#126 Skrevet Juli 25, 2010 Greide kunststykket å ikke få med meg at det skjedde i år som i fjor, spørs om jeg må følge litt bedre med =\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juli 26, 2010 Greide kunststykket å ikke få med meg at det skjedde i år som i fjor, spørs om jeg må følge litt bedre med =\ Det er ny sjanse på Gjøvik om snaut 14. dager da - 8.august Må forresten si at den RS4n din ser veldig rå ut når man ser den på vegen altså ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juli 26, 2010 hmm, dette har jeg rett og slett glemt. gratulerer til alle vinnerne. stiller på gjøvik jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juli 26, 2010 tusentakk for et hyggelig treff i helga med vellykket vær : ) eneste jeg savnet var den båtkjøringa som stod det skulle være. var ikke fikset noe båt eller så. ellers flott.: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juli 26, 2010 Girkassa røk på båten derav gikk det dårlig. Vi jobba for å få til lånebåt men tida strakk ikke til desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juli 26, 2010 hensikten med båten var ved mulighet for tube,vannski og den slaks, men jeg så bare 4/5 stk som bada jeg... ingen flere som turte eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juli 26, 2010 hadde nok bada jeg også ray vis enda flere hadde vært nede ved strandkanten og båten hadde vært tilgjengelig. selvfølgelig. : )) dama har båt søm vi haddde tenkt til å ta med men hun ville ikke kjøre alene fra brumunddal til øya.. men flotters læl : )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juli 27, 2010 hensikten med båten var ved mulighet for tube,vannski og den slaks, men jeg så bare 4/5 stk som bada jeg... ingen flere som turte eller Det var tydeligvis noen som hadde glemt at vi var i NORGE: haha : Var jo styggkaldt, så for de normale dødlige uten 20 i kontant promille i blodet var det ikke mulig med bading: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg tok meg da en dukkert når jeg sto opp dagen etter Var bare godt : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juli 27, 2010 Samma hvor kaldt vannet er, bare jeg slipper å kakke hull i isen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 2, 2010 Noe mere info om Gjøviktreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 2, 2010 Ja, hvor og når på dagen er dette ? Er ikke vacn bedt med til vålerbanen av bmwccn klubben denne dagen også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 2, 2010 (endret) sitat fra facebook: Søndag 8 august fortsetter vi Tour de Mjøsa treffet på Gjøvik. Her møtes vi på CC plassen (kjent stor P-plass) kl 13.00 med samme prinsipper som på Hamar treffet. Servering av pølser,burgere,kaffe og brus,. Det vil her også bli salg av skiltlplater, klistermerker, t skjorter osv. Det vil være bedømming og premiering på topp 5 vw og topp 5 audi. Så vi satser på god vær og masse gromme biler. Været vi hadde på Gjøvik i fjor var helt sykt bra, og varmt, satse på det blir like bra i år også. Så vel møtt alle sammen. fint om noen kan bekrefte tidspunkter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 2, 2010 Heisann. Vi endrer dette til 13 istede så folk kan få sove litt ekstra lenge og langveisfarende skal slippe å stå opp før hanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 3, 2010 Bilen min blir hentet i helgen, men skal prøve å få til å stille opp på dette treffet før overlevering av bilen Kan være med forbehold om at dommere må bedømme min som en av de første, alt ettersom når han kommer for å hente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 3, 2010 Tror ikke dommerne kan ta spesielt hensyn til en bil med tanke på at du skal selge. Og skal du da i etterkant motta pokal for en bil du ikke eier lenger? : p Hørtes litt rart ut etter min mening. Du kan alltids møte opp for det sosiale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 3, 2010 Vi kan alltids få dømt bilen fort. Men som regel står det om en dem biler på slutten og dommerne må se over favorittene en gang til. Da er det upraktisk om den har endra eier og forlatt treffet alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 4, 2010 Bare ett forslag for at jeg kunne fått møtt opp og støttet lokallaget med en sum igjen. Men samme for meg Bilen skifter eier på søndag. Han kommer rundt 15.00 for besiktigelse og antageligvis henting av bil. Ville igrunn bare benytte muligheten til å få stilt den ut en siste gang i mitt eie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 4, 2010 Bare ett forslag for at jeg kunne fått møtt opp og støttet lokallaget med en sum igjen. Men samme for meg Bilen skifter eier på søndag. Han kommer rundt 15.00 for besiktigelse og antageligvis henting av bil. Ville igrunn bare benytte muligheten til å få stilt den ut en siste gang i mitt eie Det er bare å bli med Glenn;) Han får vente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 4, 2010 Evt så får han bli med og vente til premieutdelingen.. For om bilen blir premiert må det jo være stas å begynne eierskapet med en pokal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 5, 2010 Blir det no felles kolonne/avreise fra hamar eller? alltid morsomt å ankomme et treff i en stor kø, og enda morsommere å se alle som peker når de møter oss på veien:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 5, 2010 Blir det no felles kolonne/avreise fra hamar eller? alltid morsomt å ankomme et treff i en stor kø, og enda morsommere å se alle som peker når de møter oss på veien:-) skulle gjerne vært med på den, men desverre må jeg være der en stund før dere da vi må organisere litt... men ja artig å se en lang kollone innta treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 6, 2010 Ja, hvor og når på dagen er dette ? Er ikke vacn bedt med til vålerbanen av bmwccn klubben denne dagen også? Dette stemmer, men det spørs jo hvor mange som vil dra på dette siden det er TDM:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 6, 2010 Jeg kommer helt fra Brønnøysund for å prøve å få med meg dette treffet så vi får se om jeg drar på TDM eller Våler, men må si at TDM virker noe mere fristende:) Så om dere ser en litt sliten A4 B6 kan det være meg:p PS. Med forbehold om at jeg klarer å finne fram til de plassene dette skjer på Er ikke så veldig kjent her i Gjøvik selv om jeg har halve slekta mi her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 6, 2010 vi holder til på CC som er rett ved innkjøringa til Gjøvik. Så finner du oss ikke da så vil jeg vurdere sterkere / svakere styrke på brilla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...