Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Regner med at oppmøtet ikke failer bare fordi det småregner litt? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at oppmøtet ikke failer bare fordi det småregner litt? =)

 

Nope, regn tåler vi.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott lokallagstreff i dag, lenge siden det har vært så bra med folk!! Også veldig hyggelig med nye ansikter!!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen flere møter før jul? Er ny og hadde vært moro å høre hva folk synes om bilen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen flere møter før jul? Er ny og hadde vært moro å høre hva folk synes om bilen min :)

 

Selvfølgelig, vi har møte annenhver tirsdag vi i Ski!!!

 

Hvilket vil si at det er møte nå førstkommende tirsdag faktisk!! :P

 

(PS! Det finnes også en Facebook-gruppe, som jeg sender invitasjon på lokallagstreff, for de som oftere sjekker der enn her på fårumet!!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig, vi har møte annenhver tirsdag vi i Ski!!!

 

Hvilket vil si at det er møte nå førstkommende tirsdag faktisk!! :P

 

(PS! Det finnes også en Facebook-gruppe, som jeg sender invitasjon på lokallagstreff, for de som oftere sjekker der enn her på fårumet!!)

 

Når da? Tror jeg jobber til 20:00 på XXL, men kanskje jeg kan få byttet om litt for å komme tidligere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en grav man kan gå ned i eller en skikkelig bukk å få bilen litt opp på som kunne tenkt seg å sett litt på en oljelekkasje på s4'n min i nærmeste framtid? Lukter greit fordampa olje når jeg kjører sakte etter å ha kjørt litt og det drypper noe de stedene jeg parkerer til tider. Kjører på 5w30 eller 5w40 nå og olja skal være oppført som passende for motoren min når den har gått såpass langt. kan olja være for tynn/tykk for å kjøre med nå på vintern?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når da? Tror jeg jobber til 20:00 på XXL, men kanskje jeg kan få byttet om litt for å komme tidligere. :)

 

Det står i tråden her, vi møtes klokka 20.00 på parkeringen utenfor Bowlers!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står i tråden her, vi møtes klokka 20.00 på parkeringen utenfor Bowlers!!

 

: bh : Så klart... Da gleder jeg meg til å komme! Er det mulig å ta med en kompis eller? Han er ikke medlem enda, men han kjører Jetta : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : Så klart... Da gleder jeg meg til å komme! Er det mulig å ta med en kompis eller? Han er ikke medlem enda, men han kjører Jetta : rolleyes

 

Seffær'n!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg greier og rote meg til og komme også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk lokallagstreff i kveld da folkens!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det lite aktivitet utenfor Bowlers :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det lite aktivitet utenfor Bowlers :(

 

Sorry, jeg kunne ikke komme i kveld!! Alle er syke hjemme!! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lokallagsmøte på Balkan i dag, før jeg dro hadde jeg egen avstemning om jeg skulle ha Kebab, Pizza eller Hamburgermeny.

 

Etter mange omstemninger (er jo bare en og Tor Anton) så ble det Kebabrull som knepet tok seieren foran Hamburgermeny.

 

Alt i alt, nok et vellykket lokallagsmøte vil jeg si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lokallagsmøte på Balkan i dag, før jeg dro hadde jeg egen avstemning om jeg skulle ha Kebab, Pizza eller Hamburgermeny.

 

Etter mange omstemninger (er jo bare en og Tor Anton) så ble det Kebabrull som knepet tok seieren foran Hamburgermeny.

 

Alt i alt, nok et vellykket lokallagsmøte vil jeg si.

 

LOL!!! : smil :

 

Tror faktisk jeg skal sette igang to poller hver tirsdag vi ikke har treff, så har vi en uke på å stemme frem hvor og når vi skal møtes til hvert treff!!! :P

 

Men i dag var det jo flere som møtte opp, dere møtte bare ikke hverandre!! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo lokallag har julebord på Peppes i Oslo fredag. Noen herfra som kommer? Jeg tenkte å gå. Må jo ta fri fra oppussing til noe. Jeg håper å regner med å komme sterkere tilbake på lokallagstreff etter "hjul", da jeg forventer å ha badet mitt ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og kompisen min sto å frøs utenfor Bowlers mens vi håpet at hver eneste VW som kjørte forbi skulle inn der vi sto...: rolleyes Jeg gleder meg uansett til neste treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo lokallag har julebord på Peppes i Oslo fredag. Noen herfra som kommer? Jeg tenkte å gå. Må jo ta fri fra oppussing til noe. Jeg håper å regner med å komme sterkere tilbake på lokallagstreff etter "hjul", da jeg forventer å ha badet mitt ferdig.

 

Jeg kommer dessverre ikke, jeg skal på konsert!! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og kompisen min sto å frøs utenfor Bowlers mens vi håpet at hver eneste VW som kjørte forbi skulle inn der vi sto...: rolleyes Jeg gleder meg uansett til neste treff.

 

Kan se for meg at det var kaldt ja!! Godt og høre at det ikke har skremt deg fra og prøve igjen neste gang!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om Oslo avd. Julebord på Peppes Pizza ved Stortinget i dag klokken 20:00. Håper å se noen fra Follo der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen har lagt inn vetorett på premiere på nye harry potter filmen idag så får ikke dratt :(.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om Oslo avd. Julebord på Peppes Pizza ved Stortinget i dag klokken 20:00. Håper å se noen fra Follo der også.

 

Nja, skeptisk...kos dere : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallooooo, minner om lokallagstreff på Balkan i Ski førstkommende tirsdag kl.20.00!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.