#101 Skrevet August 1, 2010 blei nice det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 1, 2010 Lyst på den fronten jeg også. Hva måtte du ut med? Skulle nesten hatt noen skjørter på den du ? Siden fronten er lavere en sidene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 1, 2010 har fine sideskjørt i fra abt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 1, 2010 Burde plukke av S4 emblemene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 2, 2010 blei nice det Takk for det. Ble godt fornøyd både med utseende og kjørekomfort. Hvis V-maxx settet holder noen år nå, så er det absolutt å anbefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 2, 2010 Lyst på den fronten jeg også. Hva måtte du ut med? Skulle nesten hatt noen skjørter på den du ? Siden fronten er lavere en sidene... Mener det ble ca 8.000,- med griller og frakt. Monterer jeg sideskjørter må jeg også gjøre noe bak, og da blir det litt "for mye". Den blir nok slik så lenge jeg har den. Bakrutespoiler derimot skulle jeg gjerne hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 2, 2010 Burde plukke av S4 emblemene da. Neida - sitter fast i grillen det... I og med at jeg hadde liggende ble det også på bakluka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 2, 2010 har fine sideskjørt i fra abt til salgs Bilde og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 2, 2010 Neida - sitter fast i grillen det... I og med at jeg hadde liggende ble det også på bakluka. Veldig enkelt å plukke av emblemet av grillen da. Det er jo bare klipset fast. Ikke at jeg er imot det, jeg hadde jo akkurat den samme #dekal-trimmen" på min B7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 2, 2010 Om demperne ble luftet før montering så varer de nok lenge:) mitt er forstatt like tight etter ca 50k km og nesten 2 år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 2, 2010 Neida - sitter fast i grillen det... I og med at jeg hadde liggende ble det også på bakluka. Lar seg plukke av tenker jeg ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 3, 2010 Har ikke så mye innspill fra eller til, annet enn utrolig pen bil B7 er elsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 16, 2010 Da er fangeren klar til lakkering. Fikk prøvemontert lyktespylerne, og her var det kun å utvide festehullene for å få 100% passform . Har nå tatt av de orange koppene i hovedlyktene - dette var enkelt og greit. Ta av lykteglasset (plast), snitt tettemassen med skarp kniv når du trekker lykteglasset ut - deretter borr noen hull i den orange koppen - og vips er det bare å presse jævelen forsiktig ut . (ps. den er ikke limt fast) Hvordan fikk du på lykteglasset igjen da, hvis du snittet opp tettemassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 19, 2010 den "tyggisen" er så klissete at den limer seg sammen igjen , evt. kompansere med noe teck7 eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...