Ny pubkveld med Oslo lokallag (10 eller 11 Mars).

Vil du være med å gjenta suksessen med pubkveld?  

44 stemmer

  1. 1. Vil du være med å gjenta suksessen med pubkveld?

    • Å ja, TORSDAG 10 mars passer best for meg! jippi!!
    • Å ja, FREDAG 11 mars passer best for meg! yiiiiha !!
    • Å fillern, jeg kan ikke... *snufs*
    • Nei,jeg får ikke lov av .....


Anbefalte innlegg

Forresten, vær klar over at det er ikke sikkert at du ser den, for plutselig er det en hellig sjel som vet bedre enn deg ;-)
Luremus : smil :: haha :: eek :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert!

 

Men hvem vet, kanskje jeg blir sensurert bort, for plutselig viser jeg rumpa mi, og det kan jo være noen sarte sjeler her som aldri har dusja med andre gutter før... FGS!

Hvis noen først skal vise rompa si så la det i det minste være en fin rompe da. Har ikke blitt imponert enda. Så ut som den var litt slapp i fisken...

Pål: Du bør ikke vente for lenge med den clerasil behandligen, gå gjerne over med voks i forkant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen først skal vise rompa si så la det i det minste være en fin rompe da. Har ikke blitt imponert enda. Så ut som den var litt slapp i fisken...

Pål: Du bør ikke vente for lenge med den clerasil behandligen, gå gjerne over med voks i forkant.

Hehe ingen fare for at det kommer til å skje.......han er jo bare en stor "luremus" : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noterer datoen i avtaleboka, så kanskje jeg husker det denne gang :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bord hos PEPPES kl 1900 FREDAG 11/3 for 30 personer. Jeg ba spesifikt om samme rom som sist, dvs. innerst i lokalet til høyre. Dette er bestilt på VW-AUDI CLUB v/ Waadeland. Så nå er det bare å møte opp for å sikre seg en plass. Denne kvelden gleder jeg meg til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette i enden av Karl Johan eller den som ligger rett ved stortinget?

 

Jeg gleder meg en smule jeg og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette i enden av Karl Johan eller den som ligger rett ved stortinget?

 

Jeg gleder meg en smule jeg og ;)

 

Det er den ved Stortinget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på Arne. : ja :

Det er mulig en til skal være med fra lokallaget her opp men da melder han seg på selv. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg til å ta med en til også Arne, han har ikke tilgang til internett, så han får ikke meldt seg på der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de ikkje starte kl 13 da? Da kan eg stikke innom og.. :P

Skal til danmark på kurs i helga....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg med type kommer, går det bra eller? Er litt skummelt komme alene siden det blir mitt første "besøk" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg med type kommer, går det bra eller? Er litt skummelt komme alene siden det blir mitt første "besøk" :D

 

Vi skal være snille med han, ikke vær redd for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vite på mandag om jeg må jobbe til helgen eller ikke.... Får bare leve i håpet om at det blir en fuktig kveld med OL fremfor en helge-økt på jobb!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med plasser? :confused: Vi er to stk nyifnlyttede fra telemark som godt kunne tenke å sosialisere oss litt i tigerstaden! :D Er det plasser så henger vi oss gjerne med! (Petter Aa. Pettersen og meg... ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaaah, jeg må vel nesten svare jeg også. Har endelig fått trassa meg til å få lov å bli med jeg også ( nei, ikke av pappa, men av Luis ;) ). Betingelsen var at jeg dro rett hjem og la meg når jeg blei full nok, evt. blir nekta inngang på utestedene som dere "voksne" skal på. Og det er vel greit, det :P Håper det blir like gøy denne gangen! :) Så da sjåast me.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaaah, jeg må vel nesten svare jeg også. Har endelig fått trassa meg til å få lov å bli med jeg også ( nei, ikke av pappa, men av Luis ;) ). Betingelsen var at jeg dro rett hjem og la meg når jeg blei full nok, evt. blir nekta inngang på utestedene som dere "voksne" skal på. Og det er vel greit, det :P Håper det blir like gøy denne gangen! :) Så da sjåast me.

 

Luis har ikke peling ;-)

 

Det er jo viden kjent at man er ikke full før man må holde seg fast når man ligge på gulvet. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som lurer på om det er plass, BARE MØT OPP!!!! Vi får fylle opp med stoler så godt det lar seg gjøre. Det er heller ikke verre for meg enn å ta en ny tlf. til Peppes og bed om berde plass. Jeg gleder meg veldig til å møte alle sammen og ikke minst hilse på "nye" ansikter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, da fikk jeg meldt meg på jeg og :cool: bedre sent, enn aldri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel egentlig ikke komme(tør ikke si hvorfor, selv om det har med bil å gjøre, i frykt for represalier) :rolleye:: slå : Lagret vel nr til et par av dere sist, så kanskje jeg dukker opp utpå kvelden...Om dere ikke er for fulle til å forklare hvor dere er i landet.. :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i Oslo på Politihøyskolen (jada, hehe) torsdag og fredag, så fredag passer utmerket siden jeg har fri dagen etter og allerede er i byen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg og en kompis klar for fredagen... : ja :

"Figgur`n" er faktisk han som driver motormagasinet.no...

Han har vært litt "til og fra" medlem, men nå har han sett at mentaliteten i klubben er HELT forandret og han er på fult firsprang tilbake... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bordbestillingen oppdatert til 35 , så nå er det bare å glede seg. Vi sees i morgen :glad::glad::glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt : syk :

 

Så hvis ikke Paraceten revolusjonerer hue bli're Nytt på Nytt og Skravlan i bakgrunnen

mens jeg : gråter : over å misse dette nok en gang : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pencilin er tingen.... *NOT* :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt : syk :

 

Så hvis ikke Paraceten revolusjonerer hue bli're Nytt på Nytt og Skravlan i bakgrunnen

mens jeg : gråter : over å misse dette nok en gang : bh :

 

Hiv innpå paracet og kryp under dyna. ta en blund og når du våkner er du frisk og rask og klar for Øl og Pizza. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.