#101 Skrevet Juli 24, 2010 når starter det idag? og er det noen fra Oslo som skal oppover? Kolonne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juli 24, 2010 Treffet starter 13.00 !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juli 24, 2010 (endret) Oi, er det ikke der det har pleid å vært før? Isåfall, da trenger jeg en kjapp veiforklaring:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juli 24, 2010 Er der det var i fjor jo Møller Hamar/Furnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juli 24, 2010 Var ikke der i fjor, samt at jeg skreiv litt tull på det forrige innlegget:o Så trenger fortsatt en kjapp forklaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juli 24, 2010 Ta av E6 ved statoil i nydal, ca 12 km etter brumunddal. Så første til høyre etter avkjørsel , så ser du det Mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juli 24, 2010 er omtrent der første midskille er etter brumundal http://kart.gulesider.no/m/pAbNv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juli 24, 2010 Sitter på dass og er snart klar for treff Vel møtt folkens : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juli 24, 2010 Når starter treffet i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juli 24, 2010 når folk er våkne jeg og kim rune skal reise dit å vekke folk rundt 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juli 25, 2010 Ville bare benytte denne anledningen og takke alle for oppmøte og for et knall vær vi hadde. Moro at så mange tok turen og at det faktisk var en del som var med på Skurven også Ble mye liv og folk ble bra i farta, folk gikk rebusløype, badet , turbokasting, grilling og maaaassssse god drikke samt et livat scene show på kvelden Dog litt synd ikke flere hadde mulighet til å være med og oppleve dette Det var en del som tok bilder så regner med noen kan legge ut noe derfra så folk blir mer fristet neste gang Selve treffet på lørdag tror jeg det ble registrert 60 betalende og spesielt moro var det også at vi hadde en del luftavkjølte på besøk, som også var med på Skurven. Gratulere til alle vinnere og takk igjen for oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juli 25, 2010 Liste over hvem som stakk av med premier? Har opprettet en tråd på Mediaforumet, så folk kan slenge ut bilder der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juli 25, 2010 Liste over hvem som stakk av med premier? Har opprettet en tråd på Mediaforumet, så folk kan slenge ut bilder der. Rolf legger nok ut den komplette lista regner jeg med Her er linken til bildetråden forresten: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=191774 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juli 25, 2010 vellykka treff! håper det går an å få til noe lignenes til neste år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juli 25, 2010 Takk for en knall helg folkens! Dette var ett bra opplegg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juli 25, 2010 Takk for et flott treff til alle som deltok - både på utstillinga på Møller og Skurven på kvelden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juli 25, 2010 Fikk dessverre ikke blitt med på dette treffet, men regner med å dukke opp på Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juli 25, 2010 ikke for å gjøre no stor sak ut av det, men var det 100kr for utstilling OG camping for 1 pers. som skrevet i 1. post? jeg måtte betale 150... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juli 25, 2010 Takk for en super helg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juli 25, 2010 Takk for en super helg ! Slenger meg med på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juli 25, 2010 Topp arrangement, med knallgode burgere på utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juli 25, 2010 Takk for en super helg ! Slenger meg med på denne. Jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juli 25, 2010 for oss som ikke overvar premieutdelingen hadde det vært knall med en oversikt over heldige vinnere. Har fått med meg noen i diverse tråden, men ikke alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juli 25, 2010 (endret) Vw topp fem. Glenn Erik kolloen. Scirocco blå Morten bjørkevoll. Golf 1 Gti Tore Øimoen. Golf 1 med 16v Øystein Nicolaisen. Golf 2 beige med diesel Rolf E. Mohn. Passat familiebil. Audi topp fem. Anders T. Hagen. S2 rød strøken Vivian Aaskkjær. A4 med s4 full S4 optikk Steffen Jevnaker A4 lav og bøllete Petter Ulen. A4 sølv enda en lav og bøllete bil Sigurd Bakken. Grå Urquattro motorsport Ratlook Linda reinli rustad. Dobbelkabiner type 2 Fineste luftkjølt. Joakim (husker ikke etternavn) longest distance. Joachim vågen Show n shine. Morten bjørkevoll. Møllers choice. Tore Øimoen. 2 siste på audi husker jeg ikke og lappen har tor Egil. Retter samtidig en stor takk til alle som møtte opp og hadde det hyggelig sammen med oss. Kjempevær i går gjorde at vi hadde en kjempehelg på Hamar og skurven. (jævla gode burgere var det og) Gratulerer også til alle de andre vinnerne. Så sees vi igjen på Gjøvik den 8 august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juli 25, 2010 Vivian askeskjær. A4 med s4 fangere Retter til Aaskjær og A4 med full S4 optikk jeg De to siste på Audi var Petter Ulen - Sølvgrå A4 B6 Sigurd Bakken - Grå Urquattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...