Tour De Mjøsa 2010. Siste treffet nå på Lillehammer 4 September.

Anbefalte innlegg

vi holder til på CC som er rett ved innkjøringa til Gjøvik. Så finner du oss ikke da så vil jeg vurdere sterkere / svakere styrke på brilla ;)

 

Enda godt jeg bruker gode linser:P CC'n skal jeg klare å finne :) Skulle fått shina bilen litt til søndagen da kanskje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du kjøre fra brønnøysund? : eek : trur du garantert vinner longest distance premien da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom i går så jeg er her allerede:p har hørt mye om disse treffene dere har her så tenkte at når jeg likevel har fri så tar jeg turen:) Hadde håpet på noe bedre vær men det kommer sikkert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst ikke så mye respons foreløpig med tanke på kolonnekjøring. Men jeg vet hvertfall at det er noen som skal dra fra statoil vangsveien kl12.15 på søndag. Morsomt hvis det blir fler som henger seg på :-) Svinger også innom brumunddal/moelv hvis noen vil henge seg på der :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir mest sannsynelig med fra brummundal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg henger meg på :) sikkert fra dala ;)evt moelv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir mest sannsynelig med fra brummundal :)

Fint!

Vi kjører innom On the run, så da er det bare å henge seg på :-) regner med at vi er der litt før halv ett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint!

Vi kjører innom On the run, så da er det bare å henge seg på :-) regner med at vi er der litt før halv ett

 

fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom i går så jeg er her allerede:p har hørt mye om disse treffene dere har her så tenkte at når jeg likevel har fri så tar jeg turen:) Hadde håpet på noe bedre vær men det kommer sikkert:)

 

Herlig innsats : D Det liker vi : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja , får håpe jeg ikke står der aleine som en enstøing da:P hadde jo satsa på at noen skulle ut på byen i mårra kveld slik at jeg kanskje kunne få sjangsen til å hilse på noen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Golfen shinet og klar for i morgen:D

 

Ser ut som været kommer til å bli alle tiders også:

03d.png22º vindstille.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk til været i morra, storm melder jo pokker meg bare regn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det samme gjør Pent også. Så da velger jeg været fra Yr, ettersom de spår penest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noe kolonne fra Oslo i morgen tidlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt en kattevask så bilen ser ok ut. Ser jeg trenger opplakkering av panser gitt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det samme gjør Pent også. Så da velger jeg været fra Yr, ettersom de spår penest.

Og det gjorde jeg klokt i;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for fint treff ;) heldige med været var vi også :)

 

her er oversikt over de som vant på top 5 audi

 

S2 Christoffer Johnsen

A4 b6 Anna

A4 b5 Vivian Aaskjær

A4 b6 Steffen jevnaker

A4 b6 Petter Ulen

 

edit: håper noen andre legger ut hvem som vant på vw :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff! Godt vær og mange pene biler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et supert treff på Gjøvik alle sammen! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS OBS OBS Folkens!!!

 

Treff dato er feil, riktig dato er Lørdag 4. sept.

Tid og sted kommer det nærmere info om i kveld/i morgen da Tor Egil skal i møte med noen i ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post oppdatert med info ang det siste TDM treffet i år. DETTE BLIR FETT :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratis mat og bremsing av bil for 1200,- - da er det ingen grunn til å ikke komme for folk:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitat fra side 1:

 

Lillehammer:

Da er det duket for årets siste Tour De Mjøsa treff og dette er som de fleste har fått med dere på Lillehammer. Vi har vært så heldige å få en kjempeavtale med Fyksen (http://www.fyksen.no) hvor de stiller med lokaler og hygge.

 

Vi vil tilby benking av bil til redusert pris denne dagen. Det blir bindende liste og for de som ønsker å benke bilen sin så tar dere kontakt med Tor Egil Hannestad, 90597402 / teg-hann@online.no. Bindende påmelding etter mandag 30 august.

Kan bremse 6-12 biler avhengig av om det er FWD eller AWD. Pris denne dagen

1200kr!!!!!!!

 

Som litt ekstra bonus denne dagen tilbyr vi GRATIS mat til alle oppmøtte. Grillen er varm mellom 14:00 og 16:00

Mat tilbudet er, Pølser, Hamburgere og brus.

 

Ellers tider er satt for utstilling fra kl 13:30 dvs dere som vil stille ut bilen og få vurdert denne må møte opp og ha stillt klart til dette tidspunktet. Bedømmingen begynner da fortløpende med premieutdeling ca 16:30

Vi bedømmer topp 5 audi, topp 5 vw, fyksen's choice og longest distance. Det kommer muligens et par ekstra pokaler men det tar vi etter hvert som dagen nærmer seg.

 

Meca som er nær nabo vil også holde ekstra oppe denne dagen fra 11:00 til 15:00

 

Møller lillehammer stiller med 2 biler å se nærmere på. Både Ny Rocco og facelift Touran skal finne veien til treffet for nærmere titt

 

Vi vil sette ut veiforklaring opp til plassen samt at veiforklaring også ligger på http://www.fyksen.no

 

Hvis det er noen som kunne tenke seg å stille opp som medhjelper både innenfor grilling, parkering / utstilling, bedømming osv ta gjerne kontakt med en av styremedlemmene i Mjøsa. eller undertegnede

 

Så da ønsker jeg alle velkommen til en skikkelig avslutting på årets runde i Tour De Mjøsa.

 

Link til Facebook event

http://nb-no.facebook.com/event.php?eid=134697569906117

Inviter gjerne mange venner og bekjente

 

Så her er det bare å møte opp !! Bedre enn dette blir det ikke!!

Spre det glade budskap og la oss nok en gang få til nok et TDM treff og ikke minst avslutende TDM treff for i år!!

 

Vi ses folkens!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.