#251 Skrevet Februar 8, 2012 Gikk på å glassblåste senteren i kveld det gikk tregt, men helt greit. Brukte ca 1,5time på å blåse alle 4 rene. Ble seende rimelig mye bedre ut nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Februar 11, 2012 (endret) Fått gjort en del mer. Har grov makinert flensene og fått sveiset sammen senter og flenser. Lar bildene snakke for seg;) Sveisefuge: Pungtsveiset: Helsveiset: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Februar 11, 2012 gøy og følge med! Hva blir vekten på disse tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Februar 12, 2012 gøy og følge med! Hva blir vekten på disse tror du? De blir nok tyngre enn alu senterene, men det kjennes ikke ut til at de blir veldig tunge. Det skal fjernes en del materiale til på de så blir spennende å se til slutt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Februar 12, 2012 Dette ser riktig Tufft ut Hva behandler du stålet med på anleggsflaten mot ringene ved montering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Februar 12, 2012 Dette ser riktig Tufft ut Hva behandler du stålet med på anleggsflaten mot ringene ved montering? Ja var meningen at det skulle bli litt Tufft da! Har vel egentlig ikke tenkt så langt enda, kommer til å pulverlakkere de så jeg håper egentlig det er god nok isolasjon mellom aluen og stålet. Tenkte å kjøre diaen på anleggsflatene litt i minus slik at det blir plass til lakken mellom senteret og kanten. Litt silikon/lim mellom senter og ringene når jeg monterer så burde jeg være på den sikre siden. Et bilde til som jeg tok ista: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Februar 27, 2012 Da har det blitt gjort mye progress på det nye felg prosjektet i helga som var. Var en tur sørover i dag så var innom Parts and Retards å handlet to 2" ringer. Da blir det 7,5" med 1,5" ring foran og 8" med 2" ring bak. Bilder: Et bilde i maskin, tok desverre ikke noe flere bilder under maskineringa. Ferdig glassblåstesenter, de skal leveres til pulverlakkering i løpet av uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Februar 27, 2012 Ganske enkelt Rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Februar 27, 2012 Helt rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Februar 27, 2012 Herlig har du noen plan om farge på senter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Februar 27, 2012 Ganske enkelt Rått!! Helt rått!! Takk og takk! Herlig har du noen plan om farge på senter? Er ikke 100% sikker enda. Har lyst på en litt mørkere gråfarge ikke sølvgrå men mer over mot koksgrå. Tar gjerne imot gode forslag til farger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Februar 27, 2012 Her har du fargecomboen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Februar 28, 2012 Ligger noen bilder tidligere i denne tråden av et tilsvarende prosjekt, den fargen som er brukt på de synes jeg ser veldig bra ut. Det er nok stror sjanse for at jeg tar en liten "copycat" der. Har tenkt å bruke desse på Rocco'n, den gråfargen ser lekker ut mot blåbil. Her er bildene av det vtilsvarende prosjektet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Februar 28, 2012 Et imponerande stykkje arbeid.. Skal du ha på org senterlokk (finnes det til felgene) eller navkopp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Februar 28, 2012 Et imponerande stykkje arbeid.. Skal du ha på org senterlokk (finnes det til felgene) eller navkopp? Takk for det! Det orginale croma senterlokket hadde vært det kuleste trur jeg, men er redd de er vanskelig å få taki. Noen her som eventuelt vet om de er å få kjøpt reprodusert eller om jeg må ut å lete på brukt markedet? Jeg har 4stk svarte plast senterkopper og deksler til skruene så det er en mulighet hvis jeg ikke får tak i de croma senterlokkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Februar 28, 2012 Takk for det! Det orginale croma senterlokket hadde vært det kuleste trur jeg, men er redd de er vanskelig å få taki. Noen her som eventuelt vet om de er å få kjøpt reprodusert eller om jeg må ut å lete på brukt markedet? Jeg har 4stk svarte plast senterkopper og deksler til skruene så det er en mulighet hvis jeg ikke får tak i de croma senterlokkene. Eg kjøpte slike croma senterdeksel på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Februar 28, 2012 (endret) Må si du imponerer stadig:) smaken din appelerer meg meget mye disse ble noen smykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mars 1, 2012 Som forventet ser det lekkert ut. Den optimale kapselløsninga her hadde vært om du fikk tak i den svarte varianten med Wolfsburg-våpen på. Dette var tilbehør som jeg husker i alle fall en nabo av meg hadde på 1978 Golf LS'en sin fra den var ny. Foruten farge og våpen i stedet for VW-merke er disse helt like GLS-kapslene du drømmer om. Det blir jo helt klart finest med svart på den ellers lite krombefengte Roccoen: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mars 1, 2012 Må si du imponerer stadig:)smaken din appelerer meg meget mye disse ble noen smykker. Takk for det! Hyggelig å høre at folk liker arbeidet mitt! Som forventet ser det lekkert ut. Den optimale kapselløsninga her hadde vært om du fikk tak i den svarte varianten med Wolfsburg-våpen på. Dette var tilbehør som jeg husker i alle fall en nabo av meg hadde på 1978 Golf LS'en sin fra den var ny. Foruten farge og våpen i stedet for VW-merke er disse helt like GLS-kapslene du drømmer om. Det blir jo helt klart finest med svart på den ellers lite krombefengte Roccoen: ja :. Helt enig, ligger faktisk et sett slike NOS på Ebay.com nå til 159$. Selvom det er svært fristende så er det mer enn en allerede hardet prøvet student lommebok kan tåle nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mars 12, 2012 Senterene er nå levert til pulverlakkering så bare gleder meg til å få de igjen nå! Kom over et bilde av en senterkopp på nettet har om dagen, som jeg har tro på at kunne sett bra ut på det nye prisjektet. Er det noen som vet hvilken bil de kom med? Jeg mener å ha sett noe tilsvarende sammen med stålfelger, eller passer de kunn sammen med felgene på bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mars 12, 2012 Veit at caddy blei levert med slike ligner fælt hvertfall ser de på bilde i linken under http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=33621734 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mars 12, 2012 Sånne satt det på 2'er-Golfen som står hos oss på P&R også. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mars 13, 2012 Satt sånne på Lågmilaren. Tror det fortsatt er å få kjøpt nytt på Møller også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mars 13, 2012 Det der er senterkoppene som satt på 15" g60 stålfelgene. Passer også på 14", jeg har sånne på min. De plasthylsene som sitter utenpå hjulboltene må kjøpes utenom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mars 13, 2012 Og plastkoppene veit jeg er å få tak i fortsatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...