#326 Skrevet Juli 11, 2010 Jepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Juli 11, 2010 Tipper dette KAN være en her inne som heter Pål Andreas Kalin; han har en 78 Derby som jeg mener er rød og kan stemme med location. Grinda har vært min hvis dette er samme bilen Var sinnsykt stilig, og perfekt høyde på bilen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Juli 11, 2010 Eneste jeg vet om her ine som har rosa mini er Nina Marie. Siden du avsluter med ett smil og Mini ikke er vag bil regner jeg med det er hun du spotta?? Men den har hun vel solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Juli 11, 2010 spotta en grise lekker a4 b7 svart med gule lamper fremme og Menz-Amg felger både idag på tåsen ved 16tiden og igår (torsdag/fredag) parkert bak marius sin hvite rocco på autoarena Det er en kollega sin. Den har blitt steintøff med noen enkle grep. Jeg satt på da vi møtte deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Juli 11, 2010 Blå firedørs G5 R32 med sykkelstativ bakpå sett i havna i Son. Da jeg bare så takprofilen trodde jeg det var en "Kopperud-edition"-bil, men da jeg kom nærmere (og så fronten) var det åpenbart hvorfor bilen hadde blåfargen sin:). På E6 rett før Mosseporten dukket det opp en passe lav, gul Duplo med Ronal Turbo. Blir glad og fornøyd av å se en så trivelig og enkelt modda bil (en biltype som for meg var kjærlighet ved første blikk da de kom). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Juli 12, 2010 Det er en kollega sin. Den har blitt steintøff med noen enkle grep. Jeg satt på da vi møtte deg. er det 19'' de amg'ene eller vi har kontor på andre sia av shellen så sitter å sikler på både den og candy'en din. har du forresten bytta til porsche drivverk eller har du bare fått på kalippere. stein tøff den å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Juli 12, 2010 er det 19'' de amg'ene ellervi har kontor på andre sia av shellen så sitter å sikler på både den og candy'en din. har du forresten bytta til porsche drivverk eller har du bare fått på kalippere. stein tøff den å Porsche drivverk på en FWD rocco? Snakker om ombygging det hadde vært. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Juli 12, 2010 Porsche drivverk på en FWD rocco? Snakker om ombygging det hadde vært. tenkte på fra navet og ut. vet jo om folk med drivverk fra porsche på en gammel rocco inkl. bakhjulsdrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Juli 12, 2010 "Kopperud-edition"-bil Jeg er ny her, men snakker du nå om en normal femmer forkledd som R32? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Juli 12, 2010 Traff en fin S3 ved Ullevål Stadion på torsdag. Vanskelig å ta bilde når man kjører! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Juli 12, 2010 "Kopperud-Edition" er kjælenavnet på kampanjemodellen R-TSI som var en spesialmodell kun levert i Norge med R32-blåfargen (og en bråte med finfint utstyr). Det er slike biler jeg er vant med å se når jeg ser G5 med slik farge. Til å begynne med så jeg bare takprofilen. Derfor måtte jeg nærmere for å se at akkurat denne bilen var ekte vare:). Kjælenavnet kommer fra Jan Tore Kopperud, som er produktsjef hos Møller, og som bestemte spesifikasjonene på denne spesialmodellen. Ikke gæli' å på en måte få en bilmodell oppkalt etter seg;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Juli 12, 2010 er det 19'' de amg'ene ellervi har kontor på andre sia av shellen så sitter å sikler på både den og candy'en din. har du forresten bytta til porsche drivverk eller har du bare fått på kalippere. stein tøff den å 8,5x19" AMG reps ja. Takk takk. Bare kaliperne som er ekte Porsche. Passer rett på originalt hjullagerhus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Juli 13, 2010 spotta crossen til knut erik utenfor jobben til fruen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Juli 13, 2010 Hm rart det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Juli 13, 2010 Passerte Bård Christiansen i den fine New Beetle'n ved Mortensrud, jeg i Andreas Westby sin Audi 80 Quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Juli 15, 2010 sto en 5'er golf orange speed parkert ved siden av meg istad:p Nr 17 av 100 og med klubbmerke i bakruta:p meget pen bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Juli 19, 2010 Spottet en viss lav blå CrossPolo på Økern/Ulven for et kvarter siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Juli 19, 2010 Hun jobber der så ganske vanlig å spotte den der vil jeg tro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Juli 19, 2010 Skjønner. Da ser jeg den sikkert mer, for min jobbvei ble plutselig lagt om der på grunn av ombyggingen på Økern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Juli 19, 2010 Grovan ble spottet noen timer tilbake utenfor veikroa i Alvdal, ellers så var det to grå lyn som passerte jula tett etterhverandre kl 1900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Juli 19, 2010 Grovan ble spottet noen timer tilbake utenfor veikroa i Alvdal, ellers så var det to grå lyn som passerte jula tett etterhverandre kl 1900 Hehe. Yey! jeg ble spotta midt i norge! ikke værst må jeg si På tur fra Trøndelag trengtes varm-mat Var du på vei nordover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Juli 19, 2010 Jeg var på tur hjem ifra en langweekend på Røros så gikk samme veien tydeligvis. Var bare hamstring av drikke på oss, maten ble inntatt på basthjørnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Juli 20, 2010 Møtte en hvit Scrirocco med sort tak og sorte felger med rød ring på ved Tøyenkrysset litt over fire i dag. Finner den ikke på forumet, men noen som vet om det er en klubbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Juli 21, 2010 Spottet denne på rælingen kommune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Juli 22, 2010 Audi A8L W12 Quattro spottet på Gjøvik i går kveld. Skikkelig dårlig bilde da jeg tror eieren sto rett ved siden , så turte ikke gå så nærme for å ta et ordentlig bilde:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...