Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Hallooooo, minner om lokallagstreff på Balkan i Ski førstkommende tirsdag kl.20.00!! : smil :

 

Skal se om jeg rekker dette....har jo hobbykveld på jobben på tirsdager. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Mac!

Jr. har gradering i morgen og jeg ligger under dyna: syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg rekker dette....har jo hobbykveld på jobben på tirsdager. : smil :

 

Sorry Mac!

Jr. har gradering i morgen og jeg ligger under dyna: syk :

 

Er det ikke mer aktivitet enn dette i dag, lurer jeg på om vi flytter treffet til Vestby gitt!?

 

Så eventuelt interesserte kan møte opp på HappyTime ved stasjonen i Vestby!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk lokallagstreff tirsdag 14.desember i Ski!!! Vi møtes på parkeringen utenfor Bowlers, og rusler bort på Balkan, når vi tror det ikke kommer fler!!!

 

: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sender du meg en meld på tirsdag eller Christian? :D 980 51 080

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sender du meg en meld på tirsdag eller Christian? :D 980 51 080

 

Will do!!! Hadde tilogmed rekti' nr lagret!!! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Will do!!! Hadde tilogmed rekti' nr lagret!!! :-)

 

flott :D sees da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle tatt en tur til ski på tirsdag, må jo feire endt eksamen med en kebab på balkan :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår å flytte det til Parts&Retards.

Jeg tar med kake ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår å flytte det til Parts&Retards.

Jeg tar med kake ;)

 

Er det ikke greit å spørre først?

 

Jeg er ikke tilgjengelig på tirsdag, som jeg skrev på facebook.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke greit å spørre først?

 

Jeg er ikke tilgjengelig på tirsdag, som jeg skrev på facebook.

 

Det var synd : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle tatt en tur til ski på tirsdag, må jo feire endt eksamen med en kebab på balkan :D

 

Det syns jeg du skal gjøre Kristian! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Andreas W, Harald, Bjørnar, Veronica, Marius og Bårdiii for et bra møte i kveld!! : smil :

 

Neste treffdato er 28. desember, så den hopper vi vel over!? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt så kan man sikkert bare komme en tur ut på verkstedet mitt å få i seg en kopp kaffe eller noe? (vis jeg finner kaffe trakteren da :P ) :) takk for en hyggelig prat i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt så kan man sikkert bare komme en tur ut på verkstedet mitt å få i seg en kopp kaffe eller noe? (vis jeg finner kaffe trakteren da :P ) :) takk for en hyggelig prat i dag :)

 

Morro!! :)

 

Da lodder vi herved stemningen for Hjule-treff i Galby-bygda, på værste til Bård!?!?

(Jeg går utifra dere har alle sju slaga????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt så kan man sikkert bare komme en tur ut på verkstedet mitt å få i seg en kopp kaffe eller noe? (vis jeg finner kaffe trakteren da :P ) :) takk for en hyggelig prat i dag :)

 

Morro!! :)

 

Da lodder vi herved stemningen for Hjule-treff i Galby-bygda, på værste til Bård!?!?

(Jeg går utifra dere har alle sju slaga????

 

Dit kommer jeg!

 

Hei hei alle sammen, håper alle har kommet seg etter fråtsingen!!! :P

 

Da blir det muligens værste-lokallagstreff hos Bård i kveld, foreslår at møtested er HappyTime (kebab-sjappa ved togstasjonen i Vestby) og at vi etter en bedre middag drar opp til Bård!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått ubekreftede meldinger om at Bård ikke kunne, så da avlyser vi vel!?!?

 

Så prates vi på nyåret!!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsså invitere til fest a gitt, og ikke komme sjæl... Makan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp, her er lokallagstrefftråden vår gitt!!! :P

 

Vil bare informere om at det er en uke til treff, og at jeg håper så mange som mulig kommer!!

 

Jeg har fått liste over medlemmer i vårt lokallag, og kommer til å sende e-brev til alle som sogner til vårs. Er vi heldige så kommer det kanskje noen nye som ikke er aktive her på forumet, evnt. som ikke har fått med seg denne tråden.

 

Det er også på tide å begynne planlegging av vårmønstring, finne tidspunkt, osv, osv, osv, osv og osv!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endelig kommet til meg selv etter det voldsomt bra møte vi hadde forrige tirsdag, lenge siden det har vært så møe medlemmer på lokallagstreff!!! Og veldig hyggelig med nye fjes, håper dette er starten på en ny trend. : smil :

 

Jeg fikk som sagt liste fra styret på medlemmer som sogner til vårt lokallag, og håper dere alle har fått mail!? Hvis dere selv mener dere tilhører Follo, må dere ta kontakt, så vi får ryddet opp i om dere er registrert med feil e-brev adresse eller er satt opp under et annet lokallag.

 

Som annonsert ble det diskutert vårmønstring på tirsdag, det som det var enighet om var følgende:

 

1. Tidspunkt, her ble det diskutert friskt, men det vi endte opp med var at lørdag 7. mai var n bra tid. Halden treffet er på søndagen etter, så vi håpet at kanskje det ville være mulighet for langveisfarende å delta på begge treffene. Vi har vært i kontakt med arrangørene i Østfold om å ha en samling kvelden før for de som camper i Halden!

 

2. Sted, Marius har sjekket og det ser ut som om det er ledig på UMB, samme sted som sist 7. mai.

 

3. Innkjøp, Vi har besluttet å handle inn det teltet vi pratet om i fjor, men ikke rakk å kjøpe. Er det noe dere syns vi trenger får dere sende inn forslag. :P

 

Når det gjelder arbeidsfordeling, håper jeg at det blir noen lunde likt som i fjor, og jeg vil ta kontakt med de som blir berørt!! :evil:

 

: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men var det snakk om at vi skulle ta dette treffet sent å evt ha sammkjøring ned til Halden å finne et sted å campe å hygge oss utover kvelden? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men var det snakk om at vi skulle ta dette treffet sent å evt ha sammkjøring ned til Halden å finne et sted å campe å hygge oss utover kvelden? :)

 

Punkt nr 1: "Vi har vært i kontakt med arrangørene i Østfold om å ha en samling kvelden før for de som camper i Halden!" Samling = at vi er samme sted = at vi kjører noenlunde samlet!!! :P:p:p

 

Det var kanskje ikke helt klart, takk Båååååårdi!!!!! : smil :

 

Tenkte altså at de som ønsker, kjører samlet fra Ås til Halden!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Punkt nr 1: "Vi har vært i kontakt med arrangørene i Østfold om å ha en samling kvelden før for de som camper i Halden!" Samling = at vi er samme sted = at vi kjører noenlunde samlet!!! :P:p:p

 

Det var kanskje ikke helt klart, takk Båååååårdi!!!!! : smil :

 

Tenkte altså at de som ønsker, kjører samlet fra Ås til Halden!!!

 

Jamen tidpunkt for treffet? :) når skal det starte? :) klokken? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen tidpunkt for treffet? :) når skal det starte? :) klokken? :D

 

Det ble vi jo ikke helt enige om, men vi pratet vel om å starte seint!?!? Så her er det bare å komme med synspunkter!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.