Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

som sagt så jobber jeg Lørdager ( ikke at dette treffet skal stilles til når jeg kan å ikke ) men mulig jeg kan spørre om fri for å hjelpe til :) men jeg slutter klokken 16 :) så jeg foreslår å starte treffet klokka 15:00 å holde på til klokka 18:00 for så å kjøre sammen til halden etter det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt så jobber jeg Lørdager ( ikke at dette treffet skal stilles til når jeg kan å ikke ) men mulig jeg kan spørre om fri for å hjelpe til :) men jeg slutter klokken 16 :) så jeg foreslår å starte treffet klokka 15:00 å holde på til klokka 18:00 for så å kjøre sammen til halden etter det :)

 

Da er foreslår jeg at vi holder på fra 16.00 til 19.00, også kjører vi i kor til Halden etter at plassen er ryddet!!!

 

Det er vel også bekreftet at plassen er tilgjengelig for vårs!! Så da begynner vel ting å falle på plass!?

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flottesen, lørdagskveldtreffmedkolonnekjøringetterpå :) Emil fyller 1 år denne dagen, så dette utgår nok dessverre for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flottesen, lørdagskveldtreffmedkolonnekjøringetterpå :) Emil fyller 1 år denne dagen, så dette utgår nok dessverre for meg.

 

Vi er avhengig av flere tilbakemeldinger før vi lager en offisiell invitasjon til treff syns jeg!?!? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette passer ypperlig for min del i hvertfall :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel nesten si dette var et veldig godt forslag og passer bra for min del, men det kom kanskje ikke som et sjokk da det var mitt forslag... He he he

 

Kan også bekrefte at UMB er i boks ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen, lokallagstreff igjen i kveld!! På facebookinnkallingen er det kun Bård som har svart at han sikkert kommer!?!?!? Så hvis det er flere som er klare for treff, er det vel greit å si fra så slipper Bård å stå mutters aleine på parkeringen i Ski!!!

 

Jeg får ikke kommet i kveld, så dere får i så fall ha et godt møte!!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:grouphug::grouphug: vil ikke være alene :(:grouphug::grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. Er det noen som kunne tatt med seg VAG-Com? Lupoen til Beate er ikke helt seg selv og jeg gidder ikke uten videre bytte forholdsvis dyre deler etter prøve- og feile-metoden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Hey, ser ut som om jeg kan komme i dag alikevel!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. Er det noen som kunne tatt med seg VAG-Com? Lupoen til Beate er ikke helt seg selv og jeg gidder ikke uten videre bytte forholdsvis dyre deler etter prøve- og feile-metoden.

 

Takk for et bra "lokallagstreff" i går Andreas!!!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, takk i like måte:). Selv om vi bare var to går vi ikke uten videre tomme for samtaleemner når man begynner å mimre tilbake til treff og klubbiler anno medio nittitall;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, takk i like måte:). Selv om vi bare var to går vi ikke uten videre tomme for samtaleemner når man begynner å mimre tilbake til treff og klubbiler anno medio nittitall;).

 

Enig, henstiller herved til alle om å leite frem gamle papirbilder fra svunnene tiders VACN-treff, og ta med på lokallagstreff!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi ikke en egen tråd her også med de gamle bildene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi ikke en egen tråd her også med de gamle bildene?

 

Det har du helt rett i Robin, men de som ikke vet hvordan (eller gidder) å scanne inn en haug med papirbilder, syns kanskje det er enklere å ta med gamle papirbilder på treff!!! : klø :

 

Ellers er det treff til Tirsdag!!! : vinke :

 

Møt opp, eller vær firkant!!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men må bli ferdig på jobb først. Kommer rett over kl 21.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi ikke en egen tråd her også med de gamle bildene?

 

Kommer du på no lokallagstreff igjen snart eller???? (Og nok en gang gratulerer : rock :: rock :: rock :)

 

Jeg kommer, men må bli ferdig på jobb først. Kommer rett over kl 21.

 

Da blir det i bestefall (:P) like hyggelig som sist!!!! : smil :

 

HEYHEY, vi blir jo mange i kveld, Marius og Harald er påmeldt via facebook-gruppa!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har som vanlig, tid frem til 20:25

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har som vanlig, tid frem til 20:25

 

Du får lov til å komme tilbake etter pliktene dine da!?!?!? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du på no lokallagstreff igjen snart eller???? (Og nok en gang gratulerer : rock :: rock :: rock :)

 

Voldsomt til mas da! hehe jobben tar helt knekken på en stakkar for tiden så det er vanskelig å komme seg fra fredrikstad til ski ofte i tide. Takk for gratulasjoner, det blir spennende. Og som Marius sier bør jeg få rævva i gir å bli ferdig før august for da blir det sikkert ikke gjort en dritt...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke. Men tar en tur på Låven, så de som stiller på møte må gjerne komme ut dit å slå av en prat etterpå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEYHEY, vi blir jo mange i kveld, Marius og Harald er påmeldt via facebook-gruppa!!!

 

Er vel steng tatt i morgen...

 

Og burde ikke vi skru motor egentlig : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke. Men tar en tur på Låven, så de som stiller på møte må gjerne komme ut dit å slå av en prat etterpå!

 

Hørtes morro ut, da gjør vi plutselig det!!! : rock :

 

Er vel steng tatt i morgen...

 

Og burde ikke vi skru motor egentlig : klø :

 

Jaja, i mårra da!!! : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.