#3251 Skrevet Februar 11, 2012 Andreas: Hvor har du handlet hus? Du vasket vel ikke bilen(lupoen hvis du har den nå?) ved dekkspesialisten på bøle i går ettermiddag? Bor på Bølehøgda med utsikt til Skienselva, Menstadbrua og tungindustri i Porsgrunn i bakgrunnen. Slett ikke dårlig å bytte ut utsikta over Drøbaksundet for dette;). Det var nok jeg som vaska den røde Lupoen ved Dekkspesialisten i går, ja. Må jo være snill med pendlebilen min: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3252 Skrevet Februar 12, 2012 Flott! Saga? Meny saga / gråtenmoen Telemarksvegen 14, 3734 Skien ellers så har du wattenberg, der er det også varmtvann til bøtta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3253 Skrevet Februar 12, 2012 Var på Langangen en liten tur og utvida brøytekantene litt på isbana dems i dag Fine forhold der nå! Prata såvidt med en av gutta derfra, hadde skaffa seg en 200 10VTQ som dem drev å lekte med i dag Moro bil. Bana må iallfall sies å være temmelig bra nå du så ikke meg der da ? var ute å lufta A4en på bane et par runder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3254 Skrevet Februar 12, 2012 Nei, men såg det kom en sølvgrå Passat av noe slag der tror jeg, like før jeg dro. Tror ikke du var der akkurat da, om ikke jeg var helt blind da Hadde kjent igjen bilen din, husker satsinga di fra i fjor Kjørte bare 3 runder jeg da, madammen skulle rekke polet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3255 Skrevet Februar 12, 2012 Nei, men såg det kom en sølvgrå Passat av noe slag der tror jeg, like før jeg dro. Tror ikke du var der akkurat da, om ikke jeg var helt blind da Hadde kjent igjen bilen din, husker satsinga di fra i fjor Kjørte bare 3 runder jeg da, madammen skulle rekke polet Rekvik tenker jeg du møtte da kom litt etter han, godt satsinga falt i smak. Blei ikke like viltert i år desverre. hjalp mye på at Marius terga meg en god del med sin 80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3256 Skrevet Februar 12, 2012 Satsing går aldri av moten! Jeg kjørte en blå V70 AWD om du husker den gangen. Jeg blir med opp en dag senere så kan vi leke litt sammen Mener jeg las noe om at bilen din var høyere nå så da er det jo bare å klemme på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3257 Skrevet Februar 12, 2012 Noen av dere som har skiltplater med klubblogo da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3258 Skrevet Februar 13, 2012 Snakk med Stian Olsen, tipper jeg at han har Sven Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3259 Skrevet Februar 13, 2012 Satsing går aldri av moten! Jeg kjørte en blå V70 AWD om du husker den gangen. Jeg blir med opp en dag senere så kan vi leke litt sammen Mener jeg las noe om at bilen din var høyere nå så da er det jo bare å klemme på! hehe husker det når du sier det !! ja er en god del høyere forran så kjører seg ikke så fort fast lenger har skiltplater og merker liggans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3260 Skrevet Februar 13, 2012 hehe husker det når du sier det !! ja er en god del høyere forran så kjører seg ikke så fort fast lenger har skiltplater og merker liggans Bra! Tror jeg møtte bilen din i rundkjøringa v Downtown i dag i 11-12 tida? Bedre halvdelen din som kjørte i såfall (om du ikke har fått langt hår da). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3261 Skrevet Februar 13, 2012 Bra! Tror jeg møtte bilen din i rundkjøringa v Downtown i dag i 11-12 tida? Bedre halvdelen din som kjørte i såfall (om du ikke har fått langt hår da). bedre halvdel tenker jeg huff høy og jævli har den stakkers bilen blitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3262 Skrevet Februar 14, 2012 Rekvik tenker jeg du møtte da kom litt etter han, godt satsinga falt i smak. Blei ikke like viltert i år desverre. hjalp mye på at Marius terga meg en god del med sin 80 Kan jeg aldri tenke meg Savner den bilen ja ( Egentlig flere biler jeg savner ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3263 Skrevet Februar 14, 2012 Marius, den er for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3264 Skrevet Februar 14, 2012 Veit har fått tilbudet, må nok bli stasjonsvogn nå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3265 Skrevet Februar 14, 2012 KJøpe passaten min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3266 Skrevet Februar 15, 2012 Stian : Når er det isbane kjøring? DU må si ifra om sånt jeg og andreas kunne tenkt oss å spinni litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3267 Skrevet Februar 15, 2012 Hva med å ta en tur på søndag? Jeg skal kjøre på Oftevann på Lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3268 Skrevet Februar 15, 2012 søndag funker sikkert blei litt spontantur Edland !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3269 Skrevet Februar 15, 2012 Trenger et avbrekk fra ryddinga og kastinga, så en tur på søndag høres veldig bra ut. Jeg foreslår felles kjøring, for å styrke lokallagsfølelsen (som en superspinkel start på et år med eksponensiell vekst i aktivitetsnivået). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3270 Skrevet Februar 15, 2012 bedre halvdel tenker jeg huff høy og jævli har den stakkers bilen blitt Hehe, den var ikke høy før iallfall. Møtte dama di i A4'n dag også på Kjølnes, det er en veldig riktig A4 Nesten så den burde bytta navn. Trenger et avbrekk fra ryddinga og kastinga, så en tur på søndag høres veldig bra ut. Jeg foreslår felles kjøring, for å styrke lokallagsfølelsen (som en superspinkel start på et år med eksponensiell vekst i aktivitetsnivået). Sunday it is then ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3271 Skrevet Februar 15, 2012 Kan ikke svare for alle, men siden jeg satser på ei hvit helg går kl.12 helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3272 Skrevet Februar 15, 2012 Kjekt med to firehjulstrekkere og ingen av dem fungerer Men håper og være med og tar gjerne en plass som C/O pilot i en av bila;) Hvor og når oppmøte søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3273 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg spotta forresten en koksgrå-aktig S2 coupe på HiT i dag, med rødbrunt skinn, klima og soltak, såg veldig hel og pen ut! Noen som kjenner til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3274 Skrevet Februar 15, 2012 Bursdag på lørdag så søndag blir for tidlig for min del tror jeg ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3275 Skrevet Februar 16, 2012 Hvor og når oppmøte søndag? For å foreslå noe: Statoil Telemarksporten kl.13, så er det fritt valg hvilken vei vi skal kjøre:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...