#151 Skrevet April 15, 2010 Lå etter polon din Knut-Erik ut av ekebergtunellen i dag i halv 12 tiden ca;) mot sentrum. Tror ikke det var du som kjørte;) Nei var nok fruen som var ute på tur da ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet April 16, 2010 Spottet en Audi A8 V10 med kjeramiske bremser utenfor jobben i går: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet April 16, 2010 Også kalt S8;) Feit bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet April 17, 2010 Haha, ja, det stemmer nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet April 17, 2010 Møtte på en rød einser med ronal ls felger på ring 3 ved radiumhospitalet i dag:) Såg bilen på vårmønstringa til DAV i fjord, men har ikke fått med meg hvem som eier den, fin bil i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet April 17, 2010 Møtte på en rød einser med ronal ls felger på ring 3 ved radiumhospitalet i dag:) Såg bilen på vårmønstringa til DAV i fjord, men har ikke fått med meg hvem som eier den, fin bil i alle fall! Det er Odd Borgar Jølstad sin orginale Pirelli Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet April 19, 2010 Møtte en mørkegrønn matt Golf mk2 Country ved Storo i dag, KF skilt. Noen her sin? Aldri sett de live før, var en snodig sak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet April 20, 2010 Etter en kjapp tur/retur Gøteborg passerte jeg vel Alexander Bjerke Hansen sin RS4 ved E18 litt etter midnatt... Regner med det er den sorte med S-sentrum/AudiSentrum plater iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet April 20, 2010 Har for andre uke på rad møtt en hvit femmer som er senket og kjører med US-kjørelys i front nedenfor Lutvann skole litt etter 19. Tøff bil, noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet April 20, 2010 Har for andre uke på rad møtt en hvit femmer som er senket og kjører med US-kjørelys i front nedenfor Lutvann skole litt etter 19. Tøff bil, noen her? Thats me:) bor der oppe;) Du kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet April 20, 2010 Mørkegrønn Polo 6n2, foreløpig alt for orginal Skal prøve å hilse neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet April 20, 2010 Mørkegrønn Polo 6n2, foreløpig alt for orginal Skal prøve å hilse neste uke Ja det får du gjøre:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet April 20, 2010 Stian ble spottet i dag mens han lagde kø på Helsfyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet April 20, 2010 Igår ble han spottet mens han sto ute å røyket i arbeidstiden!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet April 21, 2010 Etter en kjapp tur/retur Gøteborg passerte jeg vel Alexander Bjerke Hansen sin RS4 ved E18 litt etter midnatt...Regner med det er den sorte med S-sentrum/AudiSentrum plater iallefall. Det stemmer veldig bra hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet April 21, 2010 Igår ble han spottet mens han sto ute å røyket i arbeidstiden!! Og i dag ble han spottet ulovelig parkert utenfor tattoo-studioet til dama;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet April 21, 2010 Spotta Kenneth i Touranen både i går når jeg gikk tur med hunden og i dag når jeg kjørte forbi han. Hilste begge gangene men han er så selvopptatt at han er mere interesert i å se sitt eget annsikt i speilet enn å se folk hilse på han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet April 21, 2010 Spotta Kenneth i Touranen både i går når jeg gikk tur med hunden og i dag når jeg kjørte forbi han. Hilste begge gangene men han er så selvopptatt at han er mere interesert i å se sitt eget annsikt i speilet enn å se folk hilse på han:) Hadde du fulgt med så hadde du sett at jeg blunka på deg i sta Men er vel ikke så enkelt å se i daglys for gamle folk Hvor rusla du med bikkja forresten??Var når jeg passerte fotballbanen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet April 21, 2010 Nei jeg var nesten i fotgjenger overgangen 50 meter bak der jeg møtte deg i sta når jeg møtte deg med bikja. Pleier og krysse veien der og gå bak leveggene på vei tilbake. Men det var mørkt da. Var jo sent når jeg så deg i går. Rundt 12 på kvelden eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet April 21, 2010 Nei jeg var nesten i fotgjenger overgangen 50 meter bak der jeg møtte deg i sta når jeg møtte deg med bikja. Pleier og krysse veien der og gå bak leveggene på vei tilbake. Men det var mørkt da. Var jo sent når jeg så deg i går. Rundt 12 på kvelden eller noe. Ja det kan nok stemme det rundt den tiden der Så deg i sta ihvertfall: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 21, 2010 Ja det kan nok stemme det rundt den tiden der Så deg i sta ihvertfall: vinke : Passerte deg også på mandag, du var inne på Statoil ved A-sia i 1930 tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 21, 2010 Passerte deg også på mandag, du var inne på Statoil ved A-sia i 1930 tiden... Så deg jeg vet du Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 22, 2010 Og i dag ble han spottet ulovelig parkert utenfor tattoo-studioet til dama;) Haha såppas: faint : Stemmer bra det i 19 tiden:) Hva gjorde du inni bakgata der? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet April 23, 2010 Haha såppas: faint : Stemmer bra det i 19 tiden:) Hva gjorde du inni bakgata der? hehe Nei, var vel hal 4 ca, driver å jobber i Trondheimsveien 20, som da er bygget rett ved siden av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet April 26, 2010 Spottet mange av dere på Hadeland på lørdag!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...