Ny pubkveld med Oslo lokallag (10 eller 11 Mars).

Vil du være med å gjenta suksessen med pubkveld?  

44 stemmer

  1. 1. Vil du være med å gjenta suksessen med pubkveld?

    • Å ja, TORSDAG 10 mars passer best for meg! jippi!!
    • Å ja, FREDAG 11 mars passer best for meg! yiiiiha !!
    • Å fillern, jeg kan ikke... *snufs*
    • Nei,jeg får ikke lov av .....


Anbefalte innlegg

jeg fikk jo ingen premie for "longest distance" :D

 

var utrolig morro å treffe gutta som jeg har prata så mye med......jeg stod opp i 7-8 tiden på lørdag da tjessem snorka noe så inni granskauen, så da spiste jeg opp pitsaen og snopet til kristian i steden..

 

kjører gladelig 110mil (t/r) for dette en gang til : ja :

 

har lagt opp bilder på vagner.jeje.je/bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kjempe kveld folkens! : ja :

 

Arne, dette er kjempe å få ordnet en sånn kveld med jevne mellomrom. :tilber:

 

Ingen tvil om at vi dukker opp ved ensenere annledning, vi kjørte jo ikke mere en 70mil vi da.

 

Takk til God underholdning av Bjørn også. : ja :: ja :

 

Hilser fra de oppmøtte fra Nord Østerdal : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklageligvis fikk undertegnede altfor mye å drikke og tok derfor kvelden altfor tidlig. Jeg klarte dessuten å lire av meg en del uttalelser som ikke holder vann. Jeg beklager på det sterkeste at dette skjedde og håper ingen tok seg nær av dette. Jeg ber dessuten om unskyldning for min oppførsel denne kvelden. Hvis noen har noe mer på hjertet i sakens anledning ber jeg disse sende meg en PM slik at vi kan få skværet opp.

 

Mvh Arne : flau :: flau :: flau :: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklageligvis fikk undertegnede altfor mye å drikke og tok derfor kvelden altfor tidlig. Jeg klarte dessuten å lire av meg en del uttalelser som ikke holder vann. Jeg beklager på det sterkeste at dette skjedde og håper ingen tok seg nær av dette. Jeg ber dessuten om unskyldning for min oppførsel denne kvelden. Hvis noen har noe mer på hjertet i sakens anledning ber jeg disse sende meg en PM slik at vi kan få skværet opp.

 

Mvh Arne : flau :: flau :: flau :: flau :

 

 

Haben sie angst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Hadde glemt at jeg hadde tatt bilder med mobilen. Her kommer de

DSC00027.JPG

DSC00028.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder. Er litt dårlig kvalitet da det var litt mørkt

DSC00029.JPG

DSC00030.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklageligvis fikk undertegnede altfor mye å drikke og tok derfor kvelden altfor tidlig. Jeg klarte dessuten å lire av meg en del uttalelser som ikke holder vann. Jeg beklager på det sterkeste at dette skjedde og håper ingen tok seg nær av dette. Jeg ber dessuten om unskyldning for min oppførsel denne kvelden. Hvis noen har noe mer på hjertet i sakens anledning ber jeg disse sende meg en PM slik at vi kan få skværet opp.

 

Mvh Arne : flau :: flau :: flau :: flau :

 

 

Håper ikke at dette legger en demper på et nytt arangement, det var heeelt konge!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere tåler noen til

DSC00033.JPG

DSC00034.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at jeg er SKIKKELIG fotogen!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET VAR HELT KONGE OG BØR REPETERES. : ja :: ja ::tilber::tilber::cool:

 

Synes alle klarte seg meget bra. :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke at dette legger en demper på et nytt arangement, det var heeelt konge!! :tilber:

 

Er nyskjerrig jeg... Hva skjedde? Og som alle vet! ALT man foretar seg i fylla kan unnskyldes:D (håper jeg...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nyskjerrig jeg... Hva skjedde? Og som alle vet! ALT man foretar seg i fylla kan unnskyldes:D (håper jeg...)

Du får være med neste gang så slipper du å spørre i ettertid ;)

 

*det var vel litt vanskelig å drive inn pengene til pizza og øl hos Peppes.. Det var iallefall litt vanskelig for "regnskapsavdelingen" å bestemme seg for korrekt pris pr hode. Det kan ha noe med inntaket med drikkevarer*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gikk forresten med noen "cags"med øl på peppes, det var ikke mange fulle mugger der.... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli med neste gang! Men da må dere passe på å legge det til en kveld jeg kan;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.