Prosjekt A4: bilder før og etter demontering

Anbefalte innlegg

har ikke skjedd så mye serru. skal starte å pusse fangerene snart..bilder kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer det noen bilder av slik bilen er nå.

Fronten

IMG_5523.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og her ligger den gamle fangeren + nye frontfanger og bakfanger.

 

IMG_55244.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg noe lengere. Har prøvestøpt noen fester til frontfangeren. må tilpasse disse litt til..

 

Men så var det det med den org. bakfangeren, den sitter så utrolig på. Forslag til hvordan jeg skal få den av..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre folket om noe, Burde jeg lakkere Gitteret som skal være i fangerene i bilens røde farge, eller burde det være slik det er, nå er det vanlig metal..

 

Håper på maaaaange svar!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre folket om noe, Burde jeg lakkere Gitteret som skal være i fangerene i bilens røde farge, eller burde det være slik det er, nå er det vanlig metal..

 

Håper på maaaaange svar!!

 

Synes det er finest med svart gitter på rød bil. Svart og rødt er en meget flott kombinasjon. Hvis du lakker gitteret rødt er jeg redd for at det kommer til å se litt rart ut. (Bare min mening selvsagt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er finest med svart gitter på rød bil. Svart og rødt er en meget flott kombinasjon. Hvis du lakker gitteret rødt er jeg redd for at det kommer til å se litt rart ut. (Bare min mening selvsagt)

 

er kanskje ikke så dumt med å farge det sort, igomed at dør håndtakene og speilene på bilen er sorte,

Men bør de ikke være i metall..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige eier hadde montert 2 sorte gitter og ett metall farget gitter. her ser dere ett bilde av hvordan det var med de 2 forskjellige gitterene, Hva passer best..?

IMG_5110.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommet noe videre, her er noen bilder så ser dere hva som er blitt gjort og hvordan bilen evnt. blir seende ut forfra.

 

IMG_5526.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes svart. Alufargen så litt trist ut sammen med den rødfargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se bort ifra at det er så skeivt da..

er bare prøve..

IMG_5529.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli bra det der! Angående gitterfarge er det vel en smakssak hva du liker selv. Men husk på at hvis du lakker gitteret sort så er det fare for at lakken flasser av. Ikke så lett å få lakk til å henge på aluminium. Er ikke så veldig dyrt for nytt gitter heller. Du får studere noen bilder på nettet og finne ut hva du liker best..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli bra det der! Angående gitterfarge er det vel en smakssak hva du liker selv. Men husk på at hvis du lakker gitteret sort så er det fare for at lakken flasser av. Ikke så lett å få lakk til å henge på aluminium. Er ikke så veldig dyrt for nytt gitter heller. Du får studere noen bilder på nettet og finne ut hva du liker best..

jepp. takk for det. får se litt rundt på nett...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes du burde gå for RS4 gitter pluss grill jeg! Hever kvalitetsinntrykket på bilen betraktelig! Ser ofte litt "billig" ut med vanlig gitter... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette : ja :

Angående gitter ville jeg ikke lakket det med tanke på flassing, kjøp heller svart eller bruk det du har i metall :)

Tror svart hadde blitt tøft på bilen din : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes du burde gå for RS4 gitter pluss grill jeg! Hever kvalitetsinntrykket på bilen betraktelig! Ser ofte litt "billig" ut med vanlig gitter... ;)

 

Kan også være enig i det ja. Quality Autoimport har gitter som skal være meget likt RS4-gitter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være enig i det ja. Quality Autoimport har gitter som skal være meget likt RS4-gitter

 

Enig jeg oxo..RS4-gitter blir nok tøffest : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

at RS4 gitter ville sett bedre ut er jeg vell kanskje enig i..

Jeg kjøpte i sommer nytt gitter i aluminium til frontfangeren så jeg har jo litt der + at jeg fikk med en hau av alu gitter med det nye styling settet, fikk jo gitter til front, side og bak... er kanskje litt dumt å bare la det ligge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

at RS4 gitter ville sett bedre ut er jeg vell kanskje enig i..

Jeg kjøpte i sommer nytt gitter i aluminium til frontfangeren så jeg har jo litt der + at jeg fikk med en hau av alu gitter med det nye styling settet, fikk jo gitter til front, side og bak... er kanskje litt dumt å bare la det ligge...

 

Jeg ville heller kostet på de få kronene gitteret kostet, og latt de andre ligge... Når du går så grundig til verks er det jo litt dumt å la noen gitter ødelegge helhetsinntrykket da! Kan jo heller bruke de andre på vinterbilen! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville heller kostet på de få kronene gitteret kostet, og latt de andre ligge... Når du går så grundig til verks er det jo litt dumt å la noen gitter ødelegge helhetsinntrykket da! Kan jo heller bruke de andre på vinterbilen! :nana:

 

tja.. du sier noe..

Men jeg har ikke lyst til å bytte ut grillen til rs4, så da blir det eventuelt bare rs4 gitter i fangerene.

ang det med vinterbilen, så er det ikke verdt å sette i gitter i den bilen der : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå Ole Erik.. kommet deg noe videre i prosjektet ditt. Lenge siden vi har hørt noe fra deg nuh..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja.. du sier noe..

Men jeg har ikke lyst til å bytte ut grillen til rs4, så da blir det eventuelt bare rs4 gitter i fangerene.

ang det med vinterbilen, så er det ikke verdt å sette i gitter i den bilen der : haha :

 

Gjør det DU har lyst til å det DU synes er ok... det som er det viktigste! Arbeidet du legger ned og hvordan bilen ser ut representerer deg! Uansett gitter blir dette utrolig pent på bilen din, så la ikke andre bestemme hva du skal gjøre videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det DU har lyst til å det DU synes er ok... det som er det viktigste! Arbeidet du legger ned og hvordan bilen ser ut representerer deg! Uansett gitter blir dette utrolig pent på bilen din, så la ikke andre bestemme hva du skal gjøre videre...

sant det der. men jeg ville bare høre andre synspunkter hva de ville montert på bilen. For jeg var litt usikker.

Men er såklart jeg som bestemmer hva jeg vil gjøre med bilen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli bra det der! Angående gitterfarge er det vel en smakssak hva du liker selv. Men husk på at hvis du lakker gitteret sort så er det fare for at lakken flasser av. Ikke så lett å få lakk til å henge på aluminium. Er ikke så veldig dyrt for nytt gitter heller. Du får studere noen bilder på nettet og finne ut hva du liker best..

 

Bare å syregrunne eller glassblåse gitteret først det, så sitter lakken.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.