Høsttreff ACR 2010 Avlyst - økt baneleie...

Anbefalte innlegg

http://sommertreff.no/Nyheter/hosttreffet-avlyses-i-2010.html

 

Synd, Høsttreffet var det som var mest interessant for min del iallefall - mest kjøring og lite "ræl" utenom : rolleyes

 

 

Skjønner ikke helt hvorfor baneleien skulle gå så mye opp i år - er ikke akkurat som de har brukt så enormt mye penger på å forbedre det forfallende baneanlegget..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe bane-eierne tar til vettet når de ser at folk avlyser pga pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er vel mer enn økt baneleie. Dårlig oppmøte opplyses jo også som en av årsakene.

 

Skulle ønske det var mulig å få til ett VACN treff der igjen. Var jo helt sheriff der oppe, men sinnsykt lite folk egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd å se at anlegget forfaller slik det gjør , har tapt seg utrolig siden første gang jeg var der oppe....

 

Minnes fortsatt de rundene jeg jeg kjørte alene utpå der lørdagskvelden på Vacn treffet.

Sellfølgelig ikke så lønnsomt for klubben med så lite oppmøte , ..... men der og da var det kjempe gøy :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vi vært 50 stykk som betalte 1000,- hver så hadde vi hatt en bra helg der oppe thoug.... :)

 

Hvem er med ? Trenger 49 til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange som er helt klart er klar for et ACR treff, : vinke :, men det begynner å haste hvis vi skal få til noe iår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får håpe vi får det til på ett vis igjen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt klart med, store sjangser for at Trønderbataljonen stiller sterkt i år også ;) Uten høsttreffet er det jo mindre konkurranse mot andre også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betaler gjerne 1000 jeg:) var jo helt rart ifjor da jeg fikk et par runder helt alene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart med her ... ! Hvor skal penger inn ?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo blitt en del penere det anlegget siden rana gatebilklubb fikk banetid mot rep på anlegget på dugnad. penere = økt leie?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller også... Tipper trønderbataljonen stiller med 10-15 biler, så da er det ikke så mange igjen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vi vært 50 stykk som betalte 1000,- hver så hadde vi hatt en bra helg der oppe thoug.... :)

 

Hvem er med ? Trenger 49 til :)

 

No problem, betaler gjerne på forskudd, bindende påmelding: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo blitt en del penere det anlegget siden rana gatebilklubb fikk banetid mot rep på anlegget på dugnad. penere = økt leie?

 

Det er ikke noe form for økt leie. Det er snakk om noen økonomiske ordninger omkring det å ha publikumsarrangement etc.

 

Men folkens. Uten å gi dere falske forhåpninger prøver vi å få til noe igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må få en form for "obsjon" på en helg da. Slik at folk kan finne ut om de kan og planlegge litt anngående overnatting og slikt.

 

Tror også at det øker interessen hvis folk har en dato de kan forholde seg til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Men folkens. Uten å gi dere falske forhåpninger prøver vi å få til noe igjen.

 

Flott. Prøv å unngå perioden 31.07-21.08 :) (er i Spania siden høsttreffet så ut til å bli avlyst)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å sette opp en interresse tråd ? så kan de som er serriøst inntressert melde seg der? gjerne profilere det litt.

kan ikke huske å ha sett noe fra acr i treffpunkt? eller er det et blad jeg har gått glipp av?

er jo sikkert mange som har lyst på ett treff på acr men alle klubbmedlemmer er jo ikke innom forumet, så det er få som får med seg info rundt dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et treff på Nürburgring er jo nesten like nære for oss på sør siden av norge så kansje ikke så rart det er dårlig oppmøte:) 2 timer lengre kjøre vei bare;) Tviler på at tusenfryd hadde hatt like stor pågang om det lå i Mo i Rana.. For de som har bestemt at det skal ligge der oppe så er det bare en ting å si sett fra et rent drift økonomisk sett... FAIL! Fint sted og natur.. men om man skal ha et sånnt anlegg til å gå rundt økonomisk uten at det forfaller, så er det dumt å ha det på et så øde sted sammenliknet med andre steder i norge. Avstanden er ene og alene grunn til at jeg heller hadde dratt til nordsløyfa i et valg mellom de to..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke minst er alle de andre kostnadene mye lavere ved å dra til Nürburgring. Billigere å bo, billigere å spise, større sannsynlighet for fint vær, og nok av andre ting å finne på i området for andre som evt. er med på turen og ikke gidder å sitte og se på banekjøring hele dagen.. ;)

