#151 Skrevet Mars 15, 2011 Er så utrolig riktig dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mars 15, 2011 (endret) OMG!!!! EPIC! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mars 15, 2011 Takk for alle svar! helt utrolig oppslutning om dette prosjektet, det inspirer virkelig til å få de ferdig til sesongen! Har gjort et forsøk på å polere en ring, den er ikke ferdig men det gir en idè om resultatet. Må dra det med over til neste side med det samme jeg svarer:) Helt sinnykt bra:D Det ser så riktig og pent ut at det nesten gjør vondt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mars 15, 2011 Shit dude!! CANT WAIT FOR THESE WHEELS TO HIT YOUR CAR!! Bøyer meg i støvet, Tuff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mars 15, 2011 Dette er jo såpass frekt at jeg får lyst til å kjøpe en egen bil bare for å kunne rocke disse!! ENORMT RÅTT!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mars 28, 2011 Fikk igjen 112 skruer i dag! Og polering av ringer pågår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet April 4, 2011 Da var dekk i hus, går fort til 1.mai nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet April 4, 2011 Konge!! Vreng på dekk, få de på bilen og få ut bilder :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet April 13, 2011 Hem, nye ringer på finn til meg 16" p-stots hadde gjort seg;) kan se ut som de kansje er 8" breie også. Synd på ligger på andre siden av landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet April 18, 2011 Jeg bøyer meg helt i støvet her Haakon! resultatet så langt er rett og slett hårreisende bra!! Du er ett vandrende eksempel på at ALL spisskompetanse har sin rot på hadeland! Gleder meg til og se det på jetta'n!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet April 18, 2011 Jeg bøyer meg helt i støvet her Haakon! resultatet så langt er rett og slett hårreisende bra!! Du er ett vandrende eksempel på at ALL spisskompetanse har sin rot på hadeland! Gleder meg til og se det på jetta'n!! Hehe takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet April 19, 2011 Endelig igang med poleringen igjen etter et seriøst forsøk på å kappe av med høyte tommel med vinkelsliper for en tid tilbake: bh : Har gjort flere forsøk på å polere mens ringen roterte men fikk ikke til noe godt resultat, så har gått tilbake til våtslipepapir, stålull og såre fingre. Har 3stk klare til polering i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet April 21, 2011 Da er jeg ferdig med det jeg har gjort;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet April 21, 2011 Wow imponerende resultat Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet April 21, 2011 vannvittig bra jobbet lest hele tråden og er bare å bøye seg i støvet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet April 21, 2011 Meget bra kustom arbeid dette her mr. Tuff. Gleder meg til å se resultat live i løpet av sesongen; Sent from my Commodore C-64 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet April 21, 2011 Her er det bare å bøye seg i sponet for dette er good shit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet April 21, 2011 Bare å få på dekk og skru de på bilen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet April 21, 2011 Du er jo helt : haha :REODOR FELGEN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet April 21, 2011 for en syk jobb gleder meg til og se disse montert på bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 21, 2011 Wow imponerende resultat Sent from my GT-P1000 using Tapatalk vannvittig bra jobbet lest hele tråden og er bare å bøye seg i støvet Meget bra kustom arbeid dette her mr. Tuff. Gleder meg til å se resultat live i løpet av sesongen; Sent from my Commodore C-64 using Tapatalk Her er det bare å bøye seg i sponet for dette er good shit! Du er jo helt : haha :REODOR FELGEN! for en syk jobb gleder meg til og se disse montert på bil.. Takk for det! Bare å få på dekk og skru de på bilen nå? Jepp er klare for dekk nå, mangler bare ventiler og sett-skruer for å få festet senterkoppene 100%, så jeg ikke mister dem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 21, 2011 Flyttet over bildene til denne siden også Da er jeg ferdig med det jeg har gjort;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 21, 2011 Helt konge, Haakon: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet April 21, 2011 Meget bra !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet April 22, 2011 Dette er heilt sykt. Det ser så bra ud. Gleder meg å se de på bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...