Anbefalte innlegg

Ja, hva gjorde den der? Skikkelig HARRY!!!!!

 

helt enig, skikkelig HARRY...

Hadde jeg vært han hadde jeg solgt den bilen, kjøpt meg a6, og montert felger på den...

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo ha litt show da..

jeg hadde ikke noe i mot det..å heller ikke noen andre av di jeg kjenner tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ingenting i mot en liten burnings ;)

Kan bli litt ensformig å gå å se på biler hele dagen, og da kan det jo være greit med litt action ;)

Overlegen bil du har, Casper! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen må jo stå for litt burning på disse treffa, blir litt kjedelig å se på alle disse Fine bilene som står helt rolig hele dagen...

 

Likte du ikke den lille spinninga mi, så trenger du iallefall ikke møte opp på GATEBIL...;)

 

Fikk inntrykk av at folk likte det jeg..hehe, passet jo selfølgelig på å ikke plassere gummi på noen av de bilene som sto på utstillingsomerådet..

 

Mvh..

 

Mc Gummi

 

Nå var det vel heller ikke det det handlet om.... Er vel ingen av oss som har noe imot spinning i utgangspunktet. Men nå har det seg slik at det er ikke vi som eier plassen vi hadde utstillingen på.. Det er ikke alle som liker den slags merker... Heldigvis gikk det bra, og vi får låne plassen igjen neste gang.

 

Ett annet aspekt ved dette er eventuelle skriverier i lokalavisen om slike aktiviteter ved våre treff.... da blir vi fort sammenlignet med, og satt i samme bås som opel motorstopp gutta. Noe vi absolutt ikke vil !!!

 

Det gikk bra denne gang... men som sagt er dette ting vi helst ikke har på våre treff.

 

mvh.

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk tenkt å la bilen min stå inne på plassen fra lørdag til søndag.

Kom akkurat rett før smultringene ble laget. Siden dette var mitt første treff og jeg ikke var sikker på nivået valgte jeg å dra igjen og heller komme søndag morgen med bilen.

Hadde ikke lyst til å la bilen min stå inne på det området hvis det var på gatebil og streetmeet nivå klubb treffene ble arrangert.

(Ja jeg vet at bilen min ikke er verdens peneste.)

 

Ja det er kult å se på burning og donuts men ikke på en så liten plass med såpass mange andre biler tilstede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at slik hører hjemme på Gatebil og der det er ment for, IKKE på en utstillingsplass som man har lånt av private. Dette kunne ha skadet arrangøren slik at de ikke får låne plassen neste gang, nå gikk det heldigvis ikke slik.

 

Det er hverken av klubbens eller arrangørenes interesse at slik forkommer på våre treff, det setter bare klubben i dårlig lys.

 

Så mye negativ omtale burning og streetmeet (ja, veit avisene skriver som oftest bare piss), så er det ikke bra at VACN assosieres med dette.

 

Håkon har talt... :ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk tenkt å la bilen min stå inne på plassen fra lørdag til søndag.

Kom akkurat rett før smultringene ble laget. Siden dette var mitt første treff og jeg ikke var sikker på nivået valgte jeg å dra igjen og heller komme søndag morgen med bilen.

Hadde ikke lyst til å la bilen min stå inne på det området hvis det var på gatebil og streetmeet nivå klubb treffene ble arrangert.

(Ja jeg vet at bilen min ikke er verdens peneste.)

 

Ja det er kult å se på burning og donuts men ikke på en så liten plass med såpass mange andre biler tilstede.

 

Burninga som det blir snakket om ble vel gjort midt under treffet? :)

Og ikke på lørdagen.

Det som ble gjort da vet jeg ikke noe om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burninga som det blir snakket om ble vel gjort midt under treffet? :)

Og ikke på lørdagen.

Det som ble gjort da vet jeg ikke noe om.

 

Det stemmer. Men det var den samme sorte pick up'n som gjorde det.

Og det ble fortsatt gjort inne på treff området som Valdres gutta hadde fått lånt til treffet.

 

Og det førte til at jeg syntes det var tryggere å la bilen min stå ved hytta (i Aurdal) fra lørdag til søndag enn å la den stå på treff området.

Men som sagt dette var mitt første treff så det er mulig jeg over reagerte litt.

 

Og det la jo liksom heller ikke standarden for treffet (som forøvrig var veldig bra).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... satan hva folk er negative da...:)

 

men da skal jeg ikke gjøre det neste gang...;)

 

(på treffomerådet...hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.