Anbefalte innlegg

Får da håpe det blit LITT bedre vær da... Akkurat avfetta bilen og skal ut og polere nuh.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir bra vær.. uansett så er det spådd bare 1mm nedbør på søndag da....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nok be om unnskyldning på forhånd.

 

Jeg har akkurat kommet hjem, og bilen min står igjen på jobb i håp om at det blir finvær i morgen. Og er dette noe å be om unnskyldning for, spør dere kanskje?

Og da svarer jeg, "nei, kanskje ikke".

Men grunnen til at den står igjen på jobb er at jeg har fått frisket opp lakkforseglingen på den, så jeg kan ikke vaske den igjen på en uke.

 

Så det jeg egentlig ber om unnskyldning for er at det er mulig bilen må være møkkete på treffet, og det liker jeg ikke. Derfor hadde det vært mye bedre om det blir litt bedre vær, så veiene tørker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet 6 biler til campingen.. så dette lover bra!!

(3 fra Oslo og 3 fra trondheim)

Vi får bare håpe at det blir oppholdsvær på Søndag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får bare håpe at det blir oppholdsvær på Søndag!

 

Får håpe det blir opphold og tørr vei i morra og spør du meg men... "Greit" å kjøre fra Leira til Fagernes for å vaske, men jaggu er det kjedelig om det sku være bløte veier på tur tilbake til Leira....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet 6 biler til campingen.. så dette lover bra!!

(3 fra Oslo og 3 fra trondheim)

Vi får bare håpe at det blir oppholdsvær på Søndag!

 

Og MANGE kommer det i morra! : ja : Begynner å glede seg nå... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte opp i regnværet i går. I tillegg var det litt vei arbeid opp Tonsåsen. Dårlig kombinasjon. :(

Bilen ble møkkete ja.

Så ellers en godt bulka rød golf pinkfloyd og en avskilta jetta. Så ingen klubb merker på noen av de......

Men kjør forsiktig oppover det kan hende onkel har kontroll i dag også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nok be om unnskyldning på forhånd.

 

Jeg har akkurat kommet hjem, og bilen min står igjen på jobb i håp om at det blir finvær i morgen. Og er dette noe å be om unnskyldning for, spør dere kanskje?

Og da svarer jeg, "nei, kanskje ikke".

Men grunnen til at den står igjen på jobb er at jeg har fått frisket opp lakkforseglingen på den, så jeg kan ikke vaske den igjen på en uke.

 

Så det jeg egentlig ber om unnskyldning for er at det er mulig bilen må være møkkete på treffet, og det liker jeg ikke. Derfor hadde det vært mye bedre om det blir litt bedre vær, så veiene tørker.

 

Veien er tørr nå ihverfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer seg fort nå.. Vi setter nesa oppover om 3.5 time : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bare en dusj igjen, så er vi på tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar straks fra Oslo.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ta masse bilder folkens! synd jeg ikke reiser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en helaftens fest så kommer jeg! Hvis jeg ikke har sovnet da..? :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

setter meg inn i bilen som muligens skal kondemnesres å kjører oppover i morgen tidlig.. (i dag, klokka er over 00:00), så for de som kommer så er det bare å si "vi sees"!

 

Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi hjemmat igjen.. Skallebank og sliten.. hehe.. Var heldig med været da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder å legge ut da?? Må se hva jeg gikk glipp av. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger bilder på Mediaforumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten se hva jeg gikk glipp av selv. huff, hadde SÅÅÅ lyst til å dra men så var jeg på slik utdrikkningslag i går så var nok ikke kjørbar før langt utpå dagen i dag.

 

Link til den siden med bilder eller??

 

gidder ikke lete...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten se hva jeg gikk glipp av selv. huff, hadde SÅÅÅ lyst til å dra men så var jeg på slik utdrikkningslag i går så var nok ikke kjørbar før langt utpå dagen i dag.

 

Link til den siden med bilder eller??

 

gidder ikke lete...

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24861

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som arrangerte treffet: TUSEN TAKK for ett flott arrangement, dette er ett av de beste vw treffene jeg noen sinne har vært på, en perle av en campingplass dere hadde valgt ut og et meget velorganisert treff.

 

Synes dette er MEGET imponerende med tanke på at det var første gang dere organiserte noe slikt, meget meget bra initiativ!

 

Dette blir nok en suksess neste år og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var meget bra detta ja, blir vel fast på plakaten i årene som følger og detta da.

 

Sol, camping, biltreff og øl er alltid en suksess det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som arrangerte treffet: TUSEN TAKK for ett flott arrangement, dette er ett av de beste vw treffene jeg noen sinne har vært på, en perle av en campingplass dere hadde valgt ut og et meget velorganisert treff.

 

Synes dette er MEGET imponerende med tanke på at det var første gang dere organiserte noe slikt, meget meget bra initiativ!

 

Dette blir nok en suksess neste år og :)

 

Må bare si meg enig med Ole her, det var virkelig topp.... Bra jobba... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for knallbra treff! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil herved gratulerere arrangørene med et vellykket treff etter utsagnene her på forumet å bedømme. Dere var forholdsvis heldig med været, og det er vesentlig ved utearrangementer i Norge. Jeg tror dere har mulighet til å trekke bra med VW/Audi-interesserte med en beliggenhet "midt-i-sør-norge". Dette skulle kunne tilsi et relativt godt besøk også i fremtiden, gratulerer !

 

Ut fra bildene kan en se at enkelte tilreisende kan ha "slurvet" med oppholdet siden det er blitt benyttet et brannslokkings-apparat. Slike hendelser KAN være uhell, men hvis det ikke er det, kan dette stigmatisere klubben og skape problemer for arrangøren ved en senere anledning. Det er alltid lite trivelig å "rydde opp" etter uvettig adferd på overnattingssteder, det VET jeg. Så derfor er det særlig viktig å opptre som om vi hadde ansvaret for arrangementet selv, og skape minst mulig problemer for (hver-)andre.

 

Lykke til ved en senere anledning, håper det økonomiske gikk bra, selv uten "lokallagsstøtte", men med mye annen psykologisk støtte ihvertfall fra meg, selv om jeg valgte et familiebursdaglag i dag, 1.5.05. Hilsen John K.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.