vis så lenge man vet at dekkene har begrensninger og kjører deretter.

 

Har du mulighet til å gå opp et par hakk i pris ville jeg absolutt gjort det.

 

Litt forveten på hvilken bil du har lett eller tung? for på min a6 1,7 tonn sitter di som støpt på vått og tørt. skal satse temmeligt hardt /(uforsvarlig) for å få di til å slippe. muligt eg har vært heldig med mine Nankang dekk.: klø :

Støyer kansje litt mer enn nødvendig spesielt når di er helt nye.

 

Kan virke som dette ikke er et dekk som passer dårlig på en lett bil : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en A4 02 modell. Noen her på forumet som selger gode dekk til en bra pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kumho KU31 eller Vredestein sessanta er gode valg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt NS - II på flere biler, å jeg har enda ikke kjørt av veien eller blitt døv i øra! kommer til å handle slike dekk igjen om det er billigste alternativet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt NS - II på flere biler, å jeg har enda ikke kjørt av veien eller blitt døv i øra! kommer til å handle slike dekk igjen om det er billigste alternativet! :)

 

Fullstendig enig! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt billigdekk på biler før: mad : Aldri mere: mad :

Kjøp kvalitet sier nå jeg:) Vredestein sessanta er det mange i klubben som er fornøyd med.

( meg selv inkl.) Christer på dekkskift selger disse til en bra pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sånn i 225/30-20 og det er HELT elendig i fart over 70kmt, dekkstøy ut av en annen verden, sitter på en 06 Audi a3.. sikkert bedre dekk når man får mere profil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikkje Vredestein sessanta noke premium dekk da akkurat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er god erfaring med Toyo fra tidligere biler. Noen her som veit hvor dem selger det til en god pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer Kvalheim selger dette, men han er på ferie nå i 2 uker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt forveten på hvilken bil du har lett eller tung? for på min a6 1,7 tonn sitter di som støpt på vått og tørt. skal satse temmeligt hardt /(uforsvarlig) for å få di til å slippe. muligt eg har vært heldig med mine Nankang dekk.: klø :

Støyer kansje litt mer enn nødvendig spesielt når di er helt nye.

 

Kan virke som dette ikke er et dekk som passer dårlig på en lett bil : klø :

 

Er på en A6 avant jeg har hatt de.

Mulig du har vært heldig eller jeg har vært uheldig da.

Er det vått så slipper de greit om man gir på litt hos meg hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt NS - II på flere biler, å jeg har enda ikke kjørt av veien eller blitt døv i øra! kommer til å handle slike dekk igjen om det er billigste alternativet! :)

 

Word!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på en A6 avant jeg har hatt de.

Mulig du har vært heldig eller jeg har vært uheldig da.

Er det vått så slipper de greit om man gir på litt hos meg hvertfall.

 

Må ha en trimma 2,7t du då ellers har du vært uheldig. var å kjørte i regn nå i kveld (chipa 2,5tdi fwd med noko attåt:p) å dekka slipper ikke uten at eg er skikkelig uforsvarlig.

 

Virker nesten ut som det kan være dekk med forkjellig blanding ute å går: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha en trimma 2,7t du då ellers har du vært uheldig. var å kjørte i regn nå i kveld (chipa 2,5tdi fwd med noko attåt:p) å dekka slipper ikke uten at eg er skikkelig uforsvarlig.

 

Virker nesten ut som det kan være dekk med forkjellig blanding ute å går: klø :

 

2,7 er jo Quattro så skal vel noe til at den slipper :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjørt mine NS II dekk 27000km, helt konge dekk, skifta dekk igår faktisk, ble bytta på 23 minutter på Dekk1 haugesund, creds til disse folka her!! :P

nå fikk jeg noen dekk de sa skulle være ganske så like NS II, men skulle støye mindre, var litt dekkstøy i NS IIene men ikke noe å skrike over :P var bra på vått føre og, nå begynte dekka å bli slitne, mindre en 1.5 mm mønster igjen, og fikk 4hjuls spinn ved pådrag i 1. så jeg skifta :P

 

disse dekka heter SUNNY elns:P hehe, var billig og :D og mindre dekkstøy, 235/45-17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.