Anbefalte innlegg

Langt fra egersund?

Er nok et stykke ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ta seg en tur.. Dette høres bra ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres helt topp ut. Kommer så sant jeg er på land, og er ferdig med bilen... Må bare pusse litt pluss litt sparkling, litt maling, litt sveising og litt plasting. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg også.

Noen fra styret burde vel få lagt inn dette på terminlista også kanskje?

 

Dette hørtes meget spennende ut, det skal være en kjempe fin plass dere skal ha treff på. det er vel rundt 35 mil for oss fra Alvdal.

Skal ta opp dette på Garasje møte vi i lokallaget har hos SS-Racing 7/3-05.

 

Kan vi ikke komme så må dere ha et kjempe fint treff. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart at jeg kommer... Lurer bare på hvordan jeg skal rekke å bli ferdig med bilen til da...... Blir nok noen sene netter i april....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart at jeg kommer... Lurer bare på hvordan jeg skal rekke å bli ferdig med bilen til da...... Blir nok noen sene netter i april....

 

 

Er bare å skru hele natta det...Det skal jeg gjøre..Dette er et treff jeg skal ha med meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å skru hele natta det...Det skal jeg gjøre..Dette er et treff jeg skal ha med meg

 

Skal ikke se bort fra at det blir lite tid til søvn når 1. mai nærmer seg nei... men men. Må man så må man..................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager du en avstemmnings greie på denne tråden, Jan Brede?

Slik at vi får et viss inntrykk av hvor mange som kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at det blir lite tid til søvn når 1. mai nærmer seg nei... men men. Må man så må man..................

 

Nå blir det vel bilstereobygging også på deg før 1.Mai?

(Frank er valgt ut som Testpilot på JBL bilstereo 2005)

Blir travelt på deg. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det vel bilstereobygging også på deg før 1.Mai?

(Frank er valgt ut som Testpilot på JBL bilstereo 2005)

Blir travelt på deg. :-)

 

hehe.. jeg å er trekt ut som testpilot for JBL,fikk det største pakka.

er allerede i full gang med bygginga selv,lagd gulv,skåret til kassa,strekt kabler + div smått...

 

gleder meg å høre lyden i golfen......

 

lykke til Frank :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det vel bilstereobygging også på deg før 1.Mai?

(Frank er valgt ut som Testpilot på JBL bilstereo 2005)

Blir travelt på deg. :-)

 

Blir både styling og bilstereo til 1.mai ja. Så arbeidsledig blir jeg nok ikke de neste ukene. Skal ha en uke ferie i april, så ferdig skal jeg bli. Mangler bare et par deler av stylingen før den er klar til lakkering og montering. Dessuten så hadde det vel ikke gjort noe om snøen sa takk og farvel før jeg setter på stylingen... Har litt dårlig erfaring med snø/is og lave biler.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir både styling og bilstereo til 1.mai ja. Så arbeidsledig blir jeg nok ikke de neste ukene. Skal ha en uke ferie i april, så ferdig skal jeg bli. Mangler bare et par deler av stylingen før den er klar til lakkering og montering. Dessuten så hadde det vel ikke gjort noe om snøen sa takk og farvel før jeg setter på stylingen... Har litt dårlig erfaring med snø/is og lave biler.....

 

Deler av anlegget har kommet. (verdi 30000,-)

Mangler sub + fronsettet (regner med at det kommer på tirsdag)

Ringer deg da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. jeg å er trekt ut som testpilot for JBL,fikk det største pakka.

er allerede i full gang med bygginga selv,lagd gulv,skåret til kassa,strekt kabler + div smått...

 

gleder meg å høre lyden i golfen......

 

lykke til Frank :D

 

Takk for det...

Du har nok kommet litt lenger enn det jeg har.. Har ikke engang fått hentet anlegget...... Skal jobbe i påsken så starter byggingen

uka etter. Skal bli godt å få byttet ut det originale anlegget ja, og gleder meg til å høre lyden.

Kommer du til Leira 1. mai?? hadde vært kult å sett hvilke løsninger andre har gått for i monteringen.

 

Lykke til videre med ditt prosjekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deler av anlegget har kommet. (verdi 30000,-)

Mangler sub + fronsettet (regner med at det kommer på tirsdag)

Ringer deg da!

 

Høres bra ut.. snakkes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det...

Du har nok kommet litt lenger enn det jeg har.. Har ikke engang fått hentet anlegget...... Skal jobbe i påsken så starter byggingen

uka etter. Skal bli godt å få byttet ut det originale anlegget ja, og gleder meg til å høre lyden.

Kommer du til Leira 1. mai?? hadde vært kult å sett hvilke løsninger andre har gått for i monteringen.

 

Lykke til videre med ditt prosjekt.

 

Har nok ikke kommet så langt selv og jeg sitter med det samme anlegget som du har fått. men har ikke fått bassera,sikringsholderen + klemmer,men restene er motatt og hentet hos forhandler.

Kommer nok i påskeuka håper jeg.

 

Har begynt å lage gulv i bilen og i dag har jeg og en kompis begynt å lage kassa men skruer og silikon må handles inn.

 

Har forøvrig montert den nye cd spillern og trekt den "lille" pluss kabelen på 53,5kvadrat mm,DÆVEN for en kabel. Samt alle phono er trekt opp.

 

Kommer kanskje til valdres ja,kommer ann på hvem fler fra mitt området som skal dit da det er kjett å kjøre alene og slikt. Men time wil showe....

Gøy å se andres prosjekter ja :D

 

bilder osv kan ses på tråden min på bilforumet.net,linken står i signaturen min under her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er 'din kant av landet'? Nord for Saltfjellet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er 'din kant av landet'? Nord for Saltfjellet?

 

???? hvem spør du?? meg ?? isåfall er "min kant av landet" på hamar,vis det hjalp... hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok ikke kommet så langt selv og jeg sitter med det samme anlegget som du har fått. men har ikke fått bassera,sikringsholderen + klemmer,men restene er motatt og hentet hos forhandler.

Kommer nok i påskeuka håper jeg.

 

Har begynt å lage gulv i bilen og i dag har jeg og en kompis begynt å lage kassa men skruer og silikon må handles inn.

 

Har forøvrig montert den nye cd spillern og trekt den "lille" pluss kabelen på 53,5kvadrat mm,DÆVEN for en kabel. Samt alle phono er trekt opp.

 

Kommer kanskje til valdres ja,kommer ann på hvem fler fra mitt området som skal dit da det er kjett å kjøre alene og slikt. Men time wil showe....

Gøy å se andres prosjekter ja :D

 

bilder osv kan ses på tråden min på bilforumet.net,linken står i signaturen min under her....

 

 

Det tar vel ikke mer enn 1,5t å kjøre fra hamar til Valdres.

Så vidt jeg vet er det folk fra Mjøsa lokallag som skal oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal ha møte ang treffet i morgen (30/3) så da kommer det mer info etterhvert.

Med veibeskrivelser osv.

 

(kommer evt. til å legge ut en ny tråd med avstemingsgreier, slik at vi får et viss inntrykk av hvor mange som kommer.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

???? hvem spør du?? meg ?? isåfall er "min kant av landet" på hamar,vis det hjalp... hehe..

 

 

Jeg blir med jeg vettu Raymond.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med jeg vettu Raymond.. ;)

 

Det er BRA!!! men det står mellom 2 ting med meg,enten:

 

1: treffet på Valdres

 

eller

 

2: Mjøsa rundt på MC (hvis jeg får tak i MC)

 

Kommer til å velge alternativ 1! tenker jeg...

 

flere fra hamar7mjøsområdet som skal være med da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansen er nok stor for at jeg og dama drar oppover.

Bruker ca 1,5 time fra Moelv til Leira. (Familien min har hytte der så har kjørt der MYE :))

 

Dama kjøper visst VAG muligens nå så da er jeg back in the gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer.... bilen skal til lakk om en uke i dag så da er den vel snart klar;);););) Gleder meg sinnsykt mye;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjem, med forhåpentlegvis nylakka bil (60% av bilen)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kommer Lørdags kvelden..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.