Hva er det beste å tørke bilen med etter vask?

Anbefalte innlegg

Noen som har noe å anbefale? Føler at pusseskinn kanskje begynner å bli noe utdatert å bruke, og vil tro det er mange andre bedre alternativer der ute.

 

Mads Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

microfiberhånkle er det beste å bruke.

 

kjøpes hos scandicshine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, typisk at jeg akkurat har lagt inn ei bestilling der nå, og ikke lest her før jeg bekreftet. Jaja, da får jeg ta det på neste bestilling;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, typisk at jeg akkurat har lagt inn ei bestilling der nå, og ikke lest her før jeg bekreftet. Jaja, da får jeg ta det på neste bestilling;)

 

Evt send han en mail og spør om han kan legge de med på bestillingen, pleier å gå fint:) Sålenge pakken ikke er sendt da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kjøpes hos scandicshine"

 

Du får kjøpt det flere steder enn kun hos de for å si det mildt, og sikkert noen som er billigere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kjøpes hos scandicshine"

 

Du får kjøpt det flere steder enn kun hos de for å si det mildt, og sikkert noen som er billigere :)

 

Man anbefaler gjerne det man selv har brukt og synes er best, det er der scandicshine kommer inn i bildet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt send han en mail og spør om han kan legge de med på bestillingen, pleier å gå fint:) Sålenge pakken ikke er sendt da :P

Blir sikkert ikke shippet avgårde midt på natta, så da har jeg sendt en mail;)

 

Kan bli dyrt å få sansen for bilpleie, merker jeg:p

"kjøpes hos scandicshine"

 

Du får kjøpt det flere steder enn kun hos de for å si det mildt, og sikkert noen som er billigere :)

Hehe.

 

Får nok kjøpt det utallige steder, men har kjøpt noe som man ikke får kjøpt så mange steder enn på Scandicshine (i Norge, that is) nå også, så da får jeg ta det med i samme pakke som det som alt er bestilt:) Haster ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kjøpes hos scandicshine"

 

Du får kjøpt det flere steder enn kun hos de for å si det mildt, og sikkert noen som er billigere :)

 

skal huske det neste gang du gir et tips på hvor man kan få tak i ting. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt mulig, men den duger for meg. Får bilen tørr, og tror den er bedre enn å tørke bilen med papir.

 

Hva er egentlig forskjellen på det håndklet til Meguiars og Blankbil.no f. eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt mulig, men den duger for meg. Får bilen tørr, og tror den er bedre enn å tørke bilen med papir.

 

Hva er egentlig forskjellen på det håndklet til Meguiars og Blankbil.no f. eks?

 

Jeg synes dette er et godt alternativ :)http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=117

 

Brukte Meguiars selv en stund , men syns scandicshine sitt har bedre oppsugningsevne ! så er det jo billigere også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bruker autoglym sin mikrofiberglut. bare brukt den en gang, men det var helt greit til min bruk da : ))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker MG sin sammen med en quick detailer. Bilen er tørr på ett blunk. For meg så hjelper det stort å bruke en QD som tørkehjelp, og det hjelper jo også til å gi et bedre resultat etter vaske, og beholder lekkbeskyttelsen lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, typisk at jeg akkurat har lagt inn ei bestilling der nå, og ikke lest her før jeg bekreftet. Jaja, da får jeg ta det på neste bestilling;)

 

Det er nok ikke for sent, sannsynligvis har de det ikke på lager heller. Bestilte derfra i slutten av februar og har ennå ikke fått mer enn halvparten av det jeg har betalt for: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt mulig, men den duger for meg. Får bilen tørr, og tror den er bedre enn å tørke bilen med papir.

 

Hva er egentlig forskjellen på det håndklet til Meguiars og Blankbil.no f. eks?

 

Bedre sugeevne, holder bedre på vannet, halvparten av prisen ca..

 

Har prøvd stort sett det meste som er av tørkehåndkler(Blanbil sitt er ett unntak) og jeg bruker 2 stk nå, SS sitt håndkle og Chemical Guys Miracle Dryer. Meguairs sitt bruker jeg kun til nødtilfeller på felger o.l....

 

Men det er bare min mening ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Miracle Dryer FTW! Denne er helt drøy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke for sent, sannsynligvis har de det ikke på lager heller. Bestilte derfra i slutten av februar og har ennå ikke fått mer enn halvparten av det jeg har betalt for: bh :

Hmm. Padsa jeg har bestilt hadde de ikke på lager, men bakplata hadde de inne. Håndkleet hadde de heller ikke på lager.

 

Får tro at jeg får det allikevel, hvis ikke er det surt. Men betalte ikke med kort, jeg tok det i oppkrav - tryggest det.

 

Til topic, så slengte jeg med DETTE håndkleet i bestillingen min, og som jeg leste i tråden her tidligere, var dette anbefalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal huske det neste gang du gir et tips på hvor man kan få tak i ting. ;)

 

Hehe, gjør det :)

 

Greia er vel at jeg har har lagt litt merke til hvor sykt mye reklame faktisk SS får her inne, og når du kom med en såpass kommanderende uttalelse som "kjøpes hos..." så klarte jeg ikke la være :P

 

 

Men er det ikke noen av dere som har handla litt bilpleie produkter fra utlandet e.l. da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke for sent, sannsynligvis har de det ikke på lager heller. Bestilte derfra i slutten av februar og har ennå ikke fått mer enn halvparten av det jeg har betalt for: bh :

 

Amen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så SS er ikke så veldig flinke med å sende ut ting? Etter hva jeg har lest på forumet her, hadde jeg nå et nokså godt og seriøst inntrykk av de, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SS er til å stole på, men noen varer kan bli restet. Dette blir jo selvsagt ettersendt fraktfritt. Litt synd for dem som trenger varene der og da. Men ellers har jeg ingenting og utsette på SS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får tro at jeg får det allikevel, hvis ikke er det surt. Men betalte ikke med kort, jeg tok det i oppkrav - tryggest det.

 

Du får det nok til slutt, men ting kan ta tid. Jeg bruker derfor ikke SS til ting jeg må ha kjapt.

Og om ikke SS har lagt om praksisen siden sist, får du oppkrav på hele beløpet, selv om esken bare inneholder halve bestillingen din.

 

Her er link til en tråd på dcn.no der det blir belyst litt angående dette:

http://www.detailersclub.no/forum/topic/5512-scandicshine-trege/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mange anbefaler relativt "dyre" microfiber håndklær. Jeg har brukt pusseskinn i alle år og prøvde nå for første gang et microfiber håndkle. Jeg ble veldig positivt overrasket, tørt med én gang, holder godt på vannet og alt er bra. Jeg betalte 20,- eller noe på Torshov Bilrekvisita for et eller annet ukjent merke (gult håndkle). Funket fint som bare det, så får vi se om det funker like fint etter noen gangers bruk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.