Anbefalte innlegg

Spotta en Mørkblå A4 Avant med klubbmerker og pene felger, på riksvei 159 like før bergheim rundt 9 på mandagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart a3 ved Morten,s kro gjelleråsen rund klokka 14 00 i dag. Lurer på om det var Jan- Tore Aasen. Den var lekker den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en a8 ved rånosfoss i dag. med en mercedes varebil som lå opp i rompå på han å tuta. han i a8 stoppa å hoppa ut å kjefta som bare det :P tror ikke han andre tuter på han noe mer. hehe lå bak merca å tenkte jeg skulle tute jeg også til jeg så han i a8 :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha tuta du også da og spurt om han hadde rotet bort gass pedalen sin:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart matt S8, med svarte TSW felger, på Møller bil Romerike i går ettermiddag. Var ingen merker på den, men er det noen her inne sin? BP skilter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en sølv RS2 sedan ved A-hus i går kl 2300. Såvidt jeg vet så går det 2 sølv RS2 sedaner i klubben her. Den Ola G Bråten solgte og en til jeg ikke husker hvem har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Henrik i Golfen på karihaugen for 1 liten halvtime siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha tuta du også da og spurt om han hadde rotet bort gass pedalen sin:)

 

hehe han var stor som et fjell så jeg lot det være :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Henrik i Golfen på karihaugen for 1 liten halvtime siden.

 

Det kan stemme, måtte vaske bilen og da finnes det bare 1sted som er bra nok og det er shell på karihaugen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en hvit Scirocco i Sinsenkrysset ca. 16.30 i dag. Senket, sotet og sorte 19" med hvit pinstripe. Dritfin bil med klubbskiltholder, men ingen klubbmerker. Var en jente som kjørte den, men jeg kjente hverken igjen bil eller fører : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var på hadeland;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en hvit Scirocco i Sinsenkrysset ca. 16.30 i dag. Senket, sotet og sorte 19" med hvit pinstripe. Dritfin bil med klubbskiltholder, men ingen klubbmerker. Var en jente som kjørte den, men jeg kjente hverken igjen bil eller fører : rolleyes

 

Det var meg! Var det du som lå foran med RJ reg nr eller noe sånn? Sølvgrå Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var meg! Var det du som lå foran med RJ reg nr eller noe sånn? Sølvgrå Audi?

 

Det var meg ja ;)

 

Visste ikke du kjørte Rocco, ellers hadde du fått en hilsen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan stemme, måtte vaske bilen og da finnes det bare 1sted som er bra nok og det er shell på karihaugen;)

 

Helt enig!

 

Jeg spottet for så vidt to stk. Golfer der igår. En sølv Golf 4 Gti (vekslet noen ord med han), og en hvit Golf 6. To meget tøffe Golfer! :) Begge er medlemmer her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var meg ja ;)

 

Visste ikke du kjørte Rocco, ellers hadde du fått en hilsen : vinke :

 

Det gjør jeg vettu! Tenkte det var noen i klubben, men finnes mange biler med vacn skilter som ikke eies av medlemmer lenger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fler som har sett en sort scirocco med helt ødelagt "ny" eksos med tilhørende "åpen bakfanger" og har 3 felger + 1felg combo?

 

Noe av det tristeste jeg har sett på en såpass ny bil ihvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fler som har sett en sort scirocco med helt ødelagt "ny" eksos med tilhørende "åpen bakfanger" og har 3 felger + 1felg combo?

 

Noe av det tristeste jeg har sett på en såpass ny bil ihvertfall...

 

Den så jeg på vei mot Majorstua her en dag... lurer på om det var den jeg spurte Marius C om?! En med masse hester i, og det var et eller annet tull med den i fht noe garantigreier...eller kanskje jeg husker feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en mørk lilla Polo Mk1 måtte det vel være på AEO (Albert E Olsen) ved Knud Bryns vei på Ulven da jeg var på vei for og kjøpe kunsj idag.

Polert bur med kantfelger med spikes så jeg, BN registrert mener jeg og huske., Noen innpå her? :)

 

Så tøff ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes kjent ut : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den din eller Ola? Jobber du på AEO kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som Runar Jensen sin polo.

Han jobber på AEO

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet foresten Kjella i Strømmen i stad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En eller annen med Golf 1 med rustpanser og takstativ hilste på meg i Lillestrøm idag.

 

Noen her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.