Anbefalte innlegg

Fått disse på bil enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp det har han :D ligger bilder i hadeland bildetråden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syykt fett! Men hvorfor brukte du ikke chrome bolter? Tror det hadde sett bedre ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syykt fett! Men hvorfor brukte du ikke chrome bolter? Tror det hadde sett bedre ut :)

 

Er det hjulbolter eller skruene du mener? monterte felgene med blanke hjulbolter det så helt jalla ut før jeg fikk på plasthettene, de svarte hettene ga mye bedre helhet. Blanke skuer rundt ville ikke blitt pent, prøvemoterte de med blanke da ble felgene bare "bling bling" og så billig ut. De svate boltene gir mer kontrast og tar opp igjen svartfargen i senter.:)

 

Et bilde fra mr Iden fra vår mønstringa til Follo i helga.

IMG_95681.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt rått dette mr Tuff! Innertier! Og bilen din er bare helt :tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på felgboltene ja :) Hjulboltene er uten tvil bedre sorte :) så bedre ut nå ja og er sant at det blir en kontrast. Så iallefall bra ut på siste bildet her :)

 

Du har ikke bilde med chrom da, så jeg er helt overbevist ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse ble jo helt overlegne!! :tilber:

 

Få tatt noen skikkelige bilder til prosjekttråden til bilen nå!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i Hadeland-Toten området som har noen 14" p-slots liggende som jeg kunne ha tatt noen mål av?

Kan også være intessert i å kjøpe 14" felger hvis det viser seg at jeg får btukt de til det jag har tengt;) Har begynt å svirre noen nye tanker om enda et P-slot prosjekt oppi hode:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i Hadeland-Toten området som har noen 14" p-slots liggende som jeg kunne ha tatt noen mål av?

Kan også være intessert i å kjøpe 14" felger hvis det viser seg at jeg får btukt de til det jag har tengt;) Har begynt å svirre noen nye tanker om enda et P-slot prosjekt oppi hode:rolleye:

 

Skal si jeg er spent!!!! ;)

 

Jeg har et sett med Teardrop's, og et sett med Snowflake's!?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i Hadeland-Toten området som har noen 14" p-slots liggende som jeg kunne ha tatt noen mål av?

Kan også være intessert i å kjøpe 14" felger hvis det viser seg at jeg får btukt de til det jag har tengt;) Har begynt å svirre noen nye tanker om enda et P-slot prosjekt oppi hode:rolleye:

Ikke akkurat i nærområdet, men ligger noen til salgs HER;) Interessert i dele litt mer info om det neste mulige prosjektet?

 

Men custom skrudde Teardrops - det hadde vært evig kult: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si jeg er spent!!!! ;)

 

Jeg har et sett med Teardrop's, og et sett med Snowflake's!?!?

 

Kan jo være aktuelt med begge deler;)

 

Ikke akkurat i nærområdet, men ligger noen til salgs HER;) Interessert i dele litt mer info om det neste mulige prosjektet?

 

Men custom skrudde Teardrops - det hadde vært evig kult: ja :

 

Må muligens til Bergen for å hente resten av prosjektet, er en mulighet å ta en road-trip å hente begge deler;) Det er ikke noe grunn til å begynne å styre med to stk selgere hvis planen ikke er fysisk mulig der for trenger jeg noen å måle på;) Eller om noen kan måle for meg, er da avhengi av å få 100% riktige mål.

 

Dette kan om mulig bli enda mer bad enn de jeg alt har laget;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe spinners til 15" dine ?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være tøffeste felgene jeg har sett på lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir noe i slik som denne, hvis det går.:)

 

Golf_variant32+bundt+centers+on+16in+bbs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noe på felgens ytterside kan dreies flatt skal det da være mulig å få skrudd på ytterringer fra ymse leverandører!? krever bare litt jobb og en smule dyktighet :P

 

kan bli riktig så stilig : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om noe på felgens ytterside kan dreies flatt skal det da være mulig å få skrudd på ytterringer fra ymse leverandører!? krever bare litt jobb og en smule dyktighet :P

 

kan bli riktig så stilig : ja :

 

Jeg tenker å dreie bort "tønna" på P-sloten så bruke ringer, å skru de til baksiden på det som da blir senteret. Må også dreie bort fram lippa på P-sloten slik at det passer med eventuelle ringer og at det blir pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De du har laget er SÅ rett og det du planlegger nå blir nok minst like tøft! Imponerende jobb du gjør!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan, som jeg har sagt til deg, få Iclair til å lage noen custom ringer til deg bare du har målene, eller sender et ferdig dreiet og borret senter ned til de, så lager de ringer som passer opp til så mye som 3,5" breie;) Det verste av alt er at det ikke koster så avskrekkende mye heller. Greit å ha i bakhodet dersom du tror prosjektet må skrinlegges om du ikke får ringer fra noen eksisterende felger til å passe.

 

Med andre ord; det er ingen grunn til å ikke gjøre det: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være tøffeste felgene jeg har sett på lenge.

 

De du har laget er SÅ rett og det du planlegger nå blir nok minst like tøft! Imponerende jobb du gjør!!!

 

Takk og takk!:)

 

Du kan, som jeg har sagt til deg, få Iclair til å lage noen custom ringer til deg bare du har målene, eller sender et ferdig dreiet og borret senter ned til de, så lager de ringer som passer opp til så mye som 3,5" breie;) Det verste av alt er at det ikke koster så avskrekkende mye heller. Greit å ha i bakhodet dersom du tror prosjektet må skrinlegges om du ikke får ringer fra noen eksisterende felger til å passe.

 

Med andre ord; det er ingen grunn til å ikke gjøre det: ja :

 

Ja men blir fort uforsvalig dyrt da, dette var tengt som et lavburtsett bygg;)

 

 

 

Hvis noen innen for en times omkrets til hadeland har noen 14" p-slots jeg kan måle litt på så rop ut!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare SÅ LYST på disse felgene. Tror de hadde vert perfekt på einseren min : rock :

 

Men disse blir nok aldri solgt vil jeg tro ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I din søken etter felger så hyl hvis du kommer over noen billig skrudde 14".

Trenger bare tønna og ytterring;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare SÅ LYST på disse felgene. Tror de hadde vert perfekt på einseren min : rock :

 

Men disse blir nok aldri solgt vil jeg tro ;)

 

Takk for det, ja de er jo laget til ener;)

Det sitter nok langt inne, blir nok aldri solgt disse.

 

I din søken etter felger så hyl hvis du kommer over noen billig skrudde 14".

Trenger bare tønna og ytterring;)

 

14" ringer er vel ikke noe en snubler over hver dag;) Driver du i samme baner som jeg har gjort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

14" ringer er vel ikke noe en snubler over hver dag;) Driver du i samme baner som jeg har gjort?

 

Tja, har jo cadda div felger i noen år så da gjenstår bare maskinering og nå har Andreas cnc-dreibenk og jeg fres.

14" er perfekt på Geilhecken vettu : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.