 

Selv om jeg personlig neppe hadde vært med på noen av delene er jeg ikke et sekund i tvil om at jeg heller hadde dratt sørover til Nürburgring enn oppover til ACR. I tillegg har man til Nürburgring strøken motorvei med en gang man kommer ut av Norge mens man til ACR må sitte og humpe på dårlig, smal, utslitt norsk vei med lave fartsgrenser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, enig i alt det der. Men tror kostnaden ved å arrangere treff på ringen er en smule dyrere.

 

Og da blir det liksom ikke VACN treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, enig i alt det der. Men tror kostnaden ved å arrangere treff på ringen er en smule dyrere.

 

Og da blir det liksom ikke VACN treff :)

 

Joa Helt enig det du sier der:) Ser at kostnader for å lage et stort treff der ville vært abnorme:) Men en felles reise ned arrangert av klubben feks med fri kjøring når det er turistkjøring der som det heter ville vel ikke blit så dyrt for klubben:) De som reiser betaler jo selv turist pass på banen og man betaler jo opphold og reise selv:) Så utgifter for klubben ville vel ikke blitt alt for mye:) Klubben kunne jo kansje gjort noen kr på det også om de trykket opp feks noen Nürburgring vacn 2010 merker eller t-skirts feks.. hadde sikkert vært populært om man var på en slik felles tur:) Sikkert feil tråd å ta det opp i men..

Poenget mitt er at noe slikt hadde ikke trengt å koste klubben så mye mere enn litt organisering så det blir en felles tur liksom. Alt annet står det enkelte medlem for selv:)

 

Kan jo diskuteres videre her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=183082

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel også litt av hensikten med et eventuelt treff på ACR å ikke arrangere et treff "kun" for de bosatt i søre del av Norge, men også å gjøre et klubbtreff litt lettere tilgjengelig for de av klubbens medlemmer som er bosatt i nordre halvdel av landet vårt også. Det er ikke "bare" 2 timer lengre til Nürburgring (enn f.eks. ACR) for de som er bosatt der ;)

 

Det er jo litt synd at en egoistisk tankegang skal ødelegge for oppmøtet på et eventuelt (ACR-)treff. Med egoistisk tankegang mener jeg at folk ikke orker å stille opp på treff pga at disse ikke arrangeres i umiddelbar nærhet av ens egen stuedør til enhver tid.

Dog tror jeg at det var flere årsaker enn kun denne som skyldtes et heller moderat oppmøte på ACR i 2009. Samtidig så tror jeg også at et ACR-treff har ambisjonene til å vokse i "størrelse" (les: antall oppmøtte) om det hadde blitt en "jevnlig tradisjon" for klubben, og at folk etterhvert kommer til å bli kjent med sin besøkelsestid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel også litt av hensikten med et eventuelt treff på ACR å ikke arrangere et treff "kun" for de bosatt i søre del av Norge, men også å gjøre et klubbtreff litt lettere tilgjengelig for de av klubbens medlemmer som er bosatt i nordre halvdel av landet vårt også. Det er ikke "bare" 2 timer lengre til Nürburgring (enn f.eks. ACR) for de som er bosatt der ;)

 

Det er jo litt synd at en egoistisk tankegang skal ødelegge for oppmøtet på et eventuelt (ACR-)treff. Med egoistisk tankegang mener jeg at folk ikke orker å stille opp på treff pga at disse ikke arrangeres i umiddelbar nærhet av ens egen stuedør til enhver tid.

Dog tror jeg at det var flere årsaker enn kun denne som skyldtes et heller moderat oppmøte på ACR i 2009. Samtidig så tror jeg også at et ACR-treff har ambisjonene til å vokse i "størrelse" (les: antall oppmøtte) om det hadde blitt en "jevnlig tradisjon" for klubben, og at folk etterhvert kommer til å bli kjent med sin besøkelsestid :)

 

det er ett litt forskjellig syn på avstander rundt om i norge, jeg stiller glatt opp om det blir treff i høst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.