#126 Skrevet Juli 31, 2010 Kort frist, men kan vi ikke bare ta en grillings hos meg i morgen? Adressa er Solefallsveien 4 i Drøbak. Hørtes higgilg ut det!! Kommer det noen fler mon tro?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juli 31, 2010 Det får vi se på. Jeg har ikke tid til å være her inne mer før i beste fall i kveld. Får straks kommende svigers på besøk;). Får se om responsen har endret seg til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juli 31, 2010 Faen hvor dere roter med disse lokallagsmøtene... Jeg foreslår at vi dropper det, er jo helt håpløst å følge med når vi skal ha det for det blir jo nye dager og datoer annethvert treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 1, 2010 Det får vi se på. Jeg har ikke tid til å være her inne mer før i beste fall i kveld. Får straks kommende svigers på besøk;). Får se om responsen har endret seg til da. Hepp, når tenkte du i dag Andreas?? Kl.20.00 som vi pleier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 1, 2010 Vi skal spise nå, så fra fra nå av og utover er fint (selv om jeg editerte meg selv til 19:00 ovenfor;)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 1, 2010 her har man sittet hjemme og vært herre over egen grill totalt uvitende om hva som skjer.. ble det samling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 1, 2010 her har man sittet hjemme og vært herre over egen grill totalt uvitende om hva som skjer.. ble det samling? Det ble det!! Tusen takk til Andreas for hyggelig kveld, med nyyyydelige muffins og kaffe!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 2, 2010 Det ble det!! Tusen takk til Andreas for hyggelig kveld, med nyyyydelige muffins og kaffe!!! Muffins er det Beate som har stått for, så det var ikke min skyld:p. Men takk for en hyggelig kveld, Christian og David:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 2, 2010 Muffins er det Beate som har stått for, så det var ikke min skyld:p. Men takk for en hyggelig kveld, Christian og David:). Ok, i så fall, tusen takk til Beate også!! Pga dette er nå listen over potensielle treffsteder oppdatert: - McD, Ski Storsenter - McD, Vestby - Burger King, Vinterbro - Hjemme hos Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 2, 2010 Da skal jeg starte en poll, men vi må nesten ha en liten runde her først ang alternativer!? f.eks: McD, Ski Storsenter McD, Vestby Burger King, Vinterbro Kom med forslag!! Vi kan godt ha lokallagstreff på Søndag, hvis det er stemning for det!? Syns det er UTROLIG lite aktivitet her, med tanke på hvor engasjerte folk var for å endret møtetid/sted!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 2, 2010 Hadde jeg hatt lappen hadde jeg kommet. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 2, 2010 Hadde jeg hatt lappen hadde jeg kommet. Fabian Det er bra, se og få lappen!! Nå må vi bare finne ut hvor vi skal møtes, kom med forslag!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 2, 2010 mac i vestby syns nå jeg selv om dere alltid ender opp hos Håkon hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 2, 2010 Macern i Ski: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 2, 2010 Ski Storsenter eller Vinterbro ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 2, 2010 Ski Storsenter eller Vinterbro ;-) Mine to forslag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 2, 2010 Ski Storsenter eller Vinterbro ;-) Vinterbro (og Burger King) er litt dumt i vintersessongen. Stenger kl. 21(Klikk her for åpningstider)! Blir litt kort lokallagsmøte så lenge vi ikke starter før 20 kanskje, hvis vi ikke da har lyst til å fryse av oss både det ene og det andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 2, 2010 Og da står vi igjen med McD i Ski som i pollen jeg lagde tidligere i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 2, 2010 Dere har glemt Balkan i Ski da John-Arne...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 2, 2010 Dere har glemt Balkan i Ski da John-Arne...... Nja, er noe dårlig med parkering der men går sikkert an å tusle ditt fra parkeringen utenfor Storsenteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 2, 2010 Viktig med litt variasjon i kosten: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 2, 2010 ...og McDonalds i Vestby er vel fortsatt en mulighet... Er bedre parkeringsmuligheter i Vestby enn Ski (ihvertfall gratis) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 2, 2010 Jeg skjønner fremdeles ikke alle disse årene at vi ikke kan finne et hyggeligere sted enn "mcDonalds" å samles. Både Balkan og Peppe's samt flere andre steder i Ski er jo bedre en maccern... Vi er da for faen ikke 22 lengre og drar på maccern for å se på ripsa? Maten er crap også, nødmat kaller jeg det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 2, 2010 JIPPIIIIIIII, folket lever!!!! Og da står vi igjen med McD i Ski som i pollen jeg lagde tidligere i sommer He he, mener å kunne huske huske at antallet som hadde stemt kanskje ikke var det høyeste!? Det ble vel skrevet i tråden at vi skulle lage en poll hvor vi bestemte sted, nå har jeg skjønt det på de siste innleggene at det kun er to alternativer: 1 - Ski Storsenter parkeringen (med opsjon for mat på; McD, Balkan, Peppes, e.l.) 2 - McD i Vestby Jeg skjønner fremdeles ikke alle disse årene at vi ikke kan finne et hyggeligere sted enn "mcDonalds" å samles. Både Balkan og Peppe's samt flere andre steder i Ski er jo bedre en maccern... Vi er da for faen ikke 22 lengre og drar på maccern for å se på ripsa? Maten er crap også, nødmat kaller jeg det... Enig i at det ikke er den største kulinariske opplevelsen og dra på McD eller BK, men nå er det vel ikke så lett å få bord til 23 på Peppes annenhver tirsdag!!?? (For det er vel et slikt oppmøte vi satser på!?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 2, 2010 2 .. . . . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...