Hvilke felger har dere på C4'ene deres?

Anbefalte innlegg

Valgte felg til C4en ut ifra design og størrelse som skulle matche

bilens epoke. Da er man aldri på feil vei ;)

 

Så Heine, om du skal kvitte deg med Bolero felgene bare si ifra,

er flere som synes de er kjempefine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker de felgene jeg har, men kunne vært en tomme større.. sikkert ikke alle som er enige men..

 

Syns 5-eiker er et must på C4'n

 

17.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal skaffe meg noe som ligner mistenkelig på dine der furre... Men finner bare 17" :-(

 

Nytter ikke med annet enn 5-eiker på en Audi-femmer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal skaffe meg noe som ligner mistenkelig på dine der furre... Men finner bare 17" :-(

 

Nytter ikke med annet enn 5-eiker på en Audi-femmer :D

 

Det er gutten sin : ja : hehe

 

Av og til må man nøye seg med økonomipakken :D Men en tomme ekstra gjør underverker både utvendig og på lommeboka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det der Rondell 66? Fant de på bigwheels til kun 4495

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva dem heter. Fant ei felgbrosjyre i hanskerommet med felgen i, men stod ikke hvilken det var..

 

Er en type Rial felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt inspirasjon til jeg skal handle meg nye felger når våren kommer.

 

Som dere ser av avataren min så er det en Audi 100 C4 Sedan, må få på litt fetere 18" felger til sommeren.

 

Har desverre ikke quattro, og jeg lurer litt på hva felg/dekk dimm. jeg kan ha på den.

 

Kom igjen post bilder/linker til C4'ene deres! :D

 

Hadde 19" A8 (8*19 235/35-19) på min gamle C4 stasj.. Vurdere å kjøpe de nå igjenn.. tar seg utrolig godt ut på C4....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir til at jeg kjøper meg disse Rondell 66 felgene, veldig cleane og enkle, og enkle å cleane ;)

66Stor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere må jo ha 19" felger på en så stor bil som c4 da : bråk :

eks: : ja :

 

Helt enig dær ja, stor bil=store hjul. 16" er ballong dekk etter men meining å en fin størrelse til vinteren kanskje. 19" å 35 profil er ikke noe problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig dær ja, stor bil=store hjul. 16" er ballong dekk etter men meining å en fin størrelse til vinteren kanskje. 19" å 35 profil er ikke noe problem

 

Fint du ikke vet hvordan det er å kjøre på da:D:D neida, men 235/35 - 19" suger å kjøre på, de som sier annet tenker kun "look"...

 

Det er ikke diskuterbart engang, for jeg har hatt det, og det er smertefullt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint du ikke vet hvordan det er å kjøre på da:D:D neida, men 235/35 - 19" suger å kjøre på, de som sier annet tenker kun "look"...

 

Det er ikke diskuterbart engang, for jeg har hatt det, og det er smertefullt:)

 

Jepp, har hatt det jeg også :D ikke akkurat behagelig, subber bak gjør det også (ved senking). Men er 18" i omtrent samme dimensjonen så mye bedre da? Men så lenge det ser bra ut så driter jeg i kjørekomforten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint du ikke vet hvordan det er å kjøre på da:D:D neida, men 235/35 - 19" suger å kjøre på, de som sier annet tenker kun "look"...

 

Det er ikke diskuterbart engang, for jeg har hatt det, og det er smertefullt:)

 

Kjørte 3år med det på en golf 4 som var max senket å max stiv, så har nok av erfaring, ser ikke på det som noe problem. Helt greit å kjøre med syns jeg, men du må se opp for kanter:):):):)

Ka e probleme me 35 profil egentli??

Det e itj nå likar å kjør me 40 profil heller

 

Du må ha dårli helse vis du syns det smertefullt, men men vær sin smak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[subber bak gjør det også (ved senking)

 

Hadde 19" 235/35-19 på golfen jeg å med kw justerbart som var juster i bunn uten at det subbet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[subber bak gjør det også (ved senking)

 

Hadde 19" 235/35-19 på golfen jeg å med kw justerbart som var juster i bunn uten at det subbet

 

Det kan ikke sammenlignes med Audi C4 ,for golfen har utrolig god plass bak.

Det blir noe annet på C4`en for det vil subbe i bakkant av skjermen og i fangeren. Det ikke så lett å få valset eller modifisert på noen måte heller (det gjelder i alle fall stv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk helt fint med min bakre hjulbue m. 19"

 

Til deg Vegard så sa jeg vel min mening, sånn får det bli, hvis ikke tar dette helt av tror jeg;)

 

Grunnen er at det er vondt å kjøre en bil man liker når det nesten smeller i bilen når man kjører over - 1 - stk "pukk" (litt stor grus)

 

Store hjul er kult det, men det måtte somsagt blitt med mere gummi og, det er det som er finest, 235/45 f. eks

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ikke sammenlignes med Audi C4 ,for golfen har utrolig god plass bak.

Det blir noe annet på C4`en for det vil subbe i bakkant av skjermen og i fangeren. Det ikke så lett å få valset eller modifisert på noen måte heller (det gjelder i alle fall stv)

 

Jeg hadde 8x18 mak et35 på min A100 (se bilde), og den subbet aldrig, selv ikke med 5 voksne og full oppakning, og ikke var den veldig stiv heller...

2.5 TDI.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vurderer et sett med 8.5x18, evt med 9.5" bak, ET30.

Er VELDIG usikker på hvor godt disse hjulene vil fylle

buene "utover" (kort forklart, problemet som endel løser

med 20mm spacere bak).

