Tour De Mjøsa 2010. Siste treffet nå på Lillehammer 4 September.

Anbefalte innlegg

Hva med aktiviteter på selve området også, og som ikke genererer masse skrot og søppel(men jeg er veldig positiv til både rebus, saging og spikring). Men gode gammeldagse ting som hesteskohasting med en ny vri kanskje? Finne noe annet man kan kaste og treffe på?

Jeg blir veldig mulig å stille på Hamar vertfall, og hadde vært morsomt å fått igang noen sånne aktiviteter. OG som sagt, rebus hadde vært dritskøy, aldri vært med på slikt før jeg(bortsett fra når de prøvde å sende småkorpulente almskår til skogs som barn). Nå som jeg er storkorpulent men hodet fortsatt fungerer som hos et barn, så er jeg game på bil-rebus altså! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmeste camping med hytter er Strandheim camping. har ikke vært der på 20år så hvordan hyttene er kan jeg ikke si noe om.

ca 10min kjøring fra skurven. (20min med skamsenket bil ;) ) http://www.freewebs.com/strandheim/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holding av en 19" felg på strake armer rett frem, eller så stor felg man får "lånt" til dette formålet.. :D

Og kanskje tatt det hele på "idealtid" i stedet for "lengst tid", slik at alle har en mulighet til å vinne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulighet for å telte på området? Må ha telt til Bugrun uansett....

Ellers kan jeg ta med en en dieselpistol og en bensinpistol, så kan vi ha lengekast med de....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stort sett telt på området som blir aktuellt for de fleste vil jeg tro. Hvis man såklart ikke vil dra med seg en vogn av noe slag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av camping er mulig på dette stedet. bor selv 2km unna skurven(Helgøya) og det går ann å ha med seg vogn hvis folk vil det. men telt er vel det mest ideelle her tror jeg. men det blir liksom ingen camp hvis folk skal ligge på hotell/campinghytter.:P

 

Rebus med bil høres kansje ikke så dumt ut. men jeg tror det er det, fordi veiene utpå her er ikke akkurat samme standard som andre steder, regner med at folk skal ha bilen nærmest bakken som mulig på det treffet her iogmed at det er sommer!:) men det er fullt mulig å arangsjere en rebus til fots, for det er litt blandet terreng av skog/strand og åpent-landskap.:)

 

Men det kunne ha vært muligheter for en kjøre runde med kollone kjøring for å vise oss litt frem da!:)

 

-Mats.

 

Skurven.jpg

 

Skurvenstort.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker Mats, fint du la inn et oversiktsbilde over stedet så folk kan se hvor dette er hen.

(viste det ikke selv før jeg var der en tur her om dagen) :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten fælt å si det, men har faktisk ikke vært på Helgøya før for et par uker siden når jeg skulle være med å se på Skurven - og jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket! Til tross for navnet (som ikke akkurat høres ut som et vakkert sted..) så var dette altså en utrolig nydelig og idyllisk plass !! : ja :

 

Så jeg håper at alle som har mulighet setter av 24. og 25. juli for å være med oss til Hamar og deretter Skurven!

Det kommer garantert til å bli utrolig bra ! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker Mats, fint du la inn et oversiktsbilde over stedet så folk kan se hvor dette er hen.

(viste det ikke selv før jeg var der en tur her om dagen) :P hehe

Er ikke akkurat av beste kvalitet men:p bare å si ifra hvis dere trenger noe help med noe. har noen kontakter hvis det skulle være noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel også si at det selges veeelig god bakt potet i båthavna 500m unna;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel også si at det selges veeelig god bakt potet i båthavna 500m unna;)

 

Det har du heeeeelt rett i Christian!:) og mye godt øl:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du heeeeelt rett i Christian!:) og mye godt øl:p

 

HEHE.. kanskje det er en konsert der også: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE.. kanskje det er en konsert der også: vinke :

 

4 juni er det plumbo i havna der værtfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 juni er det plumbo i havna der værtfall:)

 

eheh... da stiller je hvertfall..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så klar for det treffet her, tror det blir kuuung. bare å ta kontakt hvis dere lurer på noe dere i styret.! er rimelig godt lommekjent på stedet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo utrolig bra ut, kjempe forslag i mine øyne :)

Har aldri fått gleden av å være med på noen av klubbens treff, så håper jeg er ferdig med

bilen å kan få muligheten til å slenge meg på her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå nærmer det seg Tour De Mjøsa Hamar folkens : vinke :

 

Bare en måned igjen :D

Håper mange har satt av denne helga for å være med oss på treff !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få med meg både Hamar/helgøya og Gjøvik i år :)

 

 

Om jeg skjønte riktig så er det kun ei helgøya, og den er utenfor Tingnes?

 

Er ikke så bra kjent i området men har ei campingvogn på ei strand like bortenfor Tingnes :)

 

--

Alex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post oppdatert med priser og info om premieringer. Fint om alle tar seg i nakken og kommer på treff. Vi satser hardt på at dette skal bli en riktig høydare og vi trenger DERE for å få det til. Blir dette en skikkelig hit så slår vi til enda sterkere neste år :D

 

VELKOMMEN ALLE SAMMEN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"pictures are downloading in progress"

 

 

mao, kommer snart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skikkelig lyst!

Så OM jeg dukker opp så skal jeg gjøre alt jeg kan for å kapre longest distance om ikke annet. hehe..

Men det kræsjer litt med noe familietragediegreier, men slikt har jeg vært veldig god på å skulke før, så jeg får se.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skikkelig lyst!

Så OM jeg dukker opp så skal jeg gjøre alt jeg kan for å kapre longest distance om ikke annet. hehe..

Men det kræsjer litt med noe familietragediegreier, men slikt har jeg vært veldig god på å skulke før, så jeg får se.. :)

 

da vet du hva du har å gjøre ;)

 

Hjertelig velkommen skal du være, og ta gjerne med deg flere :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg :D håper på lav bil til treffet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg skjønte riktig så er det kun ei helgøya, og den er utenfor Tingnes?--

Alex

 

 

Ja det skal stemme det :D

 

 

Velkommen alle sammen ! Vi gleder oss til å arrangere treff ! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.