#126 Skrevet Februar 27, 2011 Ingen tvil om at du kan detta! Morro å følge med her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 27, 2011 BY FAR det kuleste felgprosjektet!! Lekkert!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 27, 2011 rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 27, 2011 Denne tråden er 100% Epic og full of win (!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 27, 2011 Hat`s off for deg Haakon. Helt rått! Gleder meg stort til å glane på Jettaen din i år!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 27, 2011 Vanvittig fett ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 27, 2011 _DET_ var kult det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 27, 2011 Rått :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 27, 2011 Sinnsykt rått! Og det beste er at sentrene er 100% custom: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 27, 2011 Ubeskrivelig RÅTT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 27, 2011 Denne tråden burde vært postet på hver side av Du-gjør-det-helt-riktig-tråden Usaklig rått! Gleder meg til å se dette ferdig! Btw, lager du senterkopper på bestilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 28, 2011 Dette blir de kuleste felgene på forumet! Utrolig bra Gleder meg til å se de på Jettaen din! Blir polert kant sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 28, 2011 Fantastisk vakkert og så riktig til bilen. Greier rett og slett ikke å slutte å glise her jeg sitter:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mars 1, 2011 Stunned! Virkelig heftig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mars 1, 2011 Må si det har virkelig vært mye posetive tilbakemeldinger på dette prosjektet, det er veldig hyggelig! Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Lurer litt på hvilken dekk dim jeg skal gå for, har Nankang sine 185/45-15 på ATS Cupene mine å synes det er en pen dekk dim på 7x15. Men ser dekkonline har Federal 165/50-15 noe som kan være en pen dim, synes Bridgestone sine 165/50-15 er alt for smale når du ser bilen frem ell bakfra, men gir pen strekk. Fedral sine 165/45-15 fysisk er breder enn Bridgestone sine 165/50-15, slik sett burder jo også Federal sine 165/50-15 være bredere enn Bridgestone å se på på bil. Noen som har sett Federal sine 165/50-15 på 15" felg ell har noen tanker rundt dette, har googleet det og sjekket tyrestretch.com. Vurdere federal sine sterkt siden det er et bedre dekk enn nankang selvom jeg vet nankang er pene på felg og bil. Er litt usikker på hva jeg skal bruke for å beskytte de maskinerte flatene på senterene. Gasolin har disse to. Sharkhide eller Klarlakk for bar alu/stål noen som har noe erfaringer med noen av de to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mars 5, 2011 Syykt rått! hva er prisen på de sentra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mars 5, 2011 Noe av det mest imponerende jeg har sett. Helt sinnsykt! Tar av meg hatten:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mars 5, 2011 Årets felg 2011: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mars 5, 2011 Garantert! Det er bare å begynne med dette på heltid! Så plutselig har du firma alà rotiform 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mars 5, 2011 Garantert! Det er bare å begynne med dette på heltid! Så plutselig har du firma alà rotiform Tuffiform? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 5, 2011 Tuff er fengende nok i seg selv! Så er det tøff på svensk og. Passende må jeg si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 6, 2011 Har ikke ord for hvor bra det her ble! Du skulle fått sendt over noen bilder til pirelli eller volkswagen, tror de hadde hvert ganske så imponert over det stykke arbeidet du har gjort! Det er hvertfall jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 8, 2011 Ser helverst ut, likte best den "matte" senterkoppen, clean and simple! Du kunne jo kanskje prøvd deg med maskinert look på ringene, siden du allikevel er på dine egne veier Har sett dette på noen felger, kan bli ganske bra, jeg har troa på at disse felgene blir bra uansett da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 15, 2011 Takk for alle svar! helt utrolig oppslutning om dette prosjektet, det inspirer virkelig til å få de ferdig til sesongen! Har gjort et forsøk på å polere en ring, den er ikke ferdig men det gir en idè om resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 15, 2011 Rett og slett latterlig bra og kommer til å framprovosere mange bejaende blikk og hodebevegelser når Jettaen ruller inn på treff: ja :. I etterpåklokskapens lys hadde du vel dog vært tjent med å brukt felgbaner av mer kurant merke, for å kunne latt felgene vokse med bilen;). Gleder meg til å se de på ordentlig (og må nok jobbe med meg selv for å ikke se med fingrene). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...