Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at du kan detta! Morro å følge med her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BY FAR det kuleste felgprosjektet!! Lekkert!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden er 100% Epic og full of win (!) :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hat`s off for deg Haakon. Helt rått! Gleder meg stort til å glane på Jettaen din i år!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt rått! Og det beste er at sentrene er 100% custom: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden burde vært postet på hver side av Du-gjør-det-helt-riktig-tråden :P

Usaklig rått! Gleder meg til å se dette ferdig!

 

Btw, lager du senterkopper på bestilling? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir de kuleste felgene på forumet! Utrolig bra :)

Gleder meg til å se de på Jettaen din!

Blir polert kant sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk vakkert og så riktig til bilen. Greier rett og slett ikke å slutte å glise her jeg sitter:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMAG0036.jpg

 

Stunned! Virkelig heftig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det har virkelig vært mye posetive tilbakemeldinger på dette prosjektet, det er veldig hyggelig!

Tusen takk for alle tilbakemeldinger!:)

 

 

Lurer litt på hvilken dekk dim jeg skal gå for, har Nankang sine 185/45-15 på ATS Cupene mine å synes det er en pen dekk dim på 7x15. Men ser dekkonline har Federal 165/50-15 noe som kan være en pen dim, synes Bridgestone sine 165/50-15 er alt for smale når du ser bilen frem ell bakfra, men gir pen strekk. Fedral sine 165/45-15 fysisk er breder enn Bridgestone sine 165/50-15, slik sett burder jo også Federal sine 165/50-15 være bredere enn Bridgestone å se på på bil. Noen som har sett Federal sine 165/50-15 på 15" felg ell har noen tanker rundt dette, har googleet det og sjekket tyrestretch.com.: klø : Vurdere federal sine sterkt siden det er et bedre dekk enn nankang selvom jeg vet nankang er pene på felg og bil.

 

 

Er litt usikker på hva jeg skal bruke for å beskytte de maskinerte flatene på senterene.

 

Gasolin har disse to. Sharkhide eller Klarlakk for bar alu/stål noen som har noe erfaringer med noen av de to?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syykt rått! :tilber: hva er prisen på de sentra? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe av det mest imponerende jeg har sett. Helt sinnsykt! Tar av meg hatten:tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets felg 2011: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert! Det er bare å begynne med dette på heltid! Så plutselig har du firma alà rotiform :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert! Det er bare å begynne med dette på heltid! Så plutselig har du firma alà rotiform :)

 

Tuffiform? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuff er fengende nok i seg selv! Så er det tøff på svensk og. Passende må jeg si! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke ord for hvor bra det her ble! Du skulle fått sendt over noen bilder til pirelli eller volkswagen, tror de hadde hvert ganske så imponert over det stykke arbeidet du har gjort! Det er hvertfall jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser helverst ut, likte best den "matte" senterkoppen, clean and simple!

Du kunne jo kanskje prøvd deg med maskinert look på ringene, siden du allikevel er på dine egne veier :)

Har sett dette på noen felger, kan bli ganske bra, jeg har troa på at disse felgene blir bra uansett da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar!:) helt utrolig oppslutning om dette prosjektet, det inspirer virkelig til å få de ferdig til sesongen!

 

Har gjort et forsøk på å polere en ring, den er ikke ferdig men det gir en idè om resultatet.

 

IMAG0053.jpg

 

IMAG0054.jpg

 

IMAG0056.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett og slett latterlig bra og kommer til å framprovosere mange bejaende blikk og hodebevegelser når Jettaen ruller inn på treff: ja :.

 

I etterpåklokskapens lys hadde du vel dog vært tjent med å brukt felgbaner av mer kurant merke, for å kunne latt felgene vokse med bilen;). Gleder meg til å se de på ordentlig (og må nok jobbe med meg selv for å ikke se med fingrene).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.