 

Er det noen som kan gi meg litt formeninger om hva som

passer? Ser igrunnen ikke noe poeng i 9.5" bak på trass,

men skal man ha flotte felger er det dumt om det ikke

ser 100% ut. Eventuelle bilder "langsmed" karossiden

hadde jo hjulpet meg litt det også, så skal jeg kikke på

A4 B5 og A6 4B imens for ca tips. Hjulene er forøvrig også

planlagt at skal på en A4 8E TQ om litt, så greit at de

går rett over dit også. Sånn sett er det vel enklere å

ha 8.5" rundtom, pga quattroen, men også med tanke

på rullering av dekkposisjon. Men jeg finner vel alltids noe

litt bredere 18" som matcher overens med rulleomkretsen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig dær ja, stor bil=store hjul. 16" er ballong dekk etter men meining å en fin størrelse til vinteren kanskje. 19" å 35 profil er ikke noe problem

 

Helt enig, få på svære moderne hjul uansett utseende, "fast og forvirra" alu-vinge, RS-fanger, neon lys under, svær turbotrykk klokke inni, og ikke minst må vi ha 10" endestuss.

 

Skjønner ikke Ola, som vil ha noe som er tidsriktig på bilen. Det ville jo bare gi harmoni og et utseende som passer bilen, det er vi vell ikke interessert i! Ødlegger jo hele Merc 124 looken det.

 

Nei til Audi utseende og ja til Civic look!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nå skal jeg kjøpe 21" til S6'en, og ha den stående på bilhenger, så skal jeg vinne "Japse prisen" på alle utstillingene i 2005!

 

godt nytt Audi(?) år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke glemme å montere 8" turteller med shift-light Heine! :D

 

Greit greit gutta, nå har dere fått brukt yttringsfriheten deres.

Og så får vi være ferdig med det. Men IKKE få denne tråden stengt!

 

Så vær så snill å holde en saklig diskusjon herfra, ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, få på svære moderne hjul uansett utseende, "fast og forvirra" alu-vinge, RS-fanger, neon lys under, svær turbotrykk klokke inni, og ikke minst må vi ha 10" endestuss.

 

Skjønner ikke Ola, som vil ha noe som er tidsriktig på bilen. Det ville jo bare gi harmoni og et utseende som passer bilen, det er vi vell ikke interessert i! Ødlegger jo hele Merc 124 looken det.

 

Nei til Audi utseende og ja til Civic look!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nå skal jeg kjøpe 21" til S6'en, og ha den stående på bilhenger, så skal jeg vinne "Japse prisen" på alle utstillingene i 2005!

 

godt nytt Audi(?) år!

 

ere mulig : bh :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, få på svære moderne hjul uansett utseende, "fast og forvirra" alu-vinge, RS-fanger, neon lys under, svær turbotrykk klokke inni, og ikke minst må vi ha 10" endestuss.

 

Skjønner ikke Ola, som vil ha noe som er tidsriktig på bilen. Det ville jo bare gi harmoni og et utseende som passer bilen, det er vi vell ikke interessert i! Ødlegger jo hele Merc 124 looken det.

 

Nei til Audi utseende og ja til Civic look!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nå skal jeg kjøpe 21" til S6'en, og ha den stående på bilhenger, så skal jeg vinne "Japse prisen" på alle utstillingene i 2005!

 

godt nytt Audi(?) år!

 

Helt enig : ja :

 

Detta må bli bra :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk helt fint med min bakre hjulbue m. 19"

 

Til deg Vegard så sa jeg vel min mening, sånn får det bli, hvis ikke tar dette helt av tror jeg;)

 

sa bare min meining jeg å, det e væl slik det skal være.

ha verre frykteli kjedeli vis alle har likt det samme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, få på svære moderne hjul uansett utseende, "fast og forvirra" alu-vinge, RS-fanger, neon lys under, svær turbotrykk klokke inni, og ikke minst må vi ha 10" endestuss.

 

Skjønner ikke Ola, som vil ha noe som er tidsriktig på bilen. Det ville jo bare gi harmoni og et utseende som passer bilen, det er vi vell ikke interessert i! Ødlegger jo hele Merc 124 looken det.

 

Nei til Audi utseende og ja til Civic look!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nå skal jeg kjøpe 21" til S6'en, og ha den stående på bilhenger, så skal jeg vinne "Japse prisen" på alle utstillingene i 2005!

 

godt nytt Audi(?) år!

 

Ja vi overlater å sette på kule hjul til andre bilklubber og innfører forbud mot alle dekk under 50 profil... : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he, he, var det Mercedes looken som skapte irritasjon? Poenget mitt er ikke at det nødvendigvis er feil med store felger, faktisk synest jeg både din og Jon Gravir sin bil med 20" er kule som bare det. Men det som er problemet er at mange bare ser på størrelsen på felgen og ikke på utseende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he, he, var det Mercedes looken som skapte irritasjon? Poenget mitt er ikke at det nødvendigvis er feil med store felger, faktisk synest jeg både din og Jon Gravir sin bil med 20" er kule som bare det. Men det som er problemet er at mange bare ser på størrelsen på felgen og ikke på utseende.

 

Ikke bare det, men det er "ille" å kjøre på grunnet ekstremt lite luft"fjæring" i dekk...

 

Blir jo nesten som tortur å kjøre over små humper...

 

Nei store hjul på de som kler det, men annet enn det må nesten følge hjulbuesoze etter min mening;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.