Prosjekt A4: bilder før og etter demontering

Anbefalte innlegg

Eller så gir du blaffen i hele gitteret, og monterer heller en fet intercooler bak frontspoileren.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så gir du blaffen i hele gitteret, og monterer heller en fet intercooler bak frontspoileren.............

på en A4 uten turbo?? : rolleyes hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på en A4 uten turbo?? : rolleyes hehe...

 

Får vel tåle litt kritikk på den ja........ Hadde kanskje ikke vært så dumt å sett litt bedre etter før man uttaler seg ja. Er nok ingen t bak 1.8 på bildene av bilen nei.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel tåle litt kritikk på den ja........ Hadde kanskje ikke vært så dumt å sett litt bedre etter før man uttaler seg ja. Er nok ingen t bak 1.8 på bildene av bilen nei.........

Kjedli at jeg mista den T'en ja.. får kjøpe meg ett nytt merke : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo såklart montere en feit intercooler bak fangeren da, ingen bør vite noe mer : ja :

Men ikke noe mer har skjedd med min bil, men har ikke hørt noe fra

Ole Erik enda.. Åssn går det med bilen? Update? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer , det kommer.....har vert en del syk i det siste så jeg har ikke fått gjort så mye men nå til uka kommer det bilder å litt div....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av fronten.

IMG_5536.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De svarte listene som var på siden er borte, sprakk så det holder disse, og prøvemontering av disse:

 

IMG_5541.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med God hjelp av Christian til å demontere bakfangeren, ble det seende slik ut for å få en ide hvordan det vil bli seende ut..

 

IMG_5544.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å montere en MONSTERFRONTFANGER!!! : ja :

 

IMG_5550.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det DU har lyst til å det DU synes er ok... det som er det viktigste! Arbeidet du legger ned og hvordan bilen ser ut representerer deg! Uansett gitter blir dette utrolig pent på bilen din, så la ikke andre bestemme hva du skal gjøre videre...

 

Helt enig :)

Men hvis det var min ville jeg ha gått for RS4 grill å gitter....

Det er mye mere solid å ser ikke så "billig" ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liten update, skjedd lite i det siste. Det viser seg at den nye frontfangeren er mye dypere enn den gamle fangeren, så må lage nye fester til denne, skal prøve montere nye festene i morra.

Annet er at hengerfestet endelig er tatt av bjelken bak, etter at maange har masa om at jeg burde fjerne det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er endelig frontfangeren på!! Står til tørk nå!

 

Fronten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor burde jeg ha skiltet?

 

er ikke noe innfelt til skilt i frontfangeren, så lurer på å ha skiltet forann gitteret som nr2 viser. Eller bare ha skiltet der det sto "før"

 

Skiltet2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville hatt skiltet der det sto, nr 1. Synes det ser best ut. Ellers stenger du jo for hele hullet...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett det på plass der det var før, er ikke noe fint når skiltet stenger åpninga i fangern....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har den ekstra dype modellen av XX-line settet du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om xx-line settet har forskjellige størrelser jeg men, Fangeren var hvertfall mye dypere enn den gamle Rieger RS4 fangeren jeg hadde på tidliggere. snakk om nesten 3-4cm.... er litt det..

 

Jeg tror også jeg går for å sette skiltet midt på fangeren, var bare en kamerat og fetteren min som mente jeg burde ha skiltet i bånn av fangeren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du virkelig så lang tid på på montere styling, kan ikke være snakk om effektiv jobbing da. Sånn tar jo bare en kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er 2 stk som jobber sammen med bilen, for å få det så bra som muligt, og han har litt mere peil enn det jeg har, og da vi 2 skal drive med dette, må det passe for oss begge, og begge har veldig mye å gjøre i fritiden, og dermed går det tregt, og en annen ting er at sålenge fangerene kommer uten ett eneste feste osv, så må vi måle opp, finne ut måter å feste fangeren på, prøve forskjellige måter.

og tilslutt, jeg har heller ikke dårlig tid! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, bra du har god tid da. Brukte 3 timer på å montere komplett styling på min gamle A4, og der var det heller ingen fester i fangeren og sånn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, bra du har god tid da. Brukte 3 timer på å montere komplett styling på min gamle A4, og der var det heller ingen fester i fangeren og sånn:)

Hehe, ser ut som om du hvertfall har peil på sakene, dette er første gang jeg og han styler en bil. å vi har prøvd mange forskjellige festemåter osv, men nå erre jaggu blitt bra feste på frontfangeren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg og har gt-race fra quality, driver og skal demontere bakfanger nå, men får den ikke av, er det bare de 4 17mm boltene i bagasjerommet? de som sitter på de svarte greiene, og noen skruer og slikt i hjulbuene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg og har gt-race fra quality, driver og skal demontere bakfanger nå, men får den ikke av, er det bare de 4 17mm boltene i bagasjerommet? de som sitter på de svarte greiene, og noen skruer og slikt i hjulbuene?

era litt mere enn det. Hvis du titter litt bak hjulbuene, skal det være noen fester der som sitter meget godt, sleit litt med dette, måtte ha hjelp av Christian Johnsen her på forumet. Kan spørre han om en bedre forklaring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, bra du har god tid da. Brukte 3 timer på å montere komplett styling på min gamle A4, og der var det heller ingen fester i fangeren og sånn:)

bare lurer på en ting. 3 timer til å montere komplett styling? Er det teknisk muligt? Hvordan fikk du det egentlig til så kjapt? Må vell støpe fester i fangeren og slikt..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.