Prosjekt A4: bilder før og etter demontering

Anbefalte innlegg

sette mitt er blått det, og jeg fikk bare men en patron med monterings lim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sette mitt er blått det, og jeg fikk bare men en patron med monterings lim

 

at det er blått gjør jo ingen ting..

Men kjipt at du fikk så lite lim, fikk lim til hver del jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med å få lim billig, får en del prosenter på sånt......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er jo det greit.

har du prøve montert front/bakfanger eller? hvordan var sideskjørtene å montere?

Blir vell ikke noe prøve montering på meg før til helga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få tatt ut alt av fester i fra den gammle fangere og flytt over på den nye, er ikke ferdig med å ta ut festene enda....side skjørtene passet bra, bare husk å fjærne den gammle lista som ligger der, den er festet med dobbeltsidet teip

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få tatt ut alt av fester i fra den gammle fangere og flytt over på den nye, er ikke ferdig med å ta ut festene enda....side skjørtene passet bra, bare husk å fjærne den gammle lista som ligger der, den er festet med dobbeltsidet teip

du tenker på den svarte lista nederst?

siden.jpg

trudde sideskjørtene skulle monteres under den lista jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den svarte lista nederst ja tviler på att det er plass til det, den vil vel presse sidskjørte inn underbilen....jeg har ihvertfall rivd den av, sprakk itusen biter den...heheh...sånn si det ut på min..

prøvemont av sidkeskj1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke en liten glippe mellom sideskjørt og dørene der da?

åssen er det? er det tett osv..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare frese bitelit med dremelen så er det helt perfekt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, må nok ha vekk den lista uansett, hvis ikke tror jeg ikke det blir mye igjen av sideskjørtene om jeg kjører over en fartshumpel..

Så jeg går nok for å ta den vekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke trod det skulle være så mye jobb egentlig men , har enda igjen en del timer......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men du,. hvordan blir det å jekke opp bilen med org. jekk da sideskjørtene blir montert...??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpe ny jekk eller no....har en liggene som jeg tenkte jeg kunne bruke, fra en gammel toyata fatern hadde en gang i tida, eller så kan det vel hende at en får lirka jekken på plass da, har faktisk ikke tenk så mye på det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommet deg noe videre med bilen da Ole Erik?

Starter i morgen jeg, blir spennede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle festen er ut av de gamle fangeren og vasket, skal begyne og sette inn festene i morgen , skal hente senkefjører i morgen oxo så jeg skal vel begynne og montere det i morgen eller no!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle festen er ut av de gamle fangeren og vasket, skal begyne og sette inn festene i morgen , skal hente senkefjører i morgen oxo så jeg skal vel begynne og montere det i morgen eller no!

Da er det bare å følge opp med bilder vettu :D

Mye skal du senke bilen din da? min er 60forann, 40 bak, fornøyd med det jeg. du ser jo hvordan det blir på bildet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det jeg får er 40/40, detter er bare midlertidig, skal han no bedre etterhvert, litt begrenset hva jeg har råd til nå....har gåt med litt penger til bil nå, skal jo kjøpe meg en bil til snart også.....har finni en gamme Volvo Duett som jeg skal pusse opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det jeg får er 40/40, detter er bare midlertidig, skal han no bedre etterhvert, litt begrenset hva jeg har råd til nå....har gåt med litt penger til bil nå, skal jo kjøpe meg en bil til snart også.....har finni en gamme Volvo Duett som jeg skal pusse opp...

Stemmer, blir muligens justerbart på meg senere, men foreløpig er jeg fornøyd. Penger er jeg også tom for : gråter : ...

Morsomt med ett oppussings objekt ja!! har vært inne på tanken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT!

Hvor har dere handla styling deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DTSshop.de er billig på styling. Jeg kjøpte komplett Rieger (rs4-front fanger, dype sideskjørter og hekkskjørt) til min A4 der, kom på ca 8.500 ink. frakt og moms.

Og til Rieger skjørtene fulgte det med egen jekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder på i garasjen nuh med frontfangeren, for å si det slik, dette blir ikke lett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var frontfangeren av. Rar idè fra Grenland Auto på måten de monterte den på. Men nå skal de støpes i den nye fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen går det med prosjektet da Jan Richard???(kom med bilder) Har ikke fått gjort noe jeg, har ligget i senga med feber i 2 dager.....skal prøve meg litt mere i morra, så da kommer det vel no bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.