Anbefalte innlegg

Har også bestilt 7 manns :) Detta blir morsomt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ikke en vannslange på treffområdet? Det holder med en slange for meg (bare den ikke er giftig), og blir det i overkant sosialt på lørdagen, så er det ikke sikkert at man bør kjøre så langt før 9 om morgenen?

 

Ikke på treffområdet, men hører du på campingen får du sikkert låne der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ikke en vannslange på treffområdet? Det holder med en slange for meg (bare den ikke er giftig), og blir det i overkant sosialt på lørdagen, så er det ikke sikkert at man bør kjøre så langt før 9 om morgenen?

 

Om jeg har forstått dette riktig: Så blir treffet inne på området der hvor bilene blir ståendes om natta innelåst!???

 

Om det så er, har jeg tenkt å vaske bilen på lørdag, før jeg setter den bort. Da trengs det ikke vask på søndags morran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg har forstått dette riktig: Så blir treffet inne på området der hvor bilene blir ståendes om natta innelåst!???

 

Om det så er, har jeg tenkt å vaske bilen på lørdag, før jeg setter den bort. Da trengs det ikke vask på søndags morran.

 

Stemmer det!

 

God ide`

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare helt genialt :D Slipper å tenke på at en skal ut å kjøre om morran ;)

 

Og ettersom jeg forstår, så ligger alt dette klin samlet, altså utstillingsområdet, og begge campingene. Men hvordan er veien ned dit!? Og hvor tar du av!? Kjører ofte forbi der, men står helt stille nå. Er det over "gamle" jernbane linja der!? Like bortafor Kiwi!? Eller er jeg på bærtur nå kanskje? :D

 

Edit: Har dere tenkt noe på å organisere parkeringene inne på den plassen på noe måte!!?? Eller stabler dere det sammen om morran på søndagen!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et lite kart (ja, jeg har ikke et bra tegneprogram)

Det ble litt lite

th_New Picture (1).gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Har dere tenkt noe på å organisere parkeringene inne på den plassen på noe måte!!?? Eller stabler dere det sammen om morran på søndagen!?

 

Det er tenkt på.. Bilene blir plassert i 2 rekker.. en rekke for vw og en for audi.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare helt genialt :D Slipper å tenke på at en skal ut å kjøre om morran ;)

 

Og ettersom jeg forstår, så ligger alt dette klin samlet, altså utstillingsområdet, og begge campingene. Men hvordan er veien ned dit!? Og hvor tar du av!? Kjører ofte forbi der, men står helt stille nå. Er det over "gamle" jernbane linja der!? Like bortafor Kiwi!? Eller er jeg på bærtur nå kanskje? :D

 

Stemmer. ved avkjøring til Gol, kjør så 70m ta til høyre,kjør så ca 300m rett fram til askoplassen.

Campingen ligger til venstre for Asko ca 50 m( !grusvei!)

 

OBS-OBS-OBS

Vær varsom på telehiv over Tonsåsen(dvs. mellon Dokka-Aurdal)

og på E-16 ved Sperillen (dvs mellom Hønefoss og Nes i Ådal)

Det samme gjelder sør for Bagn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS-OBS-OBS

Vær varsom på telehiv over Tonsåsen(dvs. mellon Dokka-Aurdal)

 

Tru meg, det skal jeg væra.... Har kjørt ett par ganger for mye sånn sett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er " mitt hjemmesnekra" kart

 

Der det er sort ring rundt er treffområdet!

kart2.GIF

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også bestilt 7 manns :) Detta blir morsomt :)

 

Gleder meg sinnsykt.. Blir bra detta;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på enda en ting her i stad når jeg dreiv å skrudde.

 

Med tanke på alle de suline bilene som det er så mange av oppi der, (ref Ascona og gamle Volvoer, som jeg har sett HVER gang jeg har kjørt forbi) HÅPER jeg dere får publisert dette veldig bra oppi der. Aviser, postere og alt som er..? :)

 

Trenger helt sikkert flere medlemmer "oppi" der også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på enda en ting her i stad når jeg dreiv å skrudde.

 

Med tanke på alle de suline bilene som det er så mange av oppi der, (ref Ascona og gamle Volvoer, som jeg har sett HVER gang jeg har kjørt forbi) HÅPER jeg dere får publisert dette veldig bra oppi der. Aviser, postere og alt som er..? :)

 

Trenger helt sikkert flere medlemmer "oppi" der også : ja :

 

Ascona er nesten helt borte, det er vel max 3 stk 240 igjen (heldigvis)

 

Vi har hengt opp plakater i hele Valdres.

Har annonse i lokalavisen "VALDRES" samt kontaktet både Oppland-Arbeiderblad og "Valdres" ang repotasje.

 

Eneste vi venter på er å bli godkjent som lokallag.(har ventet ca 4 mnd på d)

Er ca 12 stk. som møter opp på møtene våre, og det er før vi har fått medlemslistene fra styret, så det lover bra)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal kjøre på søndags mårrå`n opp til treffet fra Hamar og de traktene der omkring. Tenkte vi kanskje kunne kjøre flere biler sammen/ kolonne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ikke en vannslange på treffområdet? Det holder med en slange for meg (bare den ikke er giftig), og blir det i overkant sosialt på lørdagen, så er det ikke sikkert at man bør kjøre så langt før 9 om morgenen?

 

Det er desverre ikke vaske muligheter på campingen eller på treff området, men hvis du reiser til Fagernes (par. min unna) kan du spyle bilen din på shell eller esso (på lørdagskvelden)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har plass til en bakfanger til en golf som skal oppover til valdres fra Drammen? muligens kanskje en person fra forumet her også?

 

pm meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal kjøre på søndags mårrå`n opp til treffet fra Hamar og de traktene der omkring. Tenkte vi kanskje kunne kjøre flere biler sammen/ kolonne

 

 

Kanskje, blir enten da eller lørdag kveld....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt oppdatert info:

 

Strandefjorden hytte og fritidsenter er nå fullbooket (!)

Alle sengeplasser har gått til folk fra klubben da dansegallaen ble avlyst... Vi får teltet på campingen for oss selv med ølservering og det hele.

 

Det kan være smart om dere har med dere dynetrekk eller sovepose da campingen ernoe dårlig utstyrt i så måte...

 

Det vil bli solgt pølser og brus på treffet.

 

Det vil også bli loddsalg med flotte premier, blandt annet dvd-spiller og skjerm til bil, samt siemens mobiltelefon med kamera etc.

 

Vi satser på bra vær og håper på bra oppmøte !

 

Mvh

Valdres/indre Sogn lokallag (?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg... Alt er klappet og klart... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er klar som et egg jeg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også klar som en vegg. : klø :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FA******N...

Har ikke sjanse til å bli ferdig til i morgen..

Får nok komme sterkere tilbake.

Bilen er nok tidligst ferdig til torsdagen... : mad :

Ja,ja. Får vel haike meg opp med T4-Tommy... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner treff følelsene å komme her også gitt:D Håper bare været blir litt bedre enn i dag:(

 

Har akkurat levert bilen på nok en oppshining. Nå blir det show-shine:D:D:D

Skulle legge på en voks som koster 1000kr for 2 dl...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.