Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Kort frist, men kan vi ikke bare ta en grillings hos meg i morgen? Adressa er Solefallsveien 4 i Drøbak.

 

Hørtes higgilg ut det!!

 

Kommer det noen fler mon tro??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får vi se på.

 

Jeg har ikke tid til å være her inne mer før i beste fall i kveld. Får straks kommende svigers på besøk;). Får se om responsen har endret seg til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen hvor dere roter med disse lokallagsmøtene... Jeg foreslår at vi dropper det, er jo helt håpløst å følge med når vi skal ha det for det blir jo nye dager og datoer annethvert treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får vi se på.

 

Jeg har ikke tid til å være her inne mer før i beste fall i kveld. Får straks kommende svigers på besøk;). Får se om responsen har endret seg til da.

 

Hepp, når tenkte du i dag Andreas??

 

Kl.20.00 som vi pleier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal spise nå, så fra fra nå av og utover er fint (selv om jeg editerte meg selv til 19:00 ovenfor;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har man sittet hjemme og vært herre over egen grill totalt uvitende om hva som skjer..

ble det samling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har man sittet hjemme og vært herre over egen grill totalt uvitende om hva som skjer..

ble det samling?

 

Det ble det!!

 

Tusen takk til Andreas for hyggelig kveld, med nyyyydelige muffins og kaffe!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble det!!

 

Tusen takk til Andreas for hyggelig kveld, med nyyyydelige muffins og kaffe!!! :)

 

Muffins er det Beate som har stått for, så det var ikke min skyld:p. Men takk for en hyggelig kveld, Christian og David:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muffins er det Beate som har stått for, så det var ikke min skyld:p. Men takk for en hyggelig kveld, Christian og David:).

 

Ok, i så fall, tusen takk til Beate også!! :)

 

Pga dette er nå listen over potensielle treffsteder oppdatert:

- McD, Ski Storsenter

- McD, Vestby

- Burger King, Vinterbro

- Hjemme hos Andreas

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg starte en poll, men vi må nesten ha en liten runde her først ang alternativer!?

 

f.eks:

McD, Ski Storsenter

McD, Vestby

Burger King, Vinterbro

 

Kom med forslag!!

 

Vi kan godt ha lokallagstreff på Søndag, hvis det er stemning for det!?

 

Syns det er UTROLIG lite aktivitet her, med tanke på hvor engasjerte folk var for å endret møtetid/sted!!! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt lappen hadde jeg kommet. :P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt lappen hadde jeg kommet. :P

 

Fabian

 

Det er bra, se og få lappen!! : rock :

 

Nå må vi bare finne ut hvor vi skal møtes, kom med forslag!? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mac i vestby syns nå jeg selv om dere alltid ender opp hos Håkon :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ski Storsenter eller Vinterbro ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ski Storsenter eller Vinterbro ;-)

 

Mine to forslag også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ski Storsenter eller Vinterbro ;-)

 

Vinterbro (og Burger King) er litt dumt i vintersessongen. Stenger kl. 21(Klikk her for åpningstider)! Blir litt kort lokallagsmøte så lenge vi ikke starter før 20 kanskje, hvis vi ikke da har lyst til å fryse av oss både det ene og det andre : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da står vi igjen med McD i Ski som i pollen jeg lagde tidligere i sommer : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har glemt Balkan i Ski da John-Arne......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har glemt Balkan i Ski da John-Arne......

 

Nja, er noe dårlig med parkering der men går sikkert an å tusle ditt fra parkeringen utenfor Storsenteret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig med litt variasjon i kosten: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og McDonalds i Vestby er vel fortsatt en mulighet... Er bedre parkeringsmuligheter i Vestby enn Ski (ihvertfall gratis)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner fremdeles ikke alle disse årene at vi ikke kan finne et hyggeligere sted enn "mcDonalds" å samles. Både Balkan og Peppe's samt flere andre steder i Ski er jo bedre en maccern...

 

Vi er da for faen ikke 22 lengre og drar på maccern for å se på ripsa?

Maten er crap også, nødmat kaller jeg det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JIPPIIIIIIII, folket lever!!!! :P

 

Og da står vi igjen med McD i Ski som i pollen jeg lagde tidligere i sommer : smil :

 

He he, mener å kunne huske huske at antallet som hadde stemt kanskje ikke var det høyeste!? : klø :;)

Det ble vel skrevet i tråden at vi skulle lage en poll hvor vi bestemte sted, nå har jeg skjønt det på de siste innleggene at det kun er to alternativer:

 

1 - Ski Storsenter parkeringen (med opsjon for mat på; McD, Balkan, Peppes, e.l.)

2 - McD i Vestby

 

Jeg skjønner fremdeles ikke alle disse årene at vi ikke kan finne et hyggeligere sted enn "mcDonalds" å samles. Både Balkan og Peppe's samt flere andre steder i Ski er jo bedre en maccern...

 

Vi er da for faen ikke 22 lengre og drar på maccern for å se på ripsa?

Maten er crap også, nødmat kaller jeg det...

 

Enig i at det ikke er den største kulinariske opplevelsen og dra på McD eller BK, men nå er det vel ikke så lett å få bord til 23 på Peppes annenhver tirsdag!!?? (For det er vel et slikt oppmøte vi satser på!?:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.