Ny pubkveld med Oslo lokallag (10 eller 11 Mars).

Vil du være med å gjenta suksessen med pubkveld?  

44 stemmer

  1. 1. Vil du være med å gjenta suksessen med pubkveld?

    • Å ja, TORSDAG 10 mars passer best for meg! jippi!!
    • Å ja, FREDAG 11 mars passer best for meg! yiiiiha !!
    • Å fillern, jeg kan ikke... *snufs*
    • Nei,jeg får ikke lov av .....


Anbefalte innlegg

Mokkel, det utgår for min del denne gang. Drar til Sverige på WRC torsdag kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mokkel, det utgår for min del denne gang. Drar til Sverige på WRC torsdag kveld.

 

Være borte en stund du da eller? :D

 

Kanskje jeg skal bli med også, vi fikser skyss da Luis. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestiller den "faste" avdelingen på peppes så vi kan bråke i fred! :venner::full:: rb :: slå :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for oss drammensere å ta oss en tur?

Hvor går dere etterpå? Blir vel en saftig bytur etter pizzan og brusen på Peppes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for oss drammensere å ta oss en tur?

Hvor går dere etterpå? Blir vel en saftig bytur etter pizzan og brusen på Peppes?

Hvor vi går etterpå er vel usikkert, men at det blir mer å drikke etter Peppes er vel sannsynlig. Dette er åpent for ALLE medlemmer av VACN!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x-Castro, x-Operacaféen, x-Shu Club har visst blitt til et nytt strippe sted tror jeg? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for oss drammensere å ta oss en tur?

Hvor går dere etterpå? Blir vel en saftig bytur etter pizzan og brusen på Peppes?

 

Brusen? : klø : : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brusen? : klø : : klø :

 

Voksenbrus;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter slalombrus eller demoner på flaske :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter avstemningen å dømme, blir det pubkveld 11/3 kl 1900. Jeg foreslår at vi møtes direkte på Peppes i Stortingsgaten til pizza først, så stikker vi ut kursen derfra.

 

Disse er allerede påmeldt:

 

Arild Dyrkorn, Arne Waadeland, Bjørn Badowski, Bjørn Christian Carlsen, Håkon Sandberg, Jan Nielsen, John-Arild Martinsen, Kaja Marlene Nilseng, Kenneth Jensen, Kristian L. Johnsen, Lars Olav Tveito, Luis Araya, Nina Marie Solberg, Pål Fivelstad, Roger Kristiansen, Rudi Sand, Stein Ove Prestmo, Thomas Christensen, Thomas Wathne, Øyvind Caspersen

 

 

La ikke denne unike sjansen gå fra deg. Meld deg på allerede i dag!!

 

:venner::venner::venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dessverre ut som jeg må melde meg av denne gangen :( Er nemlig på vei sjøveien til India da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel bli med en tur jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter avstemningen å dømme, blir det pubkveld 11/3 kl 1900. Jeg foreslår at vi møtes direkte på Peppes i Stortingsgaten til pizza først, så stikker vi ut kursen derfra.

 

Disse er allerede påmeldt:

 

Arild Dyrkorn, Arne Waadeland, Bjørn Christian Carlsen, Håkon Sandberg, Jan Nielsen, John-Arild Martinsen, Kaja Marlene Nilseng, Kenneth Jensen, Kenneth Sætremyr, Kristian L. Johnsen, Lars Olav Tveito, Nina Marie Solberg, Pål Fivelstad, Roger Kristiansen, Rudi Sand, Stein Ove Prestmo, Thomas Christensen, Thomas Wathne, Øyvind Caspersen

 

 

La ikke denne unike sjansen gå fra deg. Meld deg på allerede i dag!!

 

:venner::venner::venner:

glemt meg??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemt meg??????

Du har ikke stemt. Jeg kopierte bare de som hadde stemt. Litt viktig at folk stemmer, for da er det lettere å ha oversikten og greiere når vi skal bestille bord på Peppes..... b ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah, det er 11/3 jo, ikke 11/2 som jeg trodde. da kan jeg helt sikkert bli meg alikevel :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dere får en stille kveld uten mitt mas og høye stemmebruk : smil :

 

Ser ut til at det blir fyllatur til Geilo den helgen istedet :)

 

Have fun : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter avstemningen å dømme, blir det pubkveld 11/3 kl 1900. Jeg foreslår at vi møtes direkte på Peppes i Stortingsgaten til pizza først, så stikker vi ut kursen derfra.

 

Disse er allerede påmeldt:

 

Arild Dyrkorn, Arne Waadeland, Bjørn Badowski, Bjørn Christian Carlsen, Håkon Sandberg, Jan Nielsen, John-Arild Martinsen, Kaja Marlene Nilseng, Kenneth Jensen, Kristian L. Johnsen, Lars Olav Tveito, Luis Araya, Nina Marie Solberg, Pål Fivelstad, Roger Kristiansen, Rudi Sand, Stein Ove Prestmo, Thomas Christensen, Thomas Wathne, Øyvind Caspersen

 

 

La ikke denne unike sjansen gå fra deg. Meld deg på allerede i dag!!

 

:venner::venner::venner:

 

:confused: Når er påmeldings fristen? Har veldig lyst til å være med en tur. Skal muligens til broder Roger K. en tur denne helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:confused: Når er påmeldings fristen? Har veldig lyst til å være med en tur. Skal muligens til broder Roger K. en tur denne helga.
dagen før pga. bordbestilling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry men jeg blingset på datoen !!! Trodde det var denne helgen jeg.......for da var jeg i Oslo nemmelig. Skal lære meg å lese litt nøyere poster her på forumet hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller en mann på fredagen jeg også. EI pils skader vel aldri :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter avstemningen å dømme, blir det pubkveld 11/3 kl 1900. Jeg foreslår at vi møtes direkte på Peppes i Stortingsgaten til pizza først, så stikker vi ut kursen derfra.

 

Disse er allerede påmeldt:

 

Arild Dyrkorn, Arne Waadeland, Bjørn Badowski, Bjørn Christian Carlsen, Håkon Sandberg, Jan Nielsen, John-Arild Martinsen, Kaja Marlene Nilseng, Kenneth Jensen, Kristian L. Johnsen, Lars Olav Tveito, Luis Araya, Nina Marie Solberg, Pål Fivelstad, Roger Kristiansen, Rudi Sand, Stein Ove Prestmo, Thomas Christensen, Thomas Wathne, Øyvind Caspersen

 

 

La ikke denne unike sjansen gå fra deg. Meld deg på allerede i dag!!

 

:venner::venner::venner:

 

Ops, dette hadde jeg helt glemt. Visste ikke at man ble påmeldt av å stemme, men jeg kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert!

 

Men hvem vet, kanskje jeg blir sensurert bort, for plutselig viser jeg rumpa mi, og det kan jo være noen sarte sjeler her som aldri har dusja med andre gutter før... FGS!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert.. men kun for å inspisere rompa til Kristian.. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert.. men kun for å inspisere rompa til Kristian.. :fy:

 

Den er der den, for deg spesielt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er der den, for deg spesielt!

 

Forresten, vær klar over at det er ikke sikkert at du ser den, for plutselig er det en hellig sjel som vet bedre enn deg ